Aangemaakte reacties
-
[quote=”ronvos” post=170832]Of het nu gspoten is of niet, voor een wagen van 100.000 kan dat gewoon niet!
Ik zal nooit nog een nieuwe porsche kopen…[/quote]Heb je het leder in die twee jaar als eens met de juiste poets- en verzorgingsproducten behandeld?
Als je al twee jaar in en uit je auto stapt en niet meer doet dan de zetels bij elke poetsbeurt eens stofzuigen en met een vochtig doekje afkuisen, dan is voortijdige slijtage misschien wel te verwachten.
Het leder van nu is misschien niet meer hetzelfde als vroeger, en daardoor wat slijtage gevoeliger.in antwoord op: nieuwe panamera (2012) leder al versleten!!!Voor degene die niet de skills van John heeft….
Ik denk niet dat het een echte is, maar ziet er toch niet slecht uit…
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/814447-scam-singer-57-000-a.html
Edit: voor 1 of andere reden krijg ik de link naar de ebay veiling hier niet geplakt.
Via de link van Pelican kom je er ook.in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicaLucky,
Opgepast met toerental limieten die werden verhoogd.
Drijfstang bouten van een 3.2 l zijn niet zo sterk als die van een 3 liter.. Het zou jammer zijn moest eentje het begeven als je te hoog in toeren gaat.. Tijdens de rebuild van mijn 3.2 heb ik sterkere drijfstangbouten van ARP geïnstalleerd als bijkomende verzekering. Better safe than sorry.
Ik heb een wong chip met standaard toerental. (Die extra toeren heb je voor een straat auto niet nodig)Ipv een cat bypass die idd moeilijk te plaatsen is als je cat of predemper lekker verroest is, zou ik een setje SSI’s monteren.. Dat is wel een beetje duurder natuurlijk, maar geen roest meer, beestig geluid
in antwoord op: Steve Wong ChipStrosek kit…. Niet mijn ding in ieder geval…
in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !hmm, dat zou bij mij ook het probleem kunnen zijn.
ik ben namelijk wel altijd ingelogd met mijn laptop…
Ik zal hier eens uitloggen en dan zien wat het effect is op mijn aaipat.in antwoord op: Forum op ipadNiks mis met Tapatalk op zich, ik werk er gewoon niet graag mee.
Ik surf liever op het forum met al zijn functionaliteiten.
Als ik nu eens ingelogd zou blijven ipv altijd opnieuw te moeten inloggen als je vijf minuten op een andere site gesurft hebt, zou al een heel verschil zijn.
Misschien ben ik de enige met dit probleem, ik weet het niet.
Zoomen zou ook wel leuk zijn, maar dat stoort mij persoonlijk niet zo..in antwoord op: Forum op ipaddat steeds opnieuw moeten inloggen is ook knap vervelend.
En tapatalk komt er bij mij niet in, been there, done that, not doing it again.in antwoord op: Forum op ipadde oldtimer keuring van mijn P een paar weken geleden stelde absoluut niks voor, een formaliteit.
Het verschil met een gewone keuring kon niet groter zijn. ik denk dat het hoop en al 3 minuten geduurd heeft en buiten de remtest zou ik niet kunnen zeggen wat ze nog gecontroleerd hebben….in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replica[quote=”RS” post=169258]
Zie ik daar stalen remleidingen? Gaan ze in de keuring tof vinden![/quote][quote=”john.beton.” post=169265]goodridge met tuv keuring zal wel lukken zeker? :lol:
maar met een oldtimer doen ze hier niet zo moeilijk en hebben de laatste keer zelfs geen remtest gedaan :engeltje:[/quote]Tis dat een oldtimer is want anders zou ik niet niet op uw TUV keuring rekenen….
Mij hebben ze er voor afgekeurd… (als ze een mier zien, willen ze die op de keuring graag neuken… allé, de mannen in Geel toch…)
Ik heb dat dan even mijn trukendoos geopend en hopla, rubber uitziende remleidingen voor de manne van de keuring… iedereen content…:happydance: :happydance:
ziet er goed uit, John!
in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicahttp://www.kapaza.be/nl/andere-accessoires/porsche-911-sc-3-0-targa-1979-84566428.htm
Nog eentje die van de paddo’s moet wegblijven…
Als de prijzen zo blijven evolueren, stop ik binnenkort met werken….in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3wauw mannen, het zag eruit als een plezante gebeurtenis!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn!
respect voor al de deelnemers!!
in antwoord op: Hallo en vraagje verrassing[quote=”Ibiz@ke” post=168510]
Hoogglansverdichten is mooi,maar een PITA om te onderhouden,
….[/quote]I disagree, ik heb twee jaar met hoogglansverdichtte Fuchs rondgereden, zonder vernis.
Wel enkel bij droog weer en af en toe na een lange rit met een droge doek het remstof eraf geveegd…
Die zagen er na twee jaar nog even goed uit als de eerste dag!
Aluminium polijsten zou veel meer onderhoud vergen omdat dat een oppervlak is met microscopische krassen waar vuil en corrosie blijft inhangen.
Hoogglansverdichten geeft een gesloten oppervlak dat veel minder onderhoud nodig heeft.
Al wil ik niet zeggen dat een vernislaag niet goed zou zijn. (ik denk wel dat dat wat van de mega glans afdoet)Attachments:in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicavolgens mij heeft hij hier zijn inspiratie gehaald.
in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” ![quote=”Costa” post=168192][quote=”Harley G” post=167968]Costa, ik kan mis zijn maar ik heb mij onlangs laten vertellen dat de nrplaten in reliëf moeten zijn omwille van de leesbaarheid door camerasystemen ofzo…..[/quote]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor.
Ik heb zopas bij Carrera motors een plaathouder voor vooraan
de bumper te monteren besteld dit kost iets van een 20€ hebben ze mij verteld, om een nr-plaat te kunnen monteren in reliëf.Costa[/quote]
Dit klopt niet, reproductie platen moeten geen reliëf hebben.
Mijn plaat om naar de keuring te gaan heeft geen relief.
Het is een plastic plaat (glad) waar de rode letters en witte achterkant langs de achterzijde aangebracht zijn.
De voorkant (zichtbare kant) is dus glad. Geen opmerking op de keuring terwijl ze wel degelijk de plaat nagekeken hebben aangezien ik een opmerking had vanwege mijn stickerplaat tijdens de vorige keuring.
Relief is volgens mij niet verplicht.Meer info hier
http://www.autoforum.be/showthread.php?50346-Nieuwe-nummerplaat-in-stickervorm
in antwoord op: REFLECT NR- PLAAT VOORAAN AFGEKEURD OP TC + BANDEN