
Aangemaakte reacties
-
[quote=”Woefke944″ post=267904]Ik zal dan ook onmiddellijk m’n steentje bijdragen :
staat al een tijdje te koop maar is zen geld wel waard als hij mooi en goed is vind ik; zou het iets met de kleur te maken hebben ?[/quote]
Staat ondertussen nog altijd te koop. Dus niet zeker of hij “zen geld” wel waard is… . De waarde van een oudere wagen is doorgaans wat een zot (dixit mijn vrouw) er wil voor geven. Variabiliteit is de toestand en hoe gehaast de koper en verkoper zijn. Ik merk toch op dat de 944 cabrio’s die te koop staan, toch niet snel verkocht geraken aan de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden. Hoewel ik ze zelf ook van de mooiste cabrio’s vind (en er zelf één gehad heb), zou ik er zelf toch geen 18k+ voor geven.In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6Heb al eens zoiets gezien op de baan tussen Aaltert & Maldegem (N44). Weet niet meer precies waar. Maar ze stonden zo opgesteld dat ze (denk ik) de 4 rijstroken (2 in elke richting) tegelijkertijd konden controlleren.
In antwoord op: Waalse Superflitsers[quote=”fdeville-new” post=259822][quote=”DST” post=259509]Den deze zou ik niet nemen, net iets te duur[/quote]
Laat er die “net” maar van af. Veeeeel te duur. Ik geloof niet dat iemand daar ooit 43.000 euro voor gaat geven.
Gisteren gesproken met een vriend die regelmatig Porsche koopt, restaureert en verkoopt. Volgens hem is de Porsche markt al sinds voorjaar aan het “instorten” (enfin, dat is niet het woord dat hij gebruikte, maar is zoiets)[/quote]
Staat nog altijd te koop… :sarcastischIn antwoord op: 968 Doen of niet???Oei, da’s zeer vervelend. FG en Joma zijn zowat de enigste plaatsen waar ik mijn onderdelen koop de laatste +10 jaar. Joma blijft veronderstel ik maar dat is voor nieuw. Waar gaan we nu terecht kunnen voor 2e hands onderdelen ?
Hangt er van af wat er aan scheelt , maar 20 à 25 ben je rap kwijt. En ik kan het weten, mijn 911 2,7 is bijna klaar, met bedragen om van achterover te vallen…. . De motor + bak alleen al was dik 30k, de carosserie dik 15k. En dan spreek ik niet over interieur of andere mechaniek. Niet alleen het werk kost veel, maar de wisselstukken zijn ook verschrikkelijk duur geworden. bezint eer ge begint !
In antwoord op: wat gaan de prijzen doen ?????????“instorten” is misschien inderdaad wat overdreven, Maar de prijzen zijn nu toch nog te hoog, ik zie wagens te koop die al meer dan een jaar te koop zijn aan prijzen die veel te hoog zijn. Er komt stilaan een correctie. Ze is eigenlijk al bezig. Dus geen instorting, eerder een correctie. Enfin, we wijken af van het topic hier :lol:
In antwoord op: 968 Doen of niet???[quote=”DST” post=259509]Den deze zou ik niet nemen, net iets te duur[/quote]
Laat er die “net” maar van af. Veeeeel te duur. Ik geloof niet dat iemand daar ooit 43.000 euro voor gaat geven.
Gisteren gesproken met een vriend die regelmatig Porsche koopt, restaureert en verkoopt. Volgens hem is de Porsche markt al sinds voorjaar aan het “instorten” (enfin, dat is niet het woord dat hij gebruikte, maar is zoiets)In antwoord op: 968 Doen of niet???[quote=”vandamme” post=259652]Koop niks dat meer kost dan de import limiet 20 euro[/quote]
Of wat ik dikwijls doe, is de verkoper vragen om $20 of minder te “declareren” op het pakket. De meeste doen dat ook effectief zo. Na +400 zendingen van Mr Ali :lol: nog maar één keer douane kosten gehad.In antwoord op: Ali expresToch rap een fotooke ;)
Die V8 klinkt zalig, niets te vergelijken met een flat-6. Hoewel ik dus niet zou kunnen kiezen tussen beide.
Is nog wat werk aan, vooral de luchtvering…zoals verwacht, maar de prijs was ook in die zin aangepast. Maar buiten dat alleen wat prutserijen denk ik. Projectje voor de winter terwijl ik op de kas van de 911 wacht die al sinds januari bij de carrosier is.Attachments:In antwoord op: 968 Doen of niet???Eeuchh…foto’s van een mercedes op een Porsche forum ??? Not done ! :lol:
Ben idd benieuwd naar de luchtvering, ‘t schijnt dat hij zich boven bepaalde snelheid 1cm lager zet.
Enfin, nooit gedacht dat de wagen met de meeste pk’s in mijn garage een mercedes ging zijn . De Boxster heeft er maar 310 en de 911 ocharme 165…In antwoord op: 968 Doen of niet???Ik heb toch net de daad bij het woord gevoegd en een 500 SL gekocht. En dan nog de “ergste” versie, namelijk met luchtvering. Gegarandeerd miserie naar het schijnt :| . ‘k Zal laten weten waarmee ik het meest rij: P of M
In antwoord op: 968 Doen of niet???Ik kan je toch geen ongelijk geven hoor. Misschien klopt het wel (gedeeltelijk) wat hier gezegd wordt, maar zoals met elke wagen hangt het toch ook veel af van onderhoud, bouwjaar, geluk, … . Ben net zelf ook aan het uitkijken naar een SL. Een 500 of 600. Probleem met die laatste is dat ze pas vanaf 1993 gebouwd zijn en dus geen oldtimer meer zijn (enfin, toch wel, maar pas ten vroegste in 5 jaar). Dus waarschijnlijk ook eerder 500SL wegens V8 en vooral omdat ik ze heel mooi vind. Maar inderdaad komen die ook met veel potentiele problemen en mogelijks navenante kosten. Maar als Porsche eigenaars kennen we dat hé :sarcastisch . Ik ga mijn Porsches wel houden naast de SL.
Ik kan je dus geen ongelijk geven, maar ‘k zou proberen beide te houden. Eventueel een SL die ietske minder kost ? Bvb een 300 of zo ?In antwoord op: 968 Doen of niet???Ok thanks, dus ik kan hem zowel gewoon keuren als als oldtimer.
In antwoord op: Oldtimer inschrijving franse wagenIk koop voor al mijn wagens (hmmm….) altijd een brodit clip met de houder voor de juiste telefoon. Altijd al super tervreden van geweest en is zeer stevig. Voor de 964: http://brodit.se/product.html?id=851581&pn=prod&brand=Porsche&model=911&year=1991 en voor de iPhone 5 zijn dit de houders: http://brodit.se/productList.html?brand=Apple&model=iPhone+5&pn=prod
Je kan zowel passieve als actieve (met laadkabel) kopen.
Alles te koop in de betere webshop ;-)In antwoord op: telefoonhouder voor 964En u laten verleiden tot een 911 ?
In antwoord op: vervangwagen