Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 169)
    • Thanks voor de reacties. SSI’s zullen het worden :D

      0

        Dat geluid is waar ik bang van ben. Ik vind dat de standaard al heel mooi klinkt en meer hoeft dat niet te zijn. Maar anderzijds, onverslijtbare interesseren me ook. Bestaan er geen die normaal geluid hebben maar onverslijtbaar zijn ?

        0

          Bij laatste onderhoud bij Porsche in Drogenbos, een Skoda gekregen. Weet niet meer welk model, niet die grootste, model er juist onder. Ze hebben daar altijd andere wagens, de keer er voor heb ik een Seat Leon gekregen. Telkens zo goed als nieuwe wagens. Kostprijs was rond bovenvermelde prijs (maar + BTW hé) per dag.
          Maar ik vermoed dat als je daar een nieuwe 911 turbo van +200k koopt, dat je misschien kan onderhandelen over gratis Porsche vervangwagen tijdens het onderhoud van de eerst komende jaren ;)

          0

            [quote=”No substitute” post=253602]… maar als klant weet je nooit wanneer hij aan je auto gaat beginnen, en wanneer hij klaar zal zijn…[/quote]
            Ik vrees dat dat overal zo is, zeker bij de goeie. Mijn carosserie is al sinds januari ergens binnen, met wat geluk in augustus eindelijk klaar. En de motor is al van voor kerstmis vorig jaar in revisie (wel volledige revisie, van kop tot teen met kostprijs ruim boven de 15k). ‘t Is zoals met eten klaarmaken: als het te rap gaat dan is het niet goed ;-)

            0

              Heb zelfde vraag, voor mij Boxster velgen die niet meer perfect zijn. Maar dan iemand eerder in de regio Aalst/Ninove/Brussel ? Ik heb vroeger al eens een set van mijn 996 velgen laten doen bij Kristof (bs wheels), super content van, maar gewoon veeeeel te ver van bij mij.

              0

                bestaat het gevaar hier niet dat als je er de motor inhangt, het geheel, wegens het gewicht, naar achteren zal kantelen ? of is er toch genoeg gewicht vooraan om dat te vermijden ?

                0

                  die cl03 is toch wel heel handig hoor, ik leg er langs elke kant een lange balk op, net de lengte tussen voor en achterwiel zodat de wagen wel degelijk steunt op de krikpunten.

                  0

                    iets gelijkaardigs: http://www.cjautos.eu/product_p/cr05.htm
                    Heb er geen ervaring mee, wel met deze: http://www.cjautos.eu/MINI_TILTING_CAR_LIFT_p/cl03.htm . Heb er de motor uit mijn 911 mee gehaald.

                    0

                      Voila, deel van de stukken is bij metalclean in Hofstade (omdat ze daar zandstralen en poederlakken), ander deel (met name de ventilator, de behuizing van de ventilator en de olietank) bij sodablast in Wieze omdat dat voor die onderdelen minder aggresief is.
                      Bij beide in elk geval supergoed ontvangen met deftige uitleg. Jan in Wieze is blijkbaar zelf ook een 914-6 aan het restaureren, hij was net bezig met zijn eigen olietank (in koper) te behandelen.
                      Stukken zijn klaar in een dikke week, ik laat nog weten hoe goed het is gedaan.

                      0

                        Moet enigzins terugkomen op mijn antwoord: het leuke aan de sport en vooral sport plus is het snel schakelen met tussengas. Voor al in sport plus. Maar als hij in auto mode staat is dat bijna onbruikbaar wegens de hoge toeren, zeer associaal en not-done op de openbare weg. Echter, als je hem in manuele mode zet en in sport plus, dan heb je het voordeel van het snelle schakelen (en bijhorende “plofjes” bij schakelen) zonder het opzichtige lawaai. Voilà….nu moet je nog beslissen of je het laat doen of niet

                        0

                          ok thanks, ga me verder inlichten en zal hier laten weten wat ik uiteindelijk heb gedaan.

                          0

                            Ok dank je, ik ga die eens contacteren.
                            Heb ondertussen eens enkele onderdelen gecontrolleerd die ik een paar maand geleden had verzinkt met een spuitbus en daarna geverfd met spuitbus. Heb geprobeerd hoe gemakkelijk de verf er af gaat door krassen. Tot mijn verbazing ging dat redelijk moeilijk. Dus de verf hecht wel degelijk goed op die manier ook. Dus volgens mij voldoende voor onderdelen die niet teveel afzien.

                            0

                              Ik had die firma in Ninove al gecontacteerd met de vraag of ze voor particulieren werken en kleine hoeveelheden. Heb nooit een antwoord gekregen. Met koud verzinken bedoel je daarmee een spuitpuis zink ?

                              0

                                Supermooie wagen. Woon ook vlakbij (Denderhoutem) en iets verder in mijn straat heeft er iemand één gekocht (en hij heeft hem al), een donker grijze en aan het geluid te horen als hij passeert (eerder ‘voorbijscheurt’ soms…) denk ik dat hij ook een sportuitlaat heeft met PDK. Zalig om dat te horen passeren. Zelfs al is het een 4-cyl, toch zijn ze er weer in geslaagd om een mooi geluid te maken.
                                Als je hem hebt: ‘k wil wel eens een sprintje wagen op de N45 met mijn boxster. Ben benieuwd wat dat zou geven…
                                (als de trajectcontrole er nog niet is hé :| )

                                0

                                  Op mijn boxster liggen in de zomer de 19″ Carrera S2 velgen met zomerbanden (http://www.alloywheelsdirect.net/images/wheels/4272-xl.jpg). In de winter liggen er de 18″ Cayman S2 velgen met winterbanden (http://www.vipalloywheels.co.uk/porsche-wheels/wheels-with-summer-tyres/cayman-987/1478/18-inch-porsche-cayman-987-cayman-s-ii-wheels-with-summer-tyres).
                                  Ik heb er nog maar net terug de zomervelgen opgelegd en ik moet zeggen dat, hoewel ik het anders zou verwachten, ik niet echt veel verschil voel tussen de 18″ of de 19″.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 169)