Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,091)
    • [quote=”RODONDO” post=92996]Ik ga ook plakkers verkopen. :D[/quote]

      Ge neemt de woorden uit mijn mond :D

        Een puntje om over na te denken, waarom zouden de mechaniekers bij Porsche, BMW of Benz beter en/of slimmer zijn dan die bij Renault of Opel?

        In het franse weekblad Autoplus sturen ze bijna elke week een testwagen naar officiele dealers of Auto5 garage voor groot nazicht met 10 “verborgen” gebreken, in de meeste gevallen vinden ze er een stuk of 3. Meestal worden de zwaarste zaken over het hoofd gezien…

        Vorig jaar op Porsche days was er mogelijkheid tot nazicht door mechaniekers van Porsche. we hebben daar een tijdje op staan zien en wat die 3 jonge gastjes in mooie Porsche overall daar aan het forceren waren aan die 964 verbaasde menig omstaander :shock:
        Het is niet omdat je een volledige scholing gehad hebt dat je daarom uw job kan uitvoeren voor 100%, iets dat vele bazen moeilijk kunnen begrijpen. Motovatie en eergevoel spelen ook mee, dat merk ik in mijn eigen job als ingenieur ook met de collega’s.

        Het strafste is dat je het papiertje niet eens mag meenemen :roll:

        Ik wil hier wel niet verkondigen dat er volgens mij geen plaatsen meer zijn waar bekwame mensen aan uw Porsche kunnen werken. Gelukkig zijn er nog wel gepassioneerden sleutelaars, spijtig genoeg komt men deze meestal pas tegen na ergens tegen de muur te zijn gelopen…

        Geert.

          Hey naamgenoot, goed zoeken is de boodschap.
          Er zijn zeker nog plaatsen waar je voor een redelijke prijs schoon materiaal kan kopen.

          Hier zit veel volk met veel ervaring, altijd handig :D

          Geert.

            Ik moet van van Meise komen, maakt dus niet uit of ik via Leuven of over Antwerpen naar Hasselt bol. Waar en hoe laat zouden jullie samen komen ?

            Geert.

              Normaal kom ik ook af met 2 personen maar kem nog veel werk aan het Porscheke !
              2 Vleugels zijn gestraald en staan in grondverf, maandag schilderen. Deuren, vleugels en voorbumper monteren + linker kant interieur afwerken….

              Meer dan full time werken + 2 kleine kinderen pakken nog het meeste tijd, maar we doen ons best om klaar te zijn tegen 1 april :driver:

              Geert.

                Ja maar, stevigheid en gewicht van die fakers :?:

                Trouwens je kan, indien ze origineel moeten zijn, uw fuchsen ook terug laten eloxieren.

                Geert.

                  [quote=”kleinekastenteufel” post=92570]Keukengeheim!

                  Maar, heeft een early P 3.2 geen TWEE achteruitrijlichten…

                  ;) :twisted: ;)[/quote]

                  Ja da is zo ;) mijn mistlamp is ook zo ineens verdwenen :P

                    Keller is ook bekend om het verbreden van fuchsen. Ik ga in het najaar eens een setje 6J laten verbreden naar een 9J bij hun. Ik vind hun werk en prijzen echt de moeite om tot ginder te rijden. Meestal is het toch iets gemakkelijker om in het land van den Duits van die ” veredelaars ” te vinden.
                    Vroeger bracht ik mijn velgen altijd naar BuP in Castrop, maar ik denk niet dat die nog bestaan !

                    Trouwens ik denk dat je op uw wagen zeker moet proberen om het hart zwart te laten, is echt veel mooier op een deftige type G ;)

                    P.s. Ivm. die 17″ kan je toch perfect voor een 245/40/17 band gaan !

                    Geert.

                      Verkocht, mag slotje op :D

                        Staat in de comments op Youtube.

                        Geert.

                          [quote=”zimmermann” post=91651]opletten met zulke filmpjes !!!![/quote]

                          Vandaar mijn vraag; staat op Youtube gepost met bijna volledige naam onder…
                          In deze tijden is dat redelijk gevaarlijk vind ik!


                          @William
                          , in zijn uitleg op youtube spreekt hij van een platte band met een nagelke in :D

                            Hehe, toen ik vooraan de 20 was keek ik uit naar de stukken om een G naar een 964 look om te bouwen nog voor ik een Porscheke gekocht had.

                            Heb jaren later tijdens mijn zoektocht verschillende keren gaan kijken naar ombouwpakketjes en hoe meer ik er zag hoe zekerder ik was dat ik geen moest hebben…
                            Smaken evolueren dus blijkbaar bij iedereen :D

                            Geert.

                              Ik heb in der tijd ook zo een deel gezever gelezen en eens op info liggen wachten, ik wacht nog steeds :twisted:
                              Stuur altijd vanop een hotmail accountje, das beter voor miserie achteraf !

                              Geert.

                                Mijn SC met 216.000 op de teller(…) lekt op dit ogenblik aan de darm van het olieresevoir en aan 1 van de retourbuisjes onderaan. Volgende week worden deze vervangen en zou het bij wat zweten moeten blijven. Op Nederlands forum al veel over gesproken, maar de vraag is of het echt de prijs van +6000 euro waard is om enkele druppeltjes olie van de vloer te houden :?:

                                Niet de eerste keer dat ik lees op buitenlandse fora dat zelfs na volledige revisie het blok nog een beetje verliest.
                                Heb in der tijd naar VEEL van die droge elfers gaan kijken en ze lekten allemaal even veel! Er was er zelf 1 bij waar we niet naar het huis moesten zoeken, we volgden gewoon zijn “sporen” :P ( Moet denk ik de slechtste en rotste SC geweest zijn die ik ooit heb gezien )

                                Geert.

                                  Nog te koop ! ;)

                                15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,091)