Aangemaakte reacties
-
Welkom en veel plezier met de zoektocht.
in antwoord op: VoorstellenHeeel mooi Christophe! :applaus: We wonen op een steenworp van elkaar, k’zal bij gelegenheid toch eens ter plaatse moeten komen “keuren” ;)
in antwoord op: Mijn pré ’73erWelkom en veel succes en plezier met de restauratie!
LOL die security zal zeker nodig geweest zijn :mrgreen:
Ben effe gaan kijken op autolive.be en idd t’is die. Wel raar dat de 997 nog online staat terwijl ik er toch al een paar weken mee rond rij. Is nog iets van de prijs afgegaan en ze hebben ook de achterbumper laten herspuiten want waren een paar krasjes op.
Het contact was van in het begin zeer correct. Ik heb zelf ook minder affiniteit met de verkoper, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij want ik heb het niet voor verkopers ;). De technieker is inderdaad top, heel sympathiek en rechtuit (was precies of ik liet een onafhankelijke analyze doen).
K’heb nog een paar kleine vraagjes waar ik hun even moet voor bellen, oa een klein dingetje dat ze me in orde moeten zetten. Zal weten te zeggen of ze inderdaad na verkoop nog even behulpzaam zijn.in antwoord op: Upgrade van 964 naar 997Nogmaals allemaal bedankt voor de complimentjes.
Ik ben altijd wel fier geweest op mijn 964 en heb er veel plezier aan gehad, maar ik heb ondertussen al enkele ritjes gedaan met de 997 en zou toch niet terug willen ruilen ;)[quote=”WES-RS” post=131667]10% minder. :mrgreen:[/quote]
LOL idd ;)
[quote=”f911fun ” post=131669]Stond de 964 niet bij passion 911 op franchorchamp?
Zelfde kleur en velgen, zou al toeval moeten zijn.[/quote]Correct! Dat zal inderdaad de mijne geweest zijn. vZe hadden me bij de “wissel” al gezegd dat ze hem gingen klaar maken om hem mee naar de Porsche days te nemen. Ze hadden hem toch wel onder een tentje gezet of zo want water kent hij alleen van gewassen te worden :D
Giorgio
in antwoord op: Upgrade van 964 naar 997Bedankt voor de complimentjes :D
In feite was ik niet van plan om te veranderen maar er moesten wat kosten gedaan worden aan de 964 (groot onderhoud, vooraan de a-armen vervangen, de koppeling had zijn beste tijd gehad, had ergens stroomverlies, rechtsachter zat een barst in de bumper en er moesten wat rubbers vervangen worden). Vroeger ging ik naar een garage in de buurt van het werk maar we zijn verhuist en daarom zocht ik eigenlijk een garage wat meer in de buurt van waar we wonen. En zo kwam ik uit op de 997… ik heb dat altijd een mooi model gevonden dat veel van de 993 weg heeft. Dus die stond me wel aan en in plaats van prijs te vragen voor de onderhoud en reparaties vroeg ik wat ze me er nog voor gaven indien ik de 997 zou kopen. En omdat ze er ongeveer 10 percent meer voor wilden geven dan ik hem 5 jaar eerder betaald had (de afspraak was wel dat ze hem dan ook eerst mochten keuren en testen) moest ik kiezen tussen ofwel wat kosten doen ofwel inruilen. Hun keuring / test bevestigde wat ikzelf al wist maar ze zegden zelf dat ze daar rekening mee hadden gehouden en dat het voor hun OK was. Na overleg met de vrouw des huizes is het inruilen geworden ;)
in antwoord op: Upgrade van 964 naar 997[quote=”Szyronn”:25ykycp1]…’spelen’ moet je doen in droog weer zonder medeverkeer…[/quote]
‘Spelen’ hoort niet op de openbare weg, zij die willen ‘spelen’ moeten maar op circuit gaan ;)
in antwoord op: Een gekende ?Mooie foto’s! Er stonden blijkbaar nogal wat knappe wagens bij elkaar.
in antwoord op: Porsche @ Retro VW ManiaDa’s echt wel pech hebben, ik hoop dat vinden van waar dat stuk metaal gekomen is en dat uw schade toch nog wordt terugbetaald.
Ik heb een jaar of 6 geleden zo een BMW total loss gereden op de E40. Een bestelwagen die een aluminum lat (van zo’n meter of 4 lang) verloor en dat vlak voor mij. Ik ben tegen de middenberm terecht gekomen zonder een andere auto te raken. Die gast had niets gezien maar andere automobilisten hadden hem teken gedaan en hij is er de eerste afslag afgegaan om terug te komen. Ik heb mijn documenten samen met hem ingevuld omdat die lat mijn wagen geraakt had en het is allemaal in orde gekomen (mijn wagen was gelukkig ook een leasing). Maar er waren nog auto’s die elkaar geraakt hadden en de politie had die onderling hun documenten doen invullen en niet met die kerel van die bestelwagen. Een ganse tijd erna heb ik nog moeten gaan getuigen voor een van die anderen want die waren nog steeds in proces.
in antwoord op: Pech onderwegHeel mