Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,091)
    • vawilliam2003 schrijft:

      De mijne is van 86.
      De originaliteit vind ik niet zo belangrijk, er zijn al meerdere dingen niet meer origineel. Het belangrijkste is dat die waterdicht word.

      Wordt volgens mijne carrossier wel meer gedaan bij oude Porschekes voor het gemak, zou naar het schijnt redelijk gefoefel zijn met die allu lat in die rubber te houden ?

      In mijn 78er zit ook een 964 ruit met 964 rubber, vond het al bizar dat er toen al ingewerkte antennes waren in het glas :D

      Sluit nog redelijk goed aan en hij is droog vanbinnen :!:

      G.

        snoer 964 schrijft:

        @ Muschroom , ik zal er niet bij zijn ,Ik heb een panne met de P en deze staat nog steeds in de garage voor herstelling . :cry: Veel plezier op de summer tour zou ik zeggen .

        Amai die bakken weten da zeker… de mijne is hopelijk uit de garage tegen het weekend…

        Geert.

          porsche914orange schrijft:

          Maar wat ik niet snap, in je eerste post waarin je jezelf voorsteld kom je tot de conclusie dat je graag wagens zoals 996GT3;964RS;993C2 wilt en je bent die ook gaan bekijken.
          Hoe kom je dan in godsnaam aan die 3.2 ?? :wink:

          Omdat dit type gewoon de mooiste Porsche is die ooit gemaakt is zeker… :wink:

          Ferm machien !

            911-lover schrijft:

            Doorzettingsvermogen , opzoekwerk , vriendelijkheid , spontaniteit en vooral respect voor de graven en de familie :wink:

            Witse zou een voorbeeld aan u kunnen nemen :D

            Knap gedaan !

            Geert.

              Probleem opgelost door de potmeter even open te maken en een welness badje contactspray te geven :D

              Gisteren avond nog gelezen op het pelican forum; Our old Porsche electronics arn’t that bad ! They just need a bit of cleaning from time 2 time.

              Weer 150 eurokes uitgespaart… misschien eens mee spelen op de beurs :lol:

              Geert.

                Even deze topic terug wakker maken.

                Vorige donderdag in de regen gereden met de 78er SC. Ruitenwissers werken normaal maar, stand 1 en 2 gaan ze coninue op dezelfde snelheid. Stand 3 gaan ze sneller.

                De potmeter geeft geen invloed op de snelheid, er is dus geen interval.
                Ik denk dat de 1ste stand de interval stand is en dan de snelheid geregeld kan worden via de potmeter :?:

                Iemand een idee, ikzelf verdenk de potmeter het meest….

                groeten

                Geert.

                  Tegen ons hebben ze altijd gezegd dat ge de bevalling vroeger kunt laten plaats vinden door tamelijk veel te 8) XXXXXX :oops:

                  Ik kan enkel zeggen dat er een grond van waarheid in zit !

                  G.

                    Damn, kan er weeral niet bij zijn :evil:

                    Normaal gezien bengel ik op dat ogenblik ergens tussen Bordeaux & Parijs…

                    Geert.

                      Dat ik het niet weet en ik moet het niet weten ook niet !

                      De vorige eigenaar heeft met die persoon zijn zaken gedaan en al wat ik kan zeggen is dat er serieus gekl**t geweest is aan het blok en dat die mens VEEL geld heeft betaald voor niks.

                      Het belangrijkste is dat de wagen in orde is gezet door Johan Dekens en dat hij nu terug bolt zoals het moet !

