Aangemaakte reacties
-
ALLEN NAAR [size=150:3vilsfmc]DE LIDL [/size]OP 31/10
http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20071101.p.Autobatterijlader
Yvan
CTEK XS800 – € 46 – Elektronische en automatsche druppellader, na 2 dagen groen licht en daarna afwisselend rood/groen.
http://www.ctek.seYvan
Er bestaat nu ook zelklevende ROOFING ( dakbekleding ) dat je op maat kan snijden en op de binnen bodem kan aanbrengen. Je hoeft het niet te branden en zal stukken goedkoper zijn dan het origineel materiaal. Dak bekleders hebben trouwens altijd wat overschot liggen !!!
:idea: :idea: :idea:
Yvanin antwoord op: behandelen bodem binnenzijdeZo zijn ze !!
Ik heb begin dit jaar een boete opgelopen in ons dorp waar de drukke steenweg in zone 30 ligt, aan 42 per/uur.
Wat zij NIET hebben vastgesteld is dat :
De wagen niet verzekerd was, maar zo rijden er 10 duizenden rond
Al 2 jaar niet naar de schouwing is geweest, moet ook in de duizenden oplopen
Er 4 versleten banden onder de wagen liggen, wat wil je als je naar de schouwing niet gaat !
Ik stomdronken was, daar rijden er ook veel van rond
Dat ik geen rijbewijs had, die zijn er ook, meer dan men denkt
Dat ik een lijk in mijn koffer vervoerde, dit is eentje voor de grapWaarom hebben zij dat niet opgemerkt, omdat daar GEEN TOESTEL voor bestaat !!!!!!
De dagen worden alsmaar korter en s’morgens kom ik tientalle fietsers tegen die ofwel hun verlichting niet gebruiken of helemaal geen verlichting hebben. Verkeerslichten kennen de fietsers ook al niet of zijn ze allemaal kleurenblind !! Nooit is daar iemand op hun pad om ze te beboeten en het strafste is dat de fietserbond niets doet !
Bij regenweer mogen de vrachtwagens niet inhalen op de autosnelweg, maar wie gaat dat controleren, ze gaan toch de politie door de regen niet sturen.Er is dus een gat in de markt voor wie toestellen kan ontwikkelen die nog andere overtredingen kunnen vaststellen. Conclusie, zonder toestellen zijn ze nog altijd nergens !!!!!!!!!!
in antwoord op: flitsen geeft een kick….Er zijn er die ook met het allerlaatst GSM model uitpakken, wat nog erger is, gezien de tijdelijke exclusiviteit van dit soort toestellen. Zo kan men er 12 per jaar kopen en nog altijd achterlopen!!
Je kan hem wel nonchalant op den toog leggen en dan hoef je je mouwen niet op te rollen .Hier nogmaals dezelfde vaststelling : Doet een GSM van € 75 het beter dan een van € 500 ???
Ik heb ook al ondervonden dat dit soort “Fancy” toestelletjes in handen zijn van individuen die zeer dikwijls “geen spijker hebben om hun sluitspier te ontjeuken” !!
Om het nog eens over de negertjes in Afrika te hebben, zij hebben ook al een GSM maar geen abonnement, maar zij zijn wel bereikbaar.
in antwoord op: Horloge topic met foto’sAlledaagse horloges zijn wat in diskrediet gevallen en de verkoop gaat duidelijk fors achteruit.
Iedereen heeft een of meerdere GSM’s en deze duiden ook het uur aan voor de zelfde prijs.
Waarom dan nog een uurwerk kopen ??
Prestige merken zullen blijven verkopen omwille van het “satus symbool” dat zij vertegenwoordigen en zullen meer funktie hebben als pronkstuk dan als horloge. Er zijn er die hun mouwen oprollen om hun horloge te laten zien !
Het uur blijft in elk geval voor iedereen hetzelfde en zoals men al eens zegt in Africa : Jullie hebben een uurwerk maar wij hebben te tijd.Yvan
in antwoord op: Horloge topic met foto’sHeb ook al eens een “tuning beurs” bezocht ergens in Wallonie !!
Pas op hé mannekes !!!!, nog erger dan hier, en het is al zo erg, maar ieder zijn ding.
Vele van deze wagens zijn volgens mij niet te besturen en kunnen dan ook niet veel rijplezier opleveren en het gaat tenslotte om het rijden, volgens mij.
Sommige worden waarschijnlijk onmiddelijk afgekeurd bij de eerste schouwing na 4 jaar en de wagen terug in de originele toestand brengen zal nog eens een pak geld kosten.
In onze streek rijden een paar zeer recente getunede polotjes en golfjes rond met “verwijderde” klinken van kofferdeksels en achterdeuren. Wie de wet Landuyt heeft doorgenomen weet wat hen te wachten staat !!
Kwijt geraken is een utopie, dus financieel zeker geen goede zaak, koop dan liever een Porsche, die moet je niet tunen !
in antwoord op: 16 september EVENEMENT @ RS Motors.TATRA 603 AIRCOOLED V8 ENGINE
Alhoewel uit het voormalig Tchecoslovakije, zeer mooie mekaniek !!
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007[quote=”eenplus”:1mxqem9f]Ok, bedankt voor de nauwkeurige info. De wagen staat nu niet voor de deur, maar als je het op de keper beschouwd is 245 toch wat aan de brede kant. Mocht iemand toch belangstelling hebben, de vraagprijs voor de twee banden is € 270, montage, balacering en Btw inclusief.
