Aangemaakte reacties
-
na 2003
In essentie dienen alle verlagingen uitgevoerd (of voertuigen voor de eerste keer gekeurd) NA 01.05.03 voor een zeer specifieke keuring voorgereden te worden in een daartoe uitgerust station: Alken of Willebroek. Deze specifieke keuring kan enkel op afspraak. Naast een aantal technische eisen, waaronder bodemvrijheid (11 cm), dienen er een validatieverslag en een montageattest voor het betreffende voertuig voorgelegd te worden.
in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringNa graafwerk het volgende gevonden op de webside van de keuring :)
“De overige voertuigen (verbouwd of eerste keer gekeurd VOOR 01.05.03) dienen o.a. aan de eis van bodemvrijheid te voldoen (11 cm). Deze keuring kan ter gelegenheid van de periodieke keuring in elke station uitgevoerd worden.”
in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringIk neem even contact op met het centra in de buurt, bedankt
in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringthx voor het snelle antwoord .
We blijven Belg natuurlijk :driver: en betalen met veeeeel plezier dat extra of misschien niet :puke:in antwoord op: EIBACH VEREN versus keuringVerschil is L en R . dit kan je in de tabel achter het nr terugvinden
in antwoord op: Afdek/bevestigingsplaatje cabriodakDit zou het moeten zijn
Attachments:in antwoord op: Afdek/bevestigingsplaatje cabriodakStond niet bedekt maar wel security :D
Kwam ook de 997 op autolive.be tegen en een beetje verrast van de prijs ( zeer redelijk )
Hoe was jou contact met de mensen?
Zelf vind ik de tecchnieker top , de verkoper heb ik veel minder affiniteiten mee ( persoonlijk natuurlijk )
Maar belangrijk , hun wagen selectie is steeds goed en ook bij problemen zijn ze meer dan ok om oplossingen te zoeken .in antwoord op: Upgrade van 964 naar 997Stond de 964 niet bij passion 911 op franchorchamp?
Zelfde kleur en velgen, zou al toeval moeten zijn.in antwoord op: Upgrade van 964 naar 997Verkocht,mag slotje op.
Nog eens fijn om mensen tegen te komen die hun afspraken nakomen :first:in antwoord op: Fuchs 17 inchNee ,hebben onder een 3,2 cabrio gestaan
in antwoord op: Fuchs 17 inchEnkele info voor degene die interesse heeft .
Ik betaal mijn full omnium 445€ met wegenwacht bij .
Ditalles is berekend op bonus malus van je dagelijk voertuig ( 0 voor mij ) en de expertiese waarde van het voertuig ( 30.000 in dit voordeeld ) .Om deze verzekering bij Marsh te kunnen onderschrijven moet je lid zijn van een club die aangesloten is bij de BFOV ( 50€ lidgeld )
alle info staat dan ook op hun wedside alsook de te bewandelen weg en de prijzen . :salut:Heb nog het web afgeschuimd en was op conrad de ferrit gedeelde ringkern tegengekomen die de storing zou moeten beperken.
Heb hetspul besteld, aangebracht en :music: was weer fun alsook de coyote.
Probleem opgelost ….@datake
Dit is de kabel die ik gebruik op uitzondering dat ik de kabel op de cd aansluiting van de radio aansluit.(met aangepaste connector, kabel is van sollisto )
Nu zelfs als deze niet isnaangesloten krijg ik de storing die het grootst is inzones met weinig (minder) gsm masten.Ik gebruik hetzelfde in mijn DD zonder problemen dus er moet toch een manier zijn om deze golven te onderdrukken, maar hoe.????