
Aangemaakte reacties
-
[quote=”Mart” post=228127]Goeie investering, daar ga je plezier aan beleven, de misses heeft er kijk op cq oor voor! :music:
First P, Cabrio Sound is naar mijn bescheiden opinie wel ene van de +++ Big Time 911 ervaringen.
Daar doe je degene die je achterlichten volgen bij een ForumRitje ook een groot plezier mee!!
Op naar de uitlatenboer!!! :wink:
ps. En je hoeft je claxon dan in principe ook niet meer te gebruiken … :mrgreen:[/quote]
Ik ben helaas wel zo egoistisch dat ik het enkel voor mezelf zou doen en niet voor de achterliggers ;)
Trouwens zoveel achterliggers zullen het niet zijn want ik ben geen snelheidsfreak.
P.S. Aangezien er bij mij nog een originele katalysator onder hangt laat ik alles (voorlopig) nog zo. Met die strengere regels die eraan komen voor oldtimers laat ik alles liever origineel.Klinkt goed maar ik vraag me af hoeveel plezier je er zelf aan hebt tijdens het rijden.
Ik rij meestal met de kap open en moet zeggen dat ik dan weinig van het motorgeluid hoor (spijtig genoeg).Blijkbaar heel wat gemist hier (alhoewel ‘gemist’ misschien niet direct van toepassing is). ;)
Kort en bondig => Top dat er enkele vrijwilligers deze ondankbare taak op zich willen nemen :up:In antwoord op: 2 nieuwe MODSOok van hier uit respect voor je keuze. Het zal voor de opvolger(s) geen simpele taak worden om je te vervangen :respect2:
In antwoord op: Einde van ModeratorschapProficiat met de verkoop William maar hopelijk verdwijn je daarmee niet uit het forum :what:
In antwoord op: Einde van een tijdperkDe prijzen van de wisselstukken volgen blijkbaar dezelfde zotte prijsstijging van onze P’s :think:
In antwoord op: Verwarming doet vreemd op m’n 911 SC 1981Het demonteren van een bumper is over het algemeen niet zo moeilijk (en al zeker niet bij Porsche).
Onderstaande ‘technieker’ laat zien hoe voor- en achterbumper op een zeer snelle manier gedemonteerd kunnen worden. :mrgreen:P.S. Deepee kennende komt hij straks wel met het echte antwoord op je vraag want met mijn flauwe humor kom je geen stap verder (ikzelf heb een G-model dus helaas geen kaas van 997 gegeten)
In antwoord op: winter = ideaal om te klussen !Toch straf om te horen dat jullie allemaal met een gewone plaat verzekerd zijn bij Marsh :bounce:
Ik moet duidelijk m’n verzekeringspapieren nog eens terug boven halen. Zal er binnenkort eens tijd voor moeten maken.In antwoord op: Oldtimer en verzekeringWat me opvalt is dat er niemand het verschil aanhaalt tussen een verzekering op O-plaat of gewone plaat.
Pas sinds vorig jaar staat m’n P op een O-plaat dus kon ik ook dan pas overstappen naar Marsh (aangezien zij oldtimers op gewone nr-plaat niet verzekeren).
Ik heb het hele topic maar even diagonaal gelezen maar ik veronderstel dat alle voorgestelde verzekeringsformules uitgaan van een O-plaat (met de bijhorende beperkingen) ? :popcorn:P.S. Vander Haeghen heb ik hier nog niet zien passeren terwijl deze toch ook dergelijke verzekeringen kan bieden (zelfs op gewone plaat)
In antwoord op: Oldtimer en verzekeringIk dacht dat ‘woon-winkelverkeer’ ook verboden was of ben ik hier volledig mis dan? :think:
In antwoord op: Binnenkort een 3.2 G50Goede beslissing zo’n 3.2 :mrgreen:
In antwoord op: 911 – 3,2 – 1984 TargaFilmke zit knap in elkaar :up:
P.S. Ik wist na al die jaren nog niet eens dat de buitenspiegels verschillend gemonteerd waren :oops:In antwoord op: The classic 911 – what’s the big deal?Filmke zit knap in elkaar :up:
P.S. Ik wist na al die jaren nog niet eens dat de buitenspiegels verschillend gemonteerd waren :oops:In antwoord op: The classic 911 – what’s the big deal?Avatar aanpassen lukt je precies ook niet hé PDS :mrgreen:
In antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Avatar aanpassen lukt je precies ook niet hé PDS :mrgreen:
In antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)