Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 205)
    • [quote=”porschky”:nh23wb3s]euh… ik denk dat het al niet meer nodig is… :wink:

      Heb nog eens naar het filmpje gekeken, en zag iets van ‘airduster’ op de verpakking staan. Dus heb ik ‘air duster liquid co²’ eens ingegeven in Google Afbeeldingen… en voila, ik vond het busje van in de film… Blijkt dus een product te zijn om computeronderdelen mee af te stoffen…

      Dus even informeren in de Nerdwinkels… :wink:

      Dus Vandamme… als je ook nog altijd eens wil proberen op die deuk in je deur… :D [/quote]

      Bestaan in bussen van 400 ml en zijn inderdaad bedoeld om o.a. het stof en de kruimels uit computer keyboards te blazen – het gaat gewoon om vloeibaar geperste lucht. Je moet de bus wel onderste boven gebruiken zodat de vloeibare lucht geen kans krijgt om op te warmen en zich uit te zetten tot geperste lucht . Vloeibare lucht is ZEER koud dus oppassen en niet op de huid spuiten tenzij je vratten hebt !!!!!

      Succes – Yvan

      Yvan

        Meer moet dat niet zijn, geen gedoe, gewoon spontaan eens samenkomen op een Parking.

        Voor herhaling vatbaar onder het nu al door Daggie’s ontworpen model, 200 pk’s of meer.

        Yvan http://www.yvanhoe.com

          [quote=”svandamme”:3mh1z6nk]dan ga je geen 13 000 euro vangen, iedereen zal die auto mijden als de pest… kun je hem beter in stukken opbreken en verkopen en je geld een beetje recupereren op die manier[/quote]

          Wie deze wagen koopt doet dit in elk geval “met kennis van zaken” en de verkoper is eerlijk genoeg om dit allemaal te melden.

          Daarom is het nog geen slechte wagen en kan hij iemand gelukkig maken en het is beter kleur te bekennen bij de verkoop dan de opeengestapelde verassingen mee te maken dat Ronald bij zijn aankoop heeft doorstaan

          Deze “Italiaanse” praktijk is ook bij ons niet onbekend en ik zou de eigenaars van rubberbumper MGB’s van 1980, verkocht met papieren van 1970 om ze 10 jaar jonger te maken en ze als Oldtimer in te schrijven, geen eten willen geven !!!!! Dit is ook veel gebeurd met Kevers !!

          Vergeet niet dat er 3 jaar geleden GEEN technische keuring was voor oldtimers en dat men “papieren” kon ingeschrijven, een vignet 705 kon krijgen langs een douane agent, zonder de wagen te tonen, dit allemaal na 15 minuten wachten en voor amper 30 euro !!!

          Dit gefoefel is nu wat moeilijker geworden,alhoewel !!!

          Keurders op de technische controle hebben meestal geen kennis van oudere wagens en kennen de verschillen niet tussen een pre-1973 een G serie en een post 1989 Porsche.

          Het bewijs is dat Ronald zijn wagen is goedgekeurd voor dagelijks gebruik en dus volledig legaal is

          Deze wagen zal wel iemand zijn CUP OF TEA zijn.

          Yvan

            Ik heb de verkoper van deze wagen al eens eerder aangesproken en hij zou deze wagen zo gekocht hebben. Ik heb toch mijn bedenkingen over de originaliteit en ik zou dit ook niet “publiek” maken, zeker niet als verzekeringsmakelaar !!! Het “ruikt” inderdaad naar GEFOEFEL en deze wagen is dus zeer moeilijk kwijt te geraken en ook voor jou zal het niet makkelijk zijn om er van af te geraken als je hem moe bent.

            Dit kan wel de prijs serieus drukken !!!!!

            De uitlaat is te vervangen, maar wat is te vervangen ??? De banaan, de pre-silencer, de warmtewisselaar of alles ?? Dit kost al gauw meer dan € 1000 + het werk.

