Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 607)
  • F

      Mijne is van ’88 en ik denk dat je de kat al kan zien zitten als je via het achterwiel (aan de bestuurderszijde) in de motorruimte kijkt.

      F

        Ik zag deze advertentie voor Porsche 964 in Amerika maar dat lijkt me t.o.v. de wagens die hier te koop staan wat goedkoop.Wat is het addertje ? (buiten de gebruikelijke carrosserieproblemen aangezien de zon daar ook niet overal schijnt en de auto’s daar niet altijd even deftig opgelapt worden).

        F

          Bedankt voor de tip.
          Kan misschien ooit nog van pas komen aangezien m’n beide oudjes voorzien zijn van een kat.
          Voorlopig niet echt van toepassing voor mij aangezien ik me best nog kan amuseren buiten ‘t stad :mrgreen:

          F

            [quote=”patrickvb” post=246013]BFOV heeft over dit alles nog niet schriftelijk gecommuniceerd simpelweg omdat nog niets officieel is.
            De. Federatie heeft recent bij een infovergadering expliciet gevraagd aan de clubs nog niet te communiceren.
            Deze vraag werd eerder deze week nog eens herhaald via mail.[/quote]

            We moeten dus nog atlijd wachten op de definitieve uitspraak dus :think:

            F

              @Yellow Submarine
              Da’s geen straf. Blijft een mooie klassieker. Ben wel voor de 500SL gegaan omdat ik schrik had dat de 300 wat vermogen te weinig zou hebben gezien het grote gewicht van de auto. Blijft natuurlijk wel een MB dus geen racewagen maar ik ben ook geen racer dus dat zit wel snor ;)

              F

                Dat ziet er een leuk rendier uit :mrgreen:

                F

                  @Mikey: Altijd gedacht dat dit voor de staat niet uitmaakte. O-plaat of niet leek me enkel qua keuring van belang.


                  @Yellow
                  Submarine: Heb m’n SL van 1989 sinds deze maand ook maar opnieuw ingeschreven om geen gezever te kunnen hebben (niet op O-plaat maar dat maakt niet uit denk ik).Welk type SL heeft je vader?

                  F

                    Allemaal leuk ‘in uitstekende staat’ maar waarschijnlijk gaat er amper ooit nog een kilometer mee gereden worden ;)
                    Zal mijne cabrio wel houden => qua model toch meer geslaagd, meer pk’s en zal gegarandeerd meer km’s maken :first:

                    F

                      Eigenaardig… ik krijg altijd wel berichten van BFOV maar deze heb ik niet zien passeren :think:
                      Waar kan ik deze info verder opvolgen? (op de site van BFOV zie ik geen recente informatie hierover)

                      F

                        Dat testje moet ik bij m’n SL dan ook maar eens proberen.

                        F

                          En zo heeft m’n SL uiteindelijk nog veel overeenkomsten met de 928 hé. Een dikke V8 met een hoop electronica die stuk kan gaan :mrgreen:


                          @Mart
                          : Klopt maar ik zit nog altijd met een te hoog stationair toerental dus eerst zien of dat ook nog gaat meezitten ;)

                          F

                            Gisteren nog even getest en ondertussen ben ik toch 99% overtuigd dat het enkel een probleem geweest is met de modulatorklep van de automaat.

                            P.S. Dergelijke klep zou ook voorkomen in een 928-automaat.

                            bron
                            White/grey smoke coming from exhaust after adding trans fluid?The only way tranny fluid can get from the tranny to the motor is through the modulator valve vacuüm line.

                            F

                              Ik veronderstel dat jij je vergist met deze :ass: uitlaat?
                              Een stationair draaiende V8 heeft niet direct dat effect op mij hoor :mrgreen:

                              F

                                Hey Wim,
                                bedankt voor de tip maar ik heb helaas geen materiaal om druk te zetten op het koelvloeistofsysteem.
                                Ik heb wel al wat bekeken ondertussen en het begint er meer en meer op te lijken dat het niets te maken heeft met de koelvloeistof.
                                (alle bougies en injectoren gedemonteerd om in de motor te kunnen kijken op zoek naar koelvloeistof maar zonder resultaat)

                                Momenteel is er niets te zien aan het niveau van de koelvloeistof. De olie ziet er ook nog perfect uit.
                                Het roken is meer en meer begonnen na het bijvullen van de automatische versnellingsbak.
                                De garagist in kwestie had obv de geur vastgesteld dat het om koelwater ging maar ik begin meer en meer te vermoeden dat er iets mis is met de automaat waardoor er olie van de automaat mee in de motor komt. Leek me onwaarschijnlijk dat zoiets kon maar als ik onderstaande lees heb ik toch een vermoeden dat de garagist in kwestie de bal heeft misgeslagen :

                                ‘If the transmission modulator valve is faulty, it will usually result in your automatic transmission not being able to shift gears and may also result in a lot of smoke from your transmission or manifold area.’
                                (bron)

                                F

                                  Had ik inderdaad al gelezen dat die motor er zo snel uit kan maar ik hou er niet van om een ganse motor te moeten hanteren. Ik heb trouwens geen ‘giraf’ maar enkel een 4-palen hefbrug dus dat zou het allemaal moeilijk maken. Da’s natuurlijk het verschil tussen professionals en hobbyisten hé :drink:

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 607)