Aangemaakte reacties
-
En dan verschieten als ne mens met een niet gekeurd voertuig zou durven rondrijden. Te triestig voor woorden…. :(
Sterkte van hieruit (ook al schiet je daar niks mee op)Ik veronderstel dat dit adres juist is en anders horen we het wel:
Aziëweg 21 A
4561 PC Hulst
Link naar CCRin antwoord op: forum treffen bij CCR in HulstDenk dat deze dan wel dicht in de buurt komt :geek:
Between 2009 and 2010, Spyker sold the C8 Laviolette LM85, which is a special edition car with orange paint, black wheels, and many “ready-for-track” enhancements.[50] The interior is black with orange piping, and the customers of this car were permitted to stay with the Spyker crew in any of the 2009 LeMans races.[51] In 2009, the Spyker C8 Aileron debuted at auto shows with the same power output as the C8 Spyder and C8 Laviolette, but with more modern technology, and manufactured in a more modern way.[52] Spyker has produced a lineup of 14 vehicles, as of 2012 (including concepts).[53]
Nog efkes de prijs opgezocht en inderdaad, zo’n 340.000€ is dan toch nét buiten het bereik van mijn portemonneeke zoals ik al dacht :popcorn:
in antwoord op: forum treffen bij CCR in HulstAlleszins niet iets voor mijne portemonnee ;)
in antwoord op: forum treffen bij CCR in HulstIk wilde eerst via Erard gaan maar zij willen persé AL je verzekeringen als 1 pakket en daar kon ik niet aan meedoen. Voor de lening van het huis had ik al een verzekering via m’n bank om goedkoper te kunnen lenen. Momenteel verzekerd via Le Doux & Mortelmans maar weet de tarieven niet zo uit m’n hoofd.
P.S. Ik mag de P ook gebruiken voor woon-werk verkeer.
P.P.S. Ik lees hier dat iemand een expertiseverslag heeft laten opmaken en dat dit maar 2 jaar geldig zou zijn? Ik heb mijn P dit jaar ook laten schatten en mij werd verteld dat dit +/- 5 jaar geldig is.in antwoord op: Verzekering en Pechverh. bij oldtimer kostprijs?Kleine tip misschien?
P.S. Ik denk dat er sowieso wel iets leuks te zien zal zijn anders hadden er zich ook niet zoveel ingeschreven hé ;)in antwoord op: forum treffen bij CCR in Hulst[quote=”FirstP” post=145536]Ik zie dat de meesten geen foto’s toegevoegd hebben maar dat is ook wel te begrijpen aangezien iedereen hier blijkbaar al een hele rits wagens versleten heeft ;)
Bij deze dan ook m’n lijst(je):Ex-auto’s
Opel Kadett 1987
VW Golf I RabbitAudi Coupé 1989
Audi 80 (voor de vrouw des huizes)
Porsche 944 1987Huidige wagenpark
Seat Alhambra 1998 (voor de vrouw des huizes)
Citroën Saxo (voor de winter)
P911 Cabrio 1988 (voor de zomer)[/quote]Bij deze een poging om de foto’s erbij te plaatsen:
Opel Kadett 1987 => jarenlang z’n dienst bewezen; was niet mooi maar wel praktisch
VW Golf I Rabbit => zo snel de geest gegeven dat’ie geen foto waard is :(Audi Coupé 1989 => nog steeds één van m’n favoriete auto’s uit 90-er jaren
Audi 80 (voor de vrouw des huizes)
Porsche 944 1987 => veel plezier voor weinig geld
Seat Alhambra 1998 (voor de vrouw des huizes) => veel km’s voor weinig geld ;) maar met z’n 250.000km bijna aan vervanging toe
Citroën Saxo (voor de winter) => zodat de Porsche gespaard blijft van winterellende
P911 Cabrio 1988 (voor de zomer)
P.S. Het valt me wel op dat het merendeel op het forum toch neigt naar de Duitse degelijkheid :driver:
Alhoewel de enig Franse auto uit m’n ‘wagenpark’ me nog steeds verbaast door z’n betrouwbaarheid
=> prijs/kwaliteit scoort die nog het beste maar z’n looks en prestaties zijn :loser:
Op m’n verlanglijstje staat eigenlijk nog een MB R129 om deze Saxo te vervangen (lijkt me prijs/kwaliteit ook wel goed maar ik heb met dit merk nog geen ervaring).
in antwoord op: Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.[quote=”cabrio wim” post=145553]Het mooiste is een 964 ruit en rubber te monteren in een 3.2, geeft een mooie aansluiting, en geen gedonder met de alu strip.