            Als je naar de wagen ga kijken, vraag eerst naar de papieren en vraag de verkoper of deze wagen gekeurd zal worden voor de verkoop en liefst voor dagelijks gebruik en niet Oldtimers. Als de wagen al is ingeschreven is het gefoefel officieel !!!!!

            Koop hem niet ZONDER KEURING, als de wagen achteraf geweigerd is heb je het aan uwe rekker

            Yvan

              De wereld is aan de durvers !!!!

              Soms moet je eens alle moed bijeenrapen en ben je aangenaam verrast van wat je kan.

              Hoe groot is de schade en moet de deur er echt uit ???????

              Probeer te herstellen zonder af te breken, als het toch tijdelijk is moet dit lukken.

              Yvan

                [quote=”RSR”:17fucba1]Gekocht bij handelaar = geld terug
                Gekocht bij particulier =Fluiten naar u geld[/quote]

                ZO is het, kort en goed !!!!!

                Betaal wat meer en koop bij een handelaar

                Yvan

                  [size=150:1l6f10mt]Jullie zouden beter een driewieler kopen daar kan de naft niet langs de pedalekes lopen !!!![/size]

                  [size=75:1l6f10mt]-Edit by Mod : Gelieve geen volledige texten die pal boven je antwoord staat te quoten.Dat heeft geen zin en maakt enkel allesonleesbaar-[/size]

                    Zoeken is de boodschap !!!

                    [size=75:1wgwk6bl]-Edit by Mod : Gelieve geen volledige texten die pal boven je antwoord staat te quoten.Dat heeft geen zin en maakt enkel allesonleesbaar-[/size]

                      Er is ,volgens mij altijd ,een verluchting alleen maar om het uitzetten van de benzine tank te voorkomen, maar door deze verluchting kan geen benzine ontsnappen, alleen benzine dampen.

                      Als er een lek is tussen de benzine pomp en het injektie systeem ontsnapt er benzine zodra je het contact aan zet en de benzine pomp in werking treed, dit circuit is dus niet meer dicht.

                      De lek kan hier ook tussen de benzine tank en de benzine pomp zitten en dan zuigt de benzine pomp wel lucht mee, terwijl de benzine ontsnapt.

                      Door de stalen beschermingsplaat onder de wagen, tussen de voorste wielen, af te nemen heb je al een beter overzicht.

                      Het koken van de benzine is nog iets anders, gekend onder “vapour lock” gebeurd door benzine leidingen die b.v. te kort bij een uitlaatcollector of andere warmte brom zitten. Bij een K-jetronic gaan de leidingen bovenaan de luchtfilter naar de “injecteurs” en er is weinig kans dat dit gebeurd.

                      Heb voorheen een P6 Rover gehad en door de V8 in een kleine ruimte was dit courant.

                      Maar ik ben maar een “amateur”, t’is uit te zoeken en moeilijk te bepalen op een forum, steek dus de handen uit de mouwen en probeer te vinden waar de benzine lekt. De lek dichten is in elk geval aan te raden en mischien is je probleem van het starten bij warme motor ook opgelost !!

                      Yvan

                      [size=75:2wyes97j]-Edit by Mod : Gelieve geen volledige texten die pal boven je antwoord staat te quoten.Dat heeft geen zin en maakt enkel allesonleesbaar-[/size]

                        Een niet luchtledige benzinetoevoer kan de oorzaak zijn van
                        het slecht starten bij warme motor.

                        Kijk eerst naar je benzine leidingen, als het lekt komt er ook lucht in de leidingen binnen.

                        Doe dit buiten en rook liefst niet terwijl je bezig bent !!!!!!

