Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 2,425)
    • Kijk eens op de website van goca.
      Daar staat een Bandencalculator op.
      Kan je zien of doe maten mogen of niet.

        Is die pomp ook niet gebruikt in Land Rover Defender.
        Heb het ooit ergens gelezen den ik.

          Zolang uw motor standaart is kan een standaart programma wel denk ik.
          Als je echter aan een stage 2, 3, …. begint moet je naar gespecialiseerde firma gaan die op een testbank allerlei waarden gaat meten en daarop de motor afsteld.

          Wat het aanpassen van uw 211 pk boxster betreft, ben je 100% zeker dat alle onderdelen hetzelfde zijn dan van de 285 pk versie?
          Bij sommige BMW’s zetten ze bvb een luchtinlaatcollerctor met kleinere binnen diameter op de gedowntunde versies.
          Had ik op een E39 523i dus 2500 met kleinere inlaatcollector:bounce:

            Ik heb gans het verhaal nog eens doorgelezen.
            Ik stel mij nog enkele vragen.
            Is de motor uit de wagen geweest voor de werken aan de koppen?
            Dan zijn de olie leidingen tussen olietank en motor ( aanzuig olie naar pomp) los geweest.
            Missschien is er een doek ingestoken geweest om lekken te voorkomen, misschien is er een restje achter geblebeven en verstopt dat gedeeltelijk de aanzuig.
            Verder vraag ik mij af of je al contact gehad hebt met de garage die de koppen hersteld heeft.
            Vraag hen of het mogelijk is of er intern de koppen iets los of fout is wat het drukverlies kan veroorzaken, als je maar 750 km gereden hebt tussen de werken en de problemen zou ik in die regio toch eerst gaan zoeken.
            Verder mooi wat je allemaal al gedaan hebt.
            Interessant en leerrijk om te volgen.

            Ik zou er niet mee rijden.

              Is de alternator al eens goed nagemeten?
              Ik heb ooit stroomverlies gehad via de alternator. Zat toen in de regelaar in de alternator zelf.
              Uitmeten kan eventueel als je de dikke draad afkoppelt van alternator en de ampère meter ertussen te plaatst. Zit geen zekering tussen dus zullen de computer techniekers van Porsche misschien niet nagemeten hebben.

                Kan je op de gedemonteerde drukmeter geen perslucht aansluiten en zo een 4 of 5 bar druk geven.
                Dan kan je de ohmse waarde meten en weet je of die defect is of niet.

                  Ik heb nog een durametric liggen die weg mag.
                  Laat maar weten indien interesse.

                    Mannen denk er wel aan dat een reparatie met koord eigenlijk niet meer mag in België.
                    Dus best zo snel mogelijk na de tijdelijke reparatie een correcte herstelling laten doen in banden centrale of dealer.

                      Ik ben intussen 4 jaar geleden zoals Bones denkt de vraag gaan stellen.
                      Als je u als potentiële koper aanbied kan de verkoper beginnen denken dat ie goud te koop heeft.
                      Bij mij gaat het over een VW Type3 Fastback weinig waarde maar niet te vinde in originele staat.
                      Mijn intussen 15 geleden overleden vader had ooit zo eentje en vond dat toen fantastisch . Mijn moeder vond een nieuwe vriend.
                      Ook wagen liefhebber en wist eentje staan.
                      Ook hij vond het vroeger een toffe wagen.
                      Dus ik samen met de vriend van mijn moeder naar de persoon / garage waar de type 3 staat wilde eerst niet verkopen.
                      Week later zotte prijs dus vriendelijk bedankt.
                      Intussen heeft de eigenaar de wagen nogmaals aangeboden 2 weken na de begrafenis van de vriend van mijn moeder.
                      Ik wil die wagen nu natuurlijk nog meer dan wie dan ook.
                      Ik zie de stikker al hangen op het toen npg metelen handschien kastje.
                      In memorie van ….. en ……
                      Ik wil maar zeggen wees niet te geïnteresseerd

                        Bestel bij OPC Paal Luc.
                        Kost wellicht evenveel en dan je het zelf ophalen.
                        Dan kan je met de P rijden tegelijk.
                        Of iemand moet het samen met wat andere stukken willen bestellen voor U bij RP.

                          Ik kan er niet bij zijn.
                          Oldtimer is verkocht.

                            Dan zit de lek misschien in de retourleiding. Maar best alles goed nalijken en alle kunststof slangen vernieuwen zullen wellicht allemaal hun beste tijd gehad hebben.
                            Heb je 95 benzine getankt?
                            Zeker niet meer rijden zoals reeds gezegt ikzelf heb met een lek zelfs een diesel gehad die in brand ging.

                              [quote=”bollocks” post=270183] (hopelijk rijdt ge met Michelin banden ;) [/quote]

                              Ik denk dat Luc op Continental rijd :driver:
                              Mooi verslag.
                              Hopelijk komt er nog meer van dat :up:

                                Als al de banken beginnen hulp vragen is er stont aan de knikker zeggen ze hier in de kempen.
                                Mijn f348 vorige week geschat op 55k.
                                Zou volgens schatter 67k geweest zijn 2 jaar geleden.
                                Dat wil niemand horen maar is de realiteit .
                                Plus de daling zal nog sterker worden door alle politieke regelingen.

                                  Wat het aantal km is wat kan gereden worden hangt veel af van de staat van de batterijen.
                                  Kan uitgelezen worden die staat van de baterijen.
                                  Kost veel om te vervangen, zal ook bijna zeker via usa moeten gaan omdat ze daar veel verder staan met after market van elektrische wagens dan hier.
                                  Fiskerbuzz is een forum waar zeer veel info te vinden is.
                                  Ik heb het een half jaar geleden ook overwogen om eentje aan te schaffen omdat die zo mooi zijn en best sportief te rijden zijn maar wegens te dure batterijen dan maar gelaten.

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 2,425)