                      Tnx Johan en wat mij betreft mag er hier een slotje op :wink:

                        vawilliam2003 schrijft:

                        Ik zit met een klein dilemma :D Porsche kuisen of niet.
                        Hij is nog in regenrit look van vorige week :oops: nog geen tijd gehad om hem te kuisen.
                        Nu geven ze voor zondag ook 75% kans op regen, als ik in Brussel aankom zal het niet meer te :( zien zijn denk ik als ik hem oppoets

                        Kom hem maar afwassen bij ons thuis op den oprit, 5 minuutjes later staat ge dan proper gewassen in Brussel :D

                          Intussen zijn we al wat wijzer geworden… maar de motorproblemen blijven !
                          De Porsche werd opgehaald door Johan Dekens die aan de motor aan het werken is, hij heeft intussen al het een en het ander gevonden.

                          Kettingspanner kapot op distributie links, maar deze fotokes van vorige week tonen zaken die veel erger zijn. Tuimelaar los en opgeschoven + VEEL TE VEEL klepspeling op ALLE cilinders. Alles wordt nu terug gemonteerd en de kleppen gesteld, maar als er nu nog verlies is wordt het een volledige revisie :roll:

                          Het strafste is dat de vorige eigenaar ( en ik geloof hem ) vorig jaar nog +3000 euro zou uitgegeven hebben aan ” werken aan de blok door een Porsche specialist ”
                          De vijsjes zijn wel degelijk los geweest, maar veel werk heeft die ” specialist ” voor die 3000 euro er toch niet aan gedaan.

                          Je kan blijkbaar niemand meer vertrouwen :evil:

                            Aangezien ze nog steeds aan mijn motor aan het sleutelen zijn kan ik er niet bij zijn….het is dan nog op 10 km van mijn deur en op mijn verjaardag :cry:

                            Kan je even de startlocatie naar mijn PM sturen aub, het zou de pijn serieus verzachten!

                            Geert.

                              RubenB schrijft:
                              [quote]Eveneens nog een foto van de 912 van 1967 & de 911 van 1968.
                              912 gerestaureerd door m’n vader in 2001 – 2002 (inmiddels in het bezit van een nederlander) en de 911 door mezelf:

                              En het zal nog geen ferm kleur zijn zeker…. :shock:

                              Zo een oude P in een origineel kleurke is voor mij ook het summum.
                              Knap gedaan !

                              G.

                                Mja,

                                Nog een voorbeeld van uitslovers die denken dat ze kunnen rijden tijden Worthersee dit jaar

                                Trouwens, enkele weken geleden op een vrijdagochtend in de spits was er op de Brusselse ring ook zo ne stuntman bezig met zijn rechtsgestuurde Nissan Skyline. Heeft toch enige tijd geduurd maar ter hoogte van de afrit Woluwe is het toen voor mijn ogen serieus mis gelopen.
                                Wagen van links naar rechts over de ring, de berm in en 4 saltokes in de lucht.
                                Onmiddellijk gestopt en heb voor hem nog naar den 100 gebeld want hij wist niet meer van welke parochie hij was… voor zover hij dat ooit geweten heeft!
                                De grote chance was dat hij zijn gordel droeg, van de skyline schoot NIKS meer over en zijn basskast lag 400 meter verder in de bossen.

                                Als ge dagelijks op de baan zijt komt ge wat tegenn zelfs op de Belgische wegen :?

                                Van zodra dat ge andere bestuurder in gevaar brengt met zo een gezever noem ik dat gangsters !

                                !

                                  Vorige weekend bij terugkomen van bij Van Kessel in Holland net op tijd een statiefke zien staan dat echt prachtig verscholen stond onder een brug :D

                                  Heb sterk de indruk dat ze die in Holland gewoon in de ochtend komen plaatsen en ‘s avonds terug meenemen om af te rekenen….. bij ons zitten er dan tenminste nog 1 of 2 naast op een stoeltje in de middenberm.
                                  Misschien toch is overwegen om zo eens statief weg te pikken en er losgeld voor te vragen aan de federale :wink:

                                  Heb zelf altijd de neiging om door te duwen als ik de grens over ben en de Fransen en de Hollanders hebben blijkbaar dezelfde neiging als ze Belgie binnenkomen…

                                  G.

                                15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,091)