Wil je toch de originele ruit met strip, dan is dat ook geen probleem als je maar weet hoe het moet. :idea: :mrgreen:
Een ruit van een oudere Porsche met rubber, is net zo eenvoudig te plaatsen als in elke andere auto met rubber. ;)[/quote]
Bedankt voor de tips. :respekt:
Kom er vrijdag tijdens de meeting in Hulst nog wel eens op terug.in antwoord op: Klein sterretje in voorruit?Ik zie dat de meesten geen foto’s toegevoegd hebben maar dat is ook wel te begrijpen aangezien iedereen hier blijkbaar al een hele rits wagens versleten heeft ;)
Bij deze dan ook m’n lijst(je):Ex-auto’s
Opel Kadett 1987
VW Golf I RabbitAudi Coupé 1989
Audi 80 (voor de vrouw des huizes)
Porsche 944 1987Huidige wagenpark
Seat Alhambra 1998 (voor de vrouw des huizes)
Citroën Saxo (voor de winter)
P911 Cabrio 1988 (voor de zomer)in antwoord op: Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.Ik ben verzekerd bij Le Doux & Mortelmans inclusief glasbreuk maar hang wel aan een forfait van 250€. Dat in combi met het feit dat ik ook niet weet waar ik dit professioneel kan laten vervangen houdt me nog tegen.
Heb trouwens ooit al eens een vooruit geplaatst in een Golfke II maar weet niet of dit bij de Porsche zo eenvoudig is want anders zou ik er wel zelf aan beginnen.in antwoord op: Klein sterretje in voorruit?Het gemis van je ex-voertuigen komt me bekend voor. :cry:
P.S. Ik heb al een poging ondernomen om wat foto’s te posten maar heb de indruk dat niet alle afbeeldingsformaten ondersteund worden? (jpg wel, png niet?)in antwoord op: Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.Ik heb bij Kempens Autoglas de ramen van de gezinswagen (Seat Alhambra) laten verdonkeren met folie (om de kinderen te beschermen tegen de zon) en enkele jaren later begon ik roestvorming te krijgen net onder de achterruit. Ik heb de indruk dat ze bij het demonteren van de ruit (om de folie te bevestigen) de lak iets beschadigd hebben. :bounce:
Verder heb ik enkele jaren geleden de beginnende roestblaasjes laten verwijderen van het voorruitframe van de P. Hiervoor ben ik bij een carrosseriebedrijf in Turnhout geweest maar zij laten de autoruiten (de)monteren door Kempens Autoglas. Als ik zie hoe het ruitframe gemonteerd werd heb ik nu niet het volste vertrouwen in hen (sierlijst zit er niet goed in). :|
Niettemin vriendelijke mensen maar ik zou voor m’n nieuwe autoruit toch liever ergens anders gaan.
Als deze kritische info niet mag op het openbare forum dan verwijderen de moderatoren het maar :salut:in antwoord op: Klein sterretje in voorruit?Wat is jullie ervaring trouwens met het herstellen van zo’n sterretje in de voorruit? Ik heb dat ooit ook eens laten doen (bij Kempens Autoglas) maar ik heb de indruk dat het weinig heeft uitgehaald (was maar sterretje van 2-3mm diameter). Volgens mij is het ‘spul’ dat ze erin doen vrij snel (na enkele jaren) terug losgekomen. :|
Ikzelf ben nog aan het overwegen om een andere voorruit te (laten) monteren maar ik heb (misschien volledig onterecht) geen vertrouwen in Carglass ook al is het hun branche.
Buiten het feit waar ik zou gaan is het ook nog maar de vraag welk type ruit het beste is : type 964 of 993 met bijhorende rubbers want ik hoor de meesten toch aangeven dat de originele omlijsting bij het G-model allesbehalve waterdicht is.
P.S. Het is niet mijn bedoeling iemand anders topic te ‘vervuilen’ dus als dit in een ander topic moet hoor ik het wel (van Raychem of één van de moderatoren) :salut:in antwoord op: Klein sterretje in voorruit?Is trouwens al een mooi overzicht maar was jij dan zo’n slecht chauffeur?
Ik kan meestal toch wat langer met m’n auto’s rijden hoor :mrgreen:in antwoord op: Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.Enkel rij 2 zou nog logisch kunnen zijn want anders heb je geen P meer in de garage staan :driver:
in antwoord op: De eerst 991 Turbo S in België