Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)
    • Het was leuk tussen de GT3’s en GT4’s.

        Heb ze net verkocht.

          Nieuw nog perfect te koop, heb hier een offerte liggen. 8.5k €

            Als je weet hoeveel je omlaag of omhoog wil, kan je perfect uitrekenen hoeveel je de torsiestaaf intern moet verzetten en hoeveel je de ophangingsarm moet verplaatsen.
            Klop de rekening op het einde niet, dan heb je iets mispeuterd.

              964 hebben steeds stops, doch deze kan je vervangen door een ander type waardoor je minder ver gaat. Geeft niet altijd een oplossing,

                Is een gekend probleem, zeker met 18″ velgen. Werd er bij het monteren van de 18″, aangepaste stops geplaast op het stuurhuis voor einde slag?
                Verlagen gaat daar niets aan veranderen.

                  Bilstein B6 + H&R red springs. Op RS hoogte + 1cm. Uitlijnen en laten uitwegen. Dit laatste is om de gewichtsverdeling 100% correct te brengen en bij het aanremmen een neutraal gedrag te krijgen.

                    Maak vaak gebruik van een Woodford trailer RL3000 of RL5000. Zelfs ultra low geen probleem.
                    Meer info hier Woodford Trailers

                      Een beetje verwonderlijk, daar je nog steeds 0.7 bar maakte en bij 4000 tr/min een cut off had?
                      Na herstelling zeker goed opvolgen en controle op boost creep, vroegtijdig openen van waste gate en geleidelijke drain van boost.
                      Zeker nadenken over een EBC, electronic boost control, die pas een doorlaat geeft naar de wastegate bij het halen van een ingestelde druk = geen boost creep.

                        [quote=”de_koen” post=171733][quote=”cabrio wim” post=171249]Deze zit bovenaan aan de achterkant van het dak.
                        Als je achter de auto staat zie je sleuven zitten, en daarachter zit de ontluchting.

                        Je hebt een schuifdak, dus rits daar eens open en dan kun je zien of ze werken. :idea:[/quote]

                        Vanaf 964 zitten er volgens mij niet meer die sleuven in de dakplaat boven de achterruit zoals een 911 tem 3.2 ze heeft…[/quote]

                        Bij 964 onder de gordels aan B-stijl achter bekleding.

                          Systematisch te werk gaan:
                          – drukken K-jetronic controleren
                          – werking wastegate controleren
                          – werking overboost cut off controleren
                          – boostcreep aanwezig?

                            Wat is je turbodruk op dat ogenblik. Turbodruk mano in wagen?

                              Je hebt een pm.

                                Lambda waarde opgemeten tijdens dyno run en uitgezet vs. vermogencurve?

                                  Linksvoor op de motor. Onderstaande link heeft een foto.
                                  Tempsensor positie

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)