Aangemaakte reacties
-
Ik vind het ook best goed dat die keuring er komt.
Hoop wel dat het correct gaat verlopen.
Hier in de regio rijden zeer veel o platen rond veel wagens die echt dagelijks rond rijden enkel om goedkoop te kunnen rijden.
Vele zijn naar mijn mening niet ok voor gebruik op openbare weg.in antwoord op: periodieke oldtimer keuringIk ben / was in regel.
Maar als ze intussen de regels aanpassen :?in antwoord op: periodieke oldtimer keuringIk zit hier met mijn Ferrari ook zonder GVA.
Enkel om die reden dus O plaat.
Ik ga in september al mijn eerste periodieke keuring doen.
Anders moet ik In februari en da zie ik ni zitten dan kan en sneeuw liggen :D
Ben wel benieuwd of ze gaan beginnen zagen over een GVAin antwoord op: periodieke oldtimer keuringIk ga zondag kijken.
Ik heb timing gevonden met google.
https://www.cncs-ncsc.be/root/index.php/nl/timings-reglementen-2018
Staat op deze site.in antwoord op: Historic Grand Prix Zolder 26 & 27 mei 2018Ik zou ook originel gaan als de nieuwe echt nieuw zijn.
En geen oude stock van 20 jaar oud.in antwoord op: lek in benzineleidingBest alles vernieuwen.
Met NIEWE slangen. Geen OUDE stock slangen kopen die zijn wellicht even slecht van staat. Alleen zien die er wat beter uit..
Nieuwe generatie slangen kunnen ook tegen de E10 benziene, oude niet.
Je kan de slangen eventueel zelf laten samenstellen door een goede auto shop of hydroliek specialist.
OKE auto in Geel is een aanrader.in antwoord op: lek in benzineleidingBegin eens met de radio uit de slede te nemen.
Misschien staat de code er gewoon opgeschreven.in antwoord op: code radio CDR-210 porsche 993Geeft de meter een foute aanduiding als je uw pedalen bediend of ook zonder de pedalen te bedienen.
Ik heb ooit kortsluiting gehad in een wagen door geklemde bedrading tussen pedalen mechanisme.in antwoord op: Na 10 jaar …Mijn 996 GT3 deed alles wat je kan denken.
Stilvallen zonder reden.
Backfire.
Haperen vooral op halve gas.
Bij doortrekken effe inhouden rond de 3000 tr en tussen de 4000 en 4500.
Ik heb toen alle waarden uitgelezen met een Durametric en enkel de lmm gaf een 15% afwijking. Meer niet.in antwoord op: 996 4S motor houdt in 4000-4500rpmLMM gaan inderdaad makkelijk stuk.
Ook door de olie van de K&N filter bvb.
Eens goed zuiverspuiten met rem reiniger helpt ook dikwijls.in antwoord op: 996 4S motor houdt in 4000-4500rpmDe Ferodo ds 2500 is straatlegaal en zwart.
in antwoord op: pagid brakepadsVoor de zjaar = voor de show
of ook voor de stoef mo da is wer kempes☺zekersin antwoord op: 718 boxster spyderVeerpootbrug is aan te raden.
Kost weinig en kan snel geplaatst en terug verwijderd.
Stabilisatorstang is soms wat moeilijker.
Verschil ga je ook minder voelen denk ik.in antwoord op: 991.2 GT3 RS16 Mei moet ik werken .
Anders wel interessant.
Op Francorchamps heb ik al goede dagen gehad.
Op Zolder bijna altijd ziek na een tijdje.
Sacraments heuvel is altijd de plek waar ik het meeste last heb.in antwoord op: to racepak or not to racepak ?Spa is altijd zo snel volzet dat het bijna niet gaat om er te mogen rijden.
in antwoord op: to racepak or not to racepak ?