Aangemaakte reacties
-
[quote=”Christophe P” post=165655]We zouden beter stoppen met beveiligingsvoorstellen hier te posten [/quote]
Ik begrijp je standpunt, maar zolang het voorstellen zijn en er niet te bepalen valt wie voor welke optie (of meerdere opties) kiest, zijn de dieven er niet veel mee, denk ik.
Als ze weten dat ik op één of andere manier mijn auto onstartbaar maak, dan is het nog aan hem om uit te zoeken hoe ik dat gedaan heb.
Daar zal hij tijd voor nodig hebben en eventueel ook één of meerdere onderdelen… en ik ga niet vertellen welke (ook niet hier op het foum)in antwoord op: groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarmIk moet nog stoelrails voor mijn Recaro gaan halen. Hopelijk heeft van Kessel er liggen…)
Verzekering in orde brengen en naar de keuring. (@bladerunner, ik zou je Fuchs velgen even willen lenen… :))En dan komen wij ook.
Hoe spreken we af om mekaar ginder tegen te komen?? Iedereen zal niet op hetzelfde moment aankomen, denk ik…
Zijn er nog die langs de pitbox van Van Beurden gaan?in antwoord op: Porsche days FrancorchampsEen GPS lijkt mij nog altijd een goed idee, ik denk niet dat alle dieven een GPS jammer zullen bij hebben.
Een verborgen knopje dat de stroomtoevoer naar de brandstofpomp onderbreekt en dat je zelf snel aan en af kan zetten indien nodig, dat zou toch ook een ferme streek door de autodief zijn rekening zijn, of niet?
Het weghalen van een noodzakelijk onderdeel, één of andere elektronische onderbreking, er zijn mogelijkheden genoeg. (misschien voor de latere modellen wat meer dan voor de 911jes zonder elektronica, maar toch)Zoiets zou een heel handig bijkomstig hulpmiddel zijn om diefstal te voorkomen.
Een autodief gaat nooit rustig de tijd nemen om uit te pluizen waar het probleem zit.
in antwoord op: groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm[quote=”john.beton.” post=165395]sigaretten aansteker uit de wagen verwijderen want dit is online te koop :what: :what:
http://www.ioffer.com/i/567988021%5B/quote%5Den tis blijkbaar al populair in Polen….. (al je even op de site doorklikt, dan zie je dat hij er al minstens twee gekocht heeft…)
Er kan zelfs een beleefd bedankje af bij onze vriend de autodief… :roll: :roll:in antwoord op: groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarmWel geen oldtimer maar…
met een beetje meer budget kan je gaan voor een Cooper S.
lekker modern, alle comfort en veiligheidsvoorzieningen.
Een go karreke met 163pk. (of meer als ge wilt.)http://www.kapaza.be/nl/mini/mini-cooper-s—bj-2002-82045857.htm
http://www.kapaza.be/nl/mini/mini-cooper-s-1-6-16v-83252401.htmin antwoord op: HeiligschennisOptie 3.
(dan hebben wij geen reden om jaloers te moeten zijn…)in antwoord op: Cadeaubon Wonderbox[quote=”joebarreke” post=165375]Mijn garage is eindelijk zo goed als klaar :up:
[/quote]
Porsche letters in isomo, gekocht op kapaza?
(ik heb er ook)in antwoord op: Garage verven,uw mening graag![quote=”Porsche911lover” post=165273] Werken uitgevoerd door zelfstandig Porsche garagist – Auto-tech, Merchtem[/quote]
Zaten die vroeger niet in Ninove?
Ik heb er ooit een een inox sportuitlaat van Dansk gekocht.
Ooit ook eens een vermogensmeting laten doen en die kwam uit op 140PK voor mijn 3.2… Daar had ik toen wel mijn twijfels over…
Mijn 3.2 is ondertussen volledig gereviseerd en 100% in orde en alhoewel hij nu wel iets beter gaat dan daarvoor, is het verschil zeker geen 100 PK hoor…
Tenzij ik nu, na de revisie ook maar 140PK zou hebben…. wat wel *kuch kuch* weinig waarschijnlijk is…in antwoord op: Motorrevisie SC model 82 de picturessorry Wim, niet mee eens.
Dat is ten eerste al geen ‘terrein’ waar die sukkel met zijn Cayenne op staat.
Dat is hoogstens het begin van een minder vlak stukje. (waar ik op het eerste zicht met mijn Golfke nog over zou durven…)En ten tweede, de Cayenne is echt wel geschikt voor het zwaardere werk hoor. (Misschien niet als er 22 duimers met laagprofielbanden opliggen, toegegeven, maar hetzelfde geldt dan voor de Range Rover)
Als je denkt dat Porsche een 4×4 of SUV zou ontwerpen die op ruig terrein niet uit de voeten kan, dan denk ik dat je ons geliefd merk onderschat.
Off road capaciteiten van de Cayenne werden al meermaals dan bewezen met de podiumplaatsen bij de trans Siberie rally, vind ik.enkele links ter info
http://flatsixes.com/cars/porsche-cayenne/can-a-porsche-cayenne-really-handle-off-road-driving/
http://www.porschefestival.com/porschefestivalf.html
http://flatsixes.com/cars/porsche-cayenne/driving-porsche-cayenne-turbo-s-road/in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschehet idee van een trackingsysteem te installeren wordt met de dag aantrekkelijker…
in antwoord op: weer een oldtimer gestolenhoeveel weegt die startmotor?
dat kan lichter volgens mij… :)in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicaAchja, das die vent die kapaza overspoelt met advertenties voor velgen…
Duur, te duur volgens mij..in antwoord op: Velgen op kapaza[quote=”Mart” post=164772]
Haalt ie met zo’n chip dan ook zo maar 40 km hogere topsnelheid?[/quote]Neen.
Wie je dat wijsmaakt is gewoon aan het liegen.
Dan zou mijn 3.2 bijna 300 per uur gaan….in antwoord op: Steve Wong ChipHeb er al enkele jaren eentje in mijn 3.2.
De motor werd wat pittiger.
Nu heb ik ondertussen nog enkele dingen aangepast zodat ik eigenlijk de chip moet terugsturen om hem te laten herschrijven..Installatie procedure staat op Steve’s website. Gemakkelijk doe het zelf klusje.
in antwoord op: Steve Wong ChipWong is niet alleen interessant voor US modellen. ;) De Europese varen er ook goed bij…
in antwoord op: motorvermogen