                        KABOEM,
                        Yvan

                          [quote=”enrico”:3ad5no4e]Waxen gaan zelfs tot 1900€ voor een potje.
                          Alles word nog met de hand vervaardigd en afgevuld.
                          En neen je komt niet bedrogen uit.
                          Het zit hem in de % Carnaubawas deze liggen zeer hoog en zijn zéér duur.
                          En dit zorgt juist voor de glans diepte wetlook enz…
                          De goedkopere merken hebben deze ook in vloeibare vorm.
                          Deze bevaten zo max 6´% van deze was maar is zeer weinig.
                          Omdat Swiss tot 60% kan gaan. Ga je deze nooit in vloeibare vorm kunnen krijgen omdat deze was zeer hard is.
                          Voor de rest ben je er vrij van te denken wat je wil.
                          De prijzen die ze met hun produkten hebben behaalt zeggen genoeg.
                          Maar als voor jou een bepaald merk voldoet waarom dan druk maken.
                          Blijf je er toch gewoon verder mee werken :wink: [/quote]

                          CARNAUBAWAX kost helemaal niets, dagelijkse oogst gebeurd door het afschrapen van de bladeren van de carnauba boom in Brazilie

                          Deze schilfertjes zijn de ideale WAX om meubelen te behandelen en inderdaad van zeer goede kwaliteit – Ik kan mij voorstellen dat deze WAX in hout kan indringen maar in auto LAK !!!!!!!

                          Vergeet AUB niet dat men tegenwoordig niet meer spreekt van LAK maar van waterverf met een serieuse laag ondoordringbare vernis

                          Is ook gebruikt in de industrie om PURE RESIN thermische transfer ( TTR ) linten te vervaardigen om BAR codes te printen door middel van een thermische printer ( TEC,ZEBRA,FARGO……) op speciale dragers zoals PE of PP .

                          Of denken jullie soms dat SWISSWAX een tiental potjes per dag met de hand vullen !!! Forget it

                            [quote=”enrico”:2d399c19]Zo duur is Swissvax nu ook echt niet.
                            Je ziet enkel de aankoop.
                            Oke ja de gemiddelde wax kost je zo’n 120 €
                            Maar je kan wel +- 20 beurten doen met 1 potje
                            Daarbij komt nog een potje Cleaner fluid 30 € (oude waslagen te verwijderen)
                            En je bent je wagen aan het opkuisen voor nog net geen 10 €
                            En dit moet zo om de 6 maand aangebracht worden.
                            Dus ben je zo’n 10 jaar verder eer je een nieuw potje moet aankopen.
                            En met een resultaat dat verder gaat als de meeste produkten.[/quote]

                            [size=150:2d399c19]WABLIEF[/size], 120 euro – Hoe komt een fabrikant aan dit bedrag !!! Aan product zit daar amper voor 20 euro reele waarde in , verpakking en merchandising inbegrepen, en waar gaan die resterende 100 naartoe ?????

                            Ik denk dat er toch sommige ZEER GRAAG worden bedrogen, er is geen enkele samenstelling van een of andere polish/cutter die deze prijs kan verantwoorden

                            Yvan

                              Als je dan toch het “http://www.yvanhoe.com/TEQUIPMENT

                              Yvan

                                AUTOGLYM – super resin polish – makkelijk aan te brengen en nog makkelijker te verwijderen – laat geen “KRIJT” achter – Te verkrijgen op oldtimers beurzen en bij alle GOEDE verdelers – Als ge het niet kan vinden bij je gewone verdeler, zoek dan een andere, t’is gene goeie !!!!
                                Yvan

                                  [quote=”Bjorn”:2e8tdc3l]Mijn 911 heeft een typisch kwaaltje denk ik?
                                  Bij koud starten “zaagt ” ie . bij paar keer gas geven verdwijnt dit fenomeen. Het ergelijkste is : Bij warme motor , na een stilstand van ongeveer +/- 1uur komt ie heel moeilijk tot start ik moet verschillende keren gas geven tijdens het demareren, precies dat hij verzuipt staat.

                                  Bestaat er hiervoor een mogelijke remedie??[/quote]

                                  Is je “start” probleem nu al opgelost ?????

                                  Yvan

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 205)