Aangemaakte reacties
-
Het mentaal is een deel van de genezing en dat zit duidelijk meer dan goed bij je vrouw .
Respect en steun geven wij graag mee .in antwoord op: Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…Dus nu oude veren eronder en 1.5 jaar wachten op het oldtimer statuut .
in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringVerhaal heeft een vervolg .
Mayer invoerder van Eibach voor Belgie heeft geen TUV voor deze set en kan daardoor geen goca afleveren ..
Via passionauto in Frankrijk een TUV voor de set verkregen …
Dan denk je , yes maar nee hoor .
Mayer gecontacteerd en de TUV opgestuurd met als antwoord blad 4 ontbreekt .
Eibach Duitsland laten confirmeren dat deze compleet was en weer naar Mayer gestuurd .
Geen antwoord meer en ook niet op de vraag wat ze nu nog nodig hebben om het Goca formulier af te leveren .
What a wonderfull world , alles hebben en de invoerder die het formulier niet wil afleveren :( :(in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringEen goede evaluatie van de wagen laten maken en het verhaal van het chassis nr goed documenteren en laten bevestigen bij dieteren om in de toekomst misverstanden te vermijden .
Had zelf nog nooit over dergelijk verhaal gehoord .
Zal ik het gasveren probleem omdraaien , indien dit alles is dan heb je met een klein budget weer een perfecte wagen .
Blijkbaar is de optie klever in de voorklep niet aanwezig , geen big issue maar er is wel een reden om verder te kijken .
Laat je goed bijstaan , een turbo is toch nog even iets anders en zeker naar kosten toe .
All the bestin antwoord op: Porsche 911 (930) TURB0 van 1988 kopen of niet?Nee hoor naar hg8 gaan ( interieur) en daar worden ze weergegeven
in antwoord op: Vraag naar kleurcode lederen zetelsMijn eerste mail was naar hem en ik hoopte dat er nog iemand was .
Als hij de enige is dan zal ik moeten wachten :( gezien het over mijn account instellingen gaat .
Wel raar dat er maar een persoon deze webside beheerd .
Ik veronderstel dat ik in de laatste maand toch niet de enige ben die het contact formulier of zijn PB hebben gebruikt .
Alvast dank voor je feedback .in antwoord op: Forum contact problemenAls je even PET raadpleegd ga je bij de code ook de keurbeschrijving vinden .
Je kan ook je licht even opsteken bij Lakewell .in antwoord op: Vraag naar kleurcode lederen zetels@Mickey
Bij welke van de twee hebben je dit antwoord gekregen ?
Had zelf reeds enkele mails gestuurd maar nooit enig antwoord ontvangen :cry:
Alvast dankin antwoord op: Fuchs velgen te koopLaatste bericht gezien het einde verhaal is
eibach gemailed, snel vriendelijk etc maar voor deze kit geen goca attest
Als referentie op hun webside word iedere keer vermeld of er een goca attest is of niet.in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringTechniekers zijn dik in orde en ook bij problemen worden deze zeer keurig opgelost .
Enig min punt vor mij is de communicatie snelheid , maar dat ligt misschien aan mij ;)in antwoord op: Beoordeling onafhankelijke Porsche werkplaatsOm van mijn kant af te sluiten geef ik nog het volgende mee van de zoektocht :
In deze configuratie krijg ik de wagen niet door de keuring voor volgende reden
Eibach leverd een TUV wat niet genoeg is voor ons landje, het moet een validatie attest zijn die eibach niet leverd . Ga ze wel eens aanschrijven en zien wat er volgt .
TUV is voor de gehele unie goed genoeg , buiten ons landje dat beter wil doen en een validatie attest .
Zonder dit papier begint de keuring zelfs niet .
Een procedure starten om GOCA de veren te laten keuren , daar durf ik zelfs niet aan denken .
Voor verdere info over de keuring kan de volgende link helpen
http://www.goca.be/nl/p/ak-pa-verbouwingen-tuning#doc verlagingin antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringIk dank iedereen voor de inbreng ,eenieder zal zijn eigen synthese maken en handelen naar eigen inzicht.
Graag slotje op dit topicin antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringreply van de keuring :
U dient over een montage attest en validatieverslag te beschikken en een keuring, incl. wielgeometrie, te laten uitvoeren in een station dat daar voor uitgerust is (willebroek, diest, alken).
ditalles niettegenstaande de webside van dez autoveiligheid aangeeft dat voertuigen van voor 2003 dit niet moeten doen ?
oooh boy waar zijn we aan begonnen .in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuring