Aangemaakte reacties
-
[quote=”Christophe P” post=162064]Niet ??[/quote]
jaja aubergine dacht ik ook.
(je post was net iets rapper dan de mijne…)als je “porsche 2.4 aubergine” googelt dan vind je veel voorbeelden.
(veel staan op Pelicanparts, maar die kan ik niet openen want voor één of andere reden wordt PP wel geblokt en PF niet… :))in antwoord op: P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 ReplicaAubergine?
in antwoord op: P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica@ wim, idd, we houden het leuk! :drink:
in antwoord op: Taartschepje verwijderdFilter goed reinigen en zeker niet teveel olie erop achteraf!!
in antwoord op: K&N luchtfilter reinigingset[quote=”cabrio wim” post=161982]
Dus het echte verschil kun je dan pas merken als je de motor kappen zou omzetten op een en dezelfde Porsche en daar dan de ritten met zou doen.Als het zo’n groot verschil zou geven, (baanvastheid) had Porsche dit wel standaard voorzien op zijn auto’s.[/quote]
Kappen wisselen is wat ik gedaan had, het was met mijn eigen P, ik heb een kap met en zonder tail.
Ik weet niet of Porsche omwille van de baanvastheid dan alle 911jes met een spoiler zou uitrusten…
Tis per slot van rekening wel een onderneming die geld wil verdienen… Dus het is de klant die moet wiillen betalen voor de extra uitrusting…
Anders hadden ze ook Bilsteins kunnen installeren op elke 911 en Fuchs 7 en 9 duim breed…
Ik denk wel dat als Porsche het effect van een spoiler te verwaarlozen vond, dat ze er dan ook geen zouden ontwerpen…
Ze zullen imo wel gedacht hebben dat er toch nog verbetering in zat op dat vlak…Maar soit, jij vindt het effect dus nogal meevallen, dat is goed mogelijk en daar moeten we geen r uzie over maken… :)
in antwoord op: Taartschepje verwijderdmaar je hebt het dus wel gemerkt… ;)
Ik vond het goed voelbaar, heb met en zonder gereden op dezelfde dag, en het voelde imo toch heel wat stabieler, baanvaster aan met de whaletail.
Niet dat het zonder niet ging :) (volgens mij doet hij 200 op drie wielen… :D)in antwoord op: Taartschepje verwijderd[quote=”cabrio wim” post=161930]Amerikaan heeft een lagere compressie (LC) motor en andere zuigers. :idea:
Is inderdaad om te bouwen, maar moet je al andere (EU) cilinders en zuigers hebben.[/quote]
Volgens mij zijn de cilinders identiek en ligt het verschil in CR aan de vorm van de zuigers.
Boring en slag zijn voor beide types identiek (95 x 74.4 mm).Ombouwen doe je best bij een revisie (want is vrij kostelijk) en dan kan je wat andere upgrades doen ook.
in antwoord op: motorvermogen[quote=”dirk l” post=161958]Super :up:
Dat dienblad imo enkel op een 930 :popcorn:[/quote]idd een dienblad (teatray) is enkel mooi op een 930…
Een Carrera spoiler past heel mooi op een gewone 911…
Twee heel verschillende spoilers…Het leuke is dat we heel makkelijk kunnen afwisselen…
Wat degenen die er nooit eentje gehad hebben natuurlijk niet weten, is het verschil wanneer je op snelheid bent….
200 per uur met spoiler of zonder….. dat merk je wel…in antwoord op: Taartschepje verwijderdJa die is er wel wat over, vind ik zelf ook. Misschien was zijn opium pijp nog niet uitgewerkt….:)
Maar de techart GT street is dat ook, en die heb ik hier nog niet gezien…in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !Misschien niet ieders smaak, maar deze past niet thuis in de bob de bouwer categorie imo.
Anders moeten techart en Rinspeed hier ook een plaatsje krijgenin antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” ![quote=”KuRRt” post=160951]haha, die rooie in de post van Python: van “overspoilerd” gesproken![/quote]
Die is van Rauh Welt, die maakt anders wel spectaculaire autos.
Beetje over the top wel.. Maar heel populair.
Die rooie is idd wel heeeel exotisch…in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” ![quote=”Gunn” post=161653]Net voorbij Tessenderlo voor de Limburgers ligt Meerhout en daar hebben ze een container park MET weegbrug.
Leg een beetje grof vuil (proper in een zakje natuurlijk :mrgreen: ) in je koffer en je mag 2x op die weegbrug gaan staan.
Als je niet veel bij hebt ben je misschien voor nen euro 2x gewogen ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]Laten ze daar mensen toe die niet van meerhout afkomstig zijn??
In het containerpark in Mol hebben ze ook een weegbrug, maar als je niet van mol bent, kom je er niet in…Op de keuring wordt toch ook het gewicht op de voor- en achteras gewogen… als je even meekijkt, dan weet je het ook.
in antwoord op: uitwegen van Porsche[quote=”bully” post=161642][quote=”Rudolf” post=161640]Een Porsche verdiend toch beter dan een replica Fuchs,
[/quote] Ik merk het verschil niet. Zijn makkelijk schoon te houden enz.[/quote]
Ik merk het verschil heel dikwijls wel, enkel door er naar te kijken.
Dikwijls pik je de namaak er gewoon uit op het zicht.Ik snap natuurlijk ook dat het uitzicht niet voor iedereen even belangrijk is en dat de imi’s ook veel voordeliger geprijsd zijn. Zelfs de nieuwe “Fuchs”velgen die nu op de nieuwe modellen te krijgen zijn bij Porsche zijn imitatie… go figure…
in antwoord op: Spoorverbreders of nieuwe velgen