
Aangemaakte reacties
-
T’is niet dat porscherijders veel rijker zijn, ze weten beter wat de echte waarde is ( porsche is een leuke verslaving).
Als je op de verkoopsites een prijs van 19000 plakt bieden ze toch.
Heb dus eens geprobeerd met prijs vanaf! Op 2dehands staat de Porsche ook voor 19000 euro
Grts Floere.In antwoord op: 996 tiptronic[quote=”porsche”:1zhmxzdf][quote=”floere”:1zhmxzdf]hallo dixie en porsche, heb inderdaad een kleine omnium met glasbraak op de porsche.
wat is de reden van je vraag? wens anderzijds enkel de 2 achterste zijruiten te verdonkeren, doen ze daar op tc moeilijk over? ga mijn licht eens opsteken bij europipe.
mijn bestaande uitlaatpotten zijn onderaan gewoon aan het oproesten.
groeten floere.[/quote]Floere, ik heb ook geen enkel idee waarom Dixie vraagt of je een verzekering hebt op glasbraak.
Heeft uiteindelijk niets te maken met het verdonkeren van je ramen, als je verzekerd bent voor glasbraak heeft het raam type geen enkel belang.Wat dus wel belang heeft en ik reeds eerder vermelde is de keuring. Ramen mogen in België maar verdonkerd worden als je wagen een bepaalde lengte heeft. Ik heb ook een Cayenne S en de ramen achteraan zijn verdonkerd (fabriek af) dat mag dus wel.
Vreemd dat de uitlaatpotten opgeroest zijn, is normaal roestvrije inox.[/quote]—– Zit mijn hele loopbaan al in inox en alu, doe laswerken. Er zijn wel degelijk inoxen die oproesten ( inox 347 oxideerd al na 2 weken bij blootstelling aan water) de beste is 316L, weet echter niet welke porsche gebruikt.Ga eens informeren bij Europipe of Carnewal, groeten.
In antwoord op: sportieve uitlaat 996hallo dixie en porsche, heb inderdaad een kleine omnium met glasbraak op de porsche.
wat is de reden van je vraag? wens anderzijds enkel de 2 achterste zijruiten te verdonkeren, doen ze daar op tc moeilijk over? ga mijn licht eens opsteken bij europipe.
mijn bestaande uitlaatpotten zijn onderaan gewoon aan het oproesten.
groeten floere.In antwoord op: sportieve uitlaat 996[quote=”porschky”:3116edc6]Soms, maar niet vaak (want zo dik bezaaid zijn ze nu ook weer niet, die GT3 wrakken) kan je eens een 2ehands achterspoiler op de kop tikken, doorgaans bij gespecialiseerde mensen in tweedehandonderdelen zoals Van Zweeden, Van Kessel en dergelijke (kijk eens naar hun websites). Sommige kopen ze gewoon nieuw/origineel aan, maar ik denk dat je van de prijsjes gaat schrikken: voor een originele set voor- en achterspoiler met sideskirts voor de 996 GT3 fase I rekent men toch over de 5000 euro aan bij Porsche, dacht ik. Er zijn echter heel wat replica’s, maar voorzichtigheid is geboden, want ze zijn niet allemaal even mooi afgewerkt! Zaken zoals Van Zweeden doen ook in die replicastukken, doch dichter in de buurt zijn er genoeg die het ook aanbieden, zoals FG in Lochristi en dergelijke.
Wat het scheef afslijten betreft van de banden, ik betwijfel of een stabilisatorstang daar veel zal aan verhelpen? Beter eens de boel goed laten uitlijnen, maakt doorgaans veel verschil bij sportieve wagens…
En ook wat uitlaten betreft zijn er eindeloos veel aanbieders, zowat alle eerder vermelde zaken bieden ze aan, en ik hoor dat ook veel mensen tevreden zijn van Carnewal. Een half uurtje googelen moet wonderen doen… :wink: [/quote]
thanks porschky, ben naar penders geweest en heb de wagen laten uitlijnen. Was inderdaad nodig, heb eerst wel nieuwe banden laten steken, wagen rijd veel beter. heb ook geinformeerd naar gt3 spullen en zijn inderdaad verschrikkelijk duur.
In antwoord op: porsche 996 carrera