Aangemaakte reacties
-
Ik zou niet weten waarom we niet welkom zouden zijn.
Ik ben ingeschreven, voor mij ist ook een thuiswedstrijd…
Het zou kunnen dat het aantal plaatsen beperkt is maar voorlopig is er nog plaats genoeg, denk ik.in antwoord op: Kempen Historic rondritKak: ingetrokken
in antwoord op: Doe eens een Anciauxke[quote=”pds trading” post=172223][quote=”cabrio wim” post=172214]En wat hebben we het toch slecht :sarcastisch
Meestal 3 auto’s waarvan 1 minimaal Porsche, de meeste een eigen huis, verschillende verwen weekendjes weg, een of een paar keer per jaar op vakantie, meerdere malen uit gaan eten per jaar, Porsche weekendjes. :mrgreen:
Mannen en enkele vrouw, geniet ervan en meenemen kun je ze toch niet.
Maak je er verder niet druk om, want dan krijg je het alleen maar moeilijker met jezelf.[/quote]AMEN !
Gewoon betalen, niks aan te doen.
Mensen die niks, maar dan ook niks hebben, hoor ik anders nooit klagen ![/quote]Niks aan te doen??
Jullie betalen graag meer dan nodig is voor een verouderd beleid dat niet meer gedragen kan worden door de maatschappij??
Ik hoop in ieder geval dat mijn stem bijdraagt tot een strakker financieel beleid hier in Belgie. Ik ben het verplicht uitdelen van mijn zuurverdiende centen beu. Ik wil gerust bijdragen voor mensen die niet kunnen, maar degenen die niet willen, die mogen van mij honger lijden tot hun broek van hun gat valt.
(Rant over)in antwoord op: Doe eens een AnciauxkeLuchtinlaten zien er een beetje anders uit. Zeker dat ie ook verbreed werd??
in antwoord op: Porsche 911 SC – 964 RS-ombouw[quote=”dirk l” post=171986]Nee, je kan ze inderdaad niet met elkaar vergelijken.
Maar de 912 is pure nostalgie, vertederend door zijn eenvoud.Anderzijds, als 3.2 rijder kan ik je verzekeren, je gaat daar véél plezier aan beleven hoor .
En 231 Pk versus 90 Pk :relaxman:[/quote]Ik zou nooit een longnose 912 wegdoen voor 3.2 van ’84….
Als investering is die longnose veel interessanter volgens mij.
En hij ziet er dan nog eens tien keer beter uit ook….in antwoord op: Post hier foto van je huidige porsche[quote=”AudiPorsche” post=172032]
Ga eens naar een ander station, heb je wel terug een volledige keuring maar je kan het er op wagen.
Ga naar 10 stations en ze vinden allen wat anders…..[/quote]Herkeuring moet in hetzelfde station gebeuren. Volledig opnieuw keuren in een ander station mag niet, is mij verteld…
in antwoord op: De Keuring!!!Look not so much alike, als je het mij vraagt..
Verderborduren op een ontwerp dat een cultstatus heeft en het dan zo verprutsen…
Al maar goed dat ze er maar tien van maken, maar das nog tien teveel in mijn ogen.Die eerste foto, man man, die hoort thuis in een tekenfilm…
Sorry, me no likey at all…
in antwoord op: Carice Mk1 Porsche 356 look-alikeWaarom iemand met een rechtsgestuurde auto wil rondrijden, snap ik echt niet. Bij de eerste betaalparking die je wil oprijden, heb je al miserie…
in antwoord op: Voorstelling Eddy GT Street[quote=”René” post=171247][OEM Porsche is leuk maar kost idd veel geld, ik zou gerust durven een deftige Recaro ofzo steken als die maat u beter past hoor…[/quote]
Volgens mij zijn zo goed als alle autostoelen van Porsche van Recaro…
Ik heb Recaro SPA in de mijne, en die zullen zeker te smal zijn. Als ik het me geod herinner zijn Recaro SPG XL een beetje breder (aan het zitvlak, en misschien ook aan de schouders)
dit heb ik van Rennlist
[i]”I’m 6’2 190lbs and I have the Recaro Profi SPG XL. It’s def a wide seat (in the ass area) but, the shoulder area is kinda tight. It kinda forces you to keeps your hands on the steering wheel. for tall people its a better idea to get the XL as the back of the seat is wayy higher and your head will be under the top of the back.
Here is an example of the Recaro Profi SPG XL vs Profi SPG (Normal Size)”
[/i]in antwoord op: Bredere chauffeur kuipzetel voor 996 GT3lap, het zal voor volgend jaar zijn…. :(
in antwoord op: 2014 Le Mans 24 hrs (live stream)ja, tis nog drie uur en een beetje racen en je zat je 19 uur geleden al zorgen te maken dat Porsche nergens in mee speelde…. Dat was misschien wat vroeg om te panikeren… :)
(allé panikeren is een groot woord misschien..)
in antwoord op: Autosportnieuwsnog drie en half uur te gaan en Porsche ligt op kop met 1 ronde voorsprong op Audi…
in antwoord op: 2014 Le Mans 24 hrs (live stream)Original equipment manufacturer OEM staat er nog niet tussen
in antwoord op: Acronymen, afkortingen, abbreviations…ik heb bilstein HD (groen) vooraan en bilstein sport (geel) achteraan.
Sportief maar zeker niet beenhard, zeer geschikt voor straatgebruik.
Ik ben van plan om de torsiestangen ook te vervangen door dikkere, dan zal hij wel een stuk harder rijden. Maar dat mag wel vind ik. Als ik comfort wil, dan koop ik wel ne Citroën… (but not really)in antwoord op: schokdempers sc 1983[quote=”mark986″ post=170835] btw, je wil geen gebruikt interieur van een F430 na 50tkm zien hoor :popcorn:[/quote]
dat duurt nog zeker 40 jaar voor je een 430 ziet met zoveel km op de teller…
Het is alsof elke italiaanse sportwagen verkocht wordt met 15000 ‘echte’ kilometers, zelfs al zijn er al 6 eigenaars geweest. :? :?
Of die hebben een speciale kilometerteller, eentje die terug achteruit telt als de 20000 in de buurt komt…
Meestal verkoopt de eerste eigenaar hem met 15000 km omdat hij de wagen nog als ‘nieuw’ van de hand wil doen en om niet teveel te moeten bij opleggen voor de volgende auto. Maar daar houden de echte kilometers ook op, de rest is ‘smoke up your ass’…in antwoord op: nieuwe panamera (2012) leder al versleten!!!