Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 607)
  • F

      Had ik inderdaad al gelezen dat die motor er zo snel uit kan maar ik hou er niet van om een ganse motor te moeten hanteren. Ik heb trouwens geen ‘giraf’ maar enkel een 4-palen hefbrug dus dat zou het allemaal moeilijk maken. Da’s natuurlijk het verschil tussen professionals en hobbyisten hé :drink:

      0
      F

        Ne mens zou gelijk zin krijgen om ook zo’n speelgoedje in huis te halen (moesten ze niet zo duur zijn) :bounce:
        Blijft een droomwagen voor mij, maar dat de motor er telkenmale uit moet om de nodige riemen te vervangen gaat me wat te ver. Ze hadden beter de Porsche 3.2 motor in die Ferrari gelegd dan had ik niet getwijfeld :mrgreen:

        0
        F

          Jammer, weer een G-modelleke minder op het forum :cry:
          Misschien kan ik je nickname overnemen :mrgreen:

          0
          F

            Goed om te weten. Ging er eigenlijk vanuit dat servo altijd hetzelfde was.
            Moest het servostuur te lastig worden mag je hem altijd aan mij verkopen hoor :mrgreen:

            0
            F

              Goed om te weten. Ging er eigenlijk vanuit dat servo altijd hetzelfde was.
              Moest het servostuur te lastig worden mag je hem altijd aan mij verkopen hoor :mrgreen:

              0
              F

                Nog een kleine bedenking: worden die aanjagers niet gestuurd vanuit die unit die zich tussen de zetel bevindt? Zou denken dat je daar eens moet gaan opmeten. Ik geloof dat Wim Cabrio ooit al eens wat gepost heeft (hoe je dat ding moet openen).

                0
                F

                  Ja Dirk,… die jeugd van tegenwoordig. Ze weten niet meer wat werken (achter het stuur) is hé ;)

                  0
                  F

                    Ik dacht dat er nog steeds niets bekend was over deze overgangsregeling?
                    Ben aan’t twijfelen om m’n 500SL in te schrijven maar ben nog wachtende op duidelijke regels. :think:

                    0
                    F

                      [quote=”dirk l” post=241863]Maar twee G modellen :shock:

                      Waar was al de rest :what: Zal zelf als eerste mea culpa slaan :oops:

                      [/quote]

                      Had zin om te komen maar helaas andere verplichtingen. :bounce:
                      Zag er alweer een topevenement uit dus :up: voor de initiatiefnemers.

                      0
                      F

                        Had zin om te komen maar helaas andere verplichtingen. :bounce:
                        Zag er alweer een topevenement uit dus :up: voor de initiatiefnemers.

                        0
                        F

                          Helaas nog nooit problemen gehad met m’n verwarming :drink:

                          0
                          F

                            Welkom
                            Blij dat er nog eens een 3.2 bijgekomen is :up:

                            0
                            F

                              Bedankt voor de feedback Wim. :respect2:
                              Ik zal ze dan maar gewoon op druk zetten zoals voorgeschreven.

                              0
                              F

                                Ik heb al zoiets dacht ik…… ach ja… dat noemen ze de verwarming bij Porsche :ass: :mrgreen: :mrgreen:

                                0
                                F

                                  Snel vraagje tussendoor: kan iemand me zeggen wat je best met de bandendruk doet in de winter? Ik lees her en der dat je voor winterbanden specifiek de druk moet verhogen met 0.2bar (omwille van andere samenstelling band).
                                  Als ik dan verder lees dan zie ik nogal onduidelijke informatie i.v.m. gewone banden.
                                  Ik zie dat men soms aangeeft dat door de koude lucht (10°C ipv 20°C) de bandendruk lager zal zijn en je dus de druk weer ‘op peil’ moet bregen omdat je anders met een te lage bandenspanning rondrijdt. Anderzijds zou ik denken dat je tijdens het rijden de band gaat opwarmen en je dan met teveel aan druk gaat zitten :think:
                                  P.S. Het gaat dus om gewone zomerbanden waar je de dag van vandaag mee op de baan bent (bij <10°C ipv de 20°C die als referentie gebruikt wordt in de handleiding van je auto)

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 607)