
Aangemaakte reacties
-
[quote=”tenne” post=162714]ik kan jammer genoeg niet gaan,
maar als er iemand originele WTL targa ( 84-89 ) ziet staan ,moet maar aan die verkoper zijn gegevens eens vragen
en je kan deze mij bezorgen via dit forum[/quote]
Zie nu pas je vraag…dus te laat, maar misschien kunnen de anderen de contact gegevens vragen, er staat een rode turbo targa. Dus nog beter dan een WTL targa, nee ? Ziet er hetzelfde uit.In antwoord op: Techno classica 26-30/03Net terug van Techno Classica. Ga daar al vele jaren naartoe, soms sla ik eens een jaartje over. Nu was het alweer 2 jaar geleden. Wat me dit jaar opviel : massa’s, maar dan ook massa’s 911’s te koop. Vooral de modellen tot 1973 en de modellen SC en 3.2. En dan die prijzen…onwaarschijnlijk hoog soms. Zeker die tot 1973 kosten enorm daar. Ik wist dat de prijzen hoog waren, maar zo hoog ? En toch stond er op velen al “verkauft” dus blijkbaar geraken ze toch weg.
Porsche was aanwezig met de classic afdeling. En er was een handtekeningsessie met Magnus Walker himself !
Buiten de enorme aantallen 911’s ook heel veel Mercedes. En zomaar eventjes 3 Bugatti Veyron’s naast elkaar rechtover de Porsche stand. En zelfs enkele 2 pk’tjes aan prijzen om u tegen te zeggen: er stond er eentje aan 25.000 euro. Had wel nog maar een goeie 2.000 km op de teller. Maar er stond een andere, aan 15.000 euro die toch al verkocht was.
Al bij al een mooie editie dit jaar vond ik, met ook veel wagens buiten op de verschillende parkings met 2e handswagens.
Opgepast als je er naartoe rijdt: best via Dusseldorf als je geen umwelt sticker hebt, anders riskeer je in zones te komen waar je niet mag rijden zonder de sticker. Zie site van Siha voor plan.In antwoord op: Techno classica 26-30/03ok begrepen ! Nu eerst een weekske of 2 energie opdoen in de alpen ( :drink: ) en dan beginnen we er aan….
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemWorden die niet in elk geval vervangen bij een revisie ? Ik ging er eigenlijk al van uit, zelfs zonder dit ‘probleemke’.
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemIs inderdaad ander lawaai bij mij :( . ‘t Worden nog spannende weken :D
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemGa in elk geval asap een compressietest doen en goeie visuele inspectie, kleppendeksels afhalen, misschien iets te zien. Op ander forum (renntech) spreekt men van het bekende head stut probleem op die motoren. Zou visueel en via compressie test zichtbaar moeten zijn.
Zal hier mijn bevindingen verder posten.In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemWim, waaraan had jij juist gedacht, want er zijn al vele suggesties gepasseerd ?
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemBougies er al uitgehaald, zien er redelijk normaal uit. Ik heb de “indruk” dat het vooral van links komt (kant bestuurder dus) en dat het iets met de kleppen te maken heeft. Zou het zo simpel kunnen zijn als het afstellen van de kleppen ?
Koppeling had ik nog niet aan gedacht, maar zou me verwonderen. Zal ik dan wel snel zien als de motor er uit gaat veronderstel ik.
De rook die uit de uitlaat komt voorspelt niet veel goeds.‘k Ga hem eerstdaags eens opkrikken en eens goed onderaan inspecteren.
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemDie uitlaat die rammelt is het niet :( dat zou te gemakkelijk zijn…. . ‘k heb trouwens al een nieuwe klaar liggen. ‘t Is plots gekomen, niet geleidelijk aan. Alsof er plots iets brak of zo.
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemIs de bedoeling maar ik zou graag al vooraf weten hoe erg het is. Misschien dat er wel iemand is die het geluid herkent en weet wat het is.
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemOeps :oops: …sorry daarvoor…gecorrigeerd. Video is nu zichtbaar voor iedereen.
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleemGoede keuze gemaakt: heeeeeel veel (sport)wagen voor relatief weinig geld !
In antwoord op: Eindelijk!Ben inderdaad ook zinnes om die te kopen op ebay in USA. Enige stomme aan die zaak is dat de prijs van de shipping (en douane weet ik zelfs nog niet) zo goed als even hoog is als de prijs van de adapter zelf. Toch ongeloofelijk dat men dat hier binnen de EU nergens verkoopt ? Of misschien wel, maar ik vind toch geen plaats (behalve bij Porsche zelf natuurlijk, aan “aangepaste” Porsche prijzen).
In antwoord op: Ik zoek motorsteun P 201Ik kijk er over, ik heb op die site gekeken in de classifieds en in het forum maar vind niet waar je naar refereert. In welk deel van die site zag je dat ?
In antwoord op: Ik zoek motorsteun P 201Wim, dank voor de reply. Maar wat ik zoek is de adapter om hem op een dergelijke motorstand te monteren. Volgens de ‘boekskes’ is dat het meest handig om er aan te werken.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
In antwoord op: Ik zoek motorsteun P 201