Aangemaakte reacties
-
Het was leuk tussen de GT3’s en GT4’s.
in antwoord op: Spa FrancorchampsHeb ze net verkocht.
in antwoord op: Speedline for Porsche 964 3.6Nieuw nog perfect te koop, heb hier een offerte liggen. 8.5k €
in antwoord op: Speedline for Porsche 964 3.6Als je weet hoeveel je omlaag of omhoog wil, kan je perfect uitrekenen hoeveel je de torsiestaaf intern moet verzetten en hoeveel je de ophangingsarm moet verplaatsen.
Klop de rekening op het einde niet, dan heb je iets mispeuterd.in antwoord op: verlagen 3.2964 hebben steeds stops, doch deze kan je vervangen door een ander type waardoor je minder ver gaat. Geeft niet altijd een oplossing,
in antwoord op: Verlagen 964 (turbo)Is een gekend probleem, zeker met 18″ velgen. Werd er bij het monteren van de 18″, aangepaste stops geplaast op het stuurhuis voor einde slag?
Verlagen gaat daar niets aan veranderen.in antwoord op: Verlagen 964 (turbo)Bilstein B6 + H&R red springs. Op RS hoogte + 1cm. Uitlijnen en laten uitwegen. Dit laatste is om de gewichtsverdeling 100% correct te brengen en bij het aanremmen een neutraal gedrag te krijgen.
in antwoord op: Verlagen 964 (turbo)Maak vaak gebruik van een Woodford trailer RL3000 of RL5000. Zelfs ultra low geen probleem.
Meer info hier Woodford Trailersin antwoord op: Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approvedEen beetje verwonderlijk, daar je nog steeds 0.7 bar maakte en bij 4000 tr/min een cut off had?
Na herstelling zeker goed opvolgen en controle op boost creep, vroegtijdig openen van waste gate en geleidelijke drain van boost.
Zeker nadenken over een EBC, electronic boost control, die pas een doorlaat geeft naar de wastegate bij het halen van een ingestelde druk = geen boost creep.in antwoord op: 965 op de testbank[quote=”de_koen” post=171733][quote=”cabrio wim” post=171249]Deze zit bovenaan aan de achterkant van het dak.
Als je achter de auto staat zie je sleuven zitten, en daarachter zit de ontluchting.Je hebt een schuifdak, dus rits daar eens open en dan kun je zien of ze werken. :idea:[/quote]
Vanaf 964 zitten er volgens mij niet meer die sleuven in de dakplaat boven de achterruit zoals een 911 tem 3.2 ze heeft…[/quote]
Bij 964 onder de gordels aan B-stijl achter bekleding.
in antwoord op: deur 964 sluit slechtSystematisch te werk gaan:
– drukken K-jetronic controleren
– werking wastegate controleren
– werking overboost cut off controleren
– boostcreep aanwezig?in antwoord op: 965 op de testbankWat is je turbodruk op dat ogenblik. Turbodruk mano in wagen?
in antwoord op: 965 op de testbankLambda waarde opgemeten tijdens dyno run en uitgezet vs. vermogencurve?
in antwoord op: 965 op de testbankLinksvoor op de motor. Onderstaande link heeft een foto.
Tempsensor positiein antwoord op: moeilijk koud starten