[quote=”924carreragt”:1mxqem9f]Hallo,de breedte van de achtervelgen is bepalend voor de max breedte van de band.
zo te zien heb je vooraan 6×16 Fuchs en achteraan 7×16 (is niet zo duidelijk op foto).Indien je achteraan 7×16 hebt zou ik zeker niet breder dan 225 gaan.
Die 245 banden werden af fabriek enkel geplaatst op 9×16 velgen (turbo, turbolook).
Groeten,
Robbie[/quote][/quote]
Kies de goede banden !!
Ik kom van 4 CEAT budget banden, die op de wagen staken bij aankoop en heb nu Dunlop SP2000 laten monteren en er is een wereld verschil, minder hard en een lichter stuur. Je zou ze bijna moeten uitproberen maar dit kan natuurlijk niet.
Kies een merk band en laat je wagen uitlijnen, een SC is nog steeds “in de computer” van recent uitlijn aparatuur.
in antwoord op: Achterbanden 911 SCOf heb ik hier weer het vuur aan de lont gestoken ?
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007[quote=”AutosDekens”:znpvb2t4]Idd zeer flauwe reactie!!!
Trouwens ik heb ook een replica speedster… mijn 2e al… ik ben er eerlijk in, ik zie het gewoon niet zitten om 100000 euro of meer te geven voor een originele, er zijn nog andere dingen in het leven.
Ik zie trouwens niet in waarom een replica minderwaardig bekeken moet worden? Het is tenslotte een auto die voor een groot deel met de hand gemaakt is, op zich dus ook een ferm staaltje van auto’s bouwen.
En het feit dat de motor en het chassis van een VW zijn is zeker ook niet minderwaardig… de originele 356 is helemaal volgens het zelfde principe gebouwd als de VW… Porsche heeft heel wat onderdelen “geleend” van VW… als je een leek een kevermotor met dubbele carbu’s laat zien en je laat een 356 motor zien, dan ziet die het verschil nog niet!Mijn speedster is van Apal, een klein fabriekje in Blègny bij Luik dat in 1961 gesticht werd, in 1969 begonnen ze met de bouw van de Apal Buggy en later nog andere modellen. Van 1982 tot 1994 bouwden ze in totaal +/- 700 Apal Speedsters. In 1994 stopten ze definitief met de autoproductie. Vandaag de dag bestaat Apal nog en zijn ze nog steeds actief in de polyesterindustrie maar dan voor de constructie van speciaal ontworpen medische badkuipen.
Ik durf gerust zeggen dat ik fier ben op mijn Apal Speedster, OK het is geen originele Porsche Speedster maar hij kost maar een fractie van het origineel en is dan nog in ons eigen land gebouwd!!![/quote]
Het gaat hier niet om de centen maar het misbruik van een merknaam !
Jouw Apal speedster is een degelijke replica en denk ik de meest gezochte en heeft trouwens als ik het juist heb een homologatie. Op je papieren staat APAL als ik mij niet vergis ?? Als je dan zo fier bent dat het een Apal is, waarom er dan een Porsche van maken.
Ik heb het ook moeilijk met het feit dat Porsche dit toelaat.Denk eens aan de liefhebbers die wel zo’n wagen van € 100.000 hebben en die daar tussen staan !!
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007[quote=”S2″:3ek3jlcd][quote=”ferdy”:3ek3jlcd][quote=”mcklusky”:3ek3jlcd]Als je dan weet dat die replicas ook vaak 20000€ en meer gaan…
Btw ik heb intussen zelf ook een replica 8) [/quote]
Dat is dan spijtig voor u ![/quote]
Flauwe reactie, als je een speedster mooi vind, maar niet onmiddellijk het geld hebt of wilt betalen voor een echte, waarom dan geen mooie replica?
Dave, proficiat met je Speedster![/quote]
Wat moet ik dan zeggen, HALLELUJAH !!
Ik heb een eigen mening over replica’s en kitcars. Ik verondertel dat dit mag ??
Op een PGO staat ook geen Porsche logo op, zij weten wel waarom !!
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007[quote=”mcklusky”:3oxoj1hv]Als je dan weet dat die replicas ook vaak 20000€ en meer gaan…
Btw ik heb intussen zelf ook een replica 8) [/quote]
Dat is dan spijtig voor u !
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007[quote=”mcklusky”:8ov4gmk2][quote=”ferdy”:8ov4gmk2]
Nikste Porsche dus.[/quote]
Er zijn thans echte exemplaren bij… wel Porsche dus… 8) [/quote]
Er staan er inderdaad een paar prachtige exemplaren bij, maar de rest zijn kit cars.
Er bestaan ook van die Mercedes “vlinder deuren” replica’s die,in Duitsland, een gerechtelijk verbod hebben gekregen de “Goede ster” te dragen.
Een Lacoste hemd kan je in Turkije ook kopen voor 3 Euro !!!
Maar denk eraan, sinds kort is er een wet gestemd ter bescherming van HANDELSMERKEN en je kan nu een fixe boete krijgen bij de invoer van namaak !!!!! :lol: :lol:
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007MMMMMMmmmmmmm,
Zijn polyester replica speedsters ook oude Porsches ????
Er zit meestal een VW motor in !!!!!
Nikste Porsche dus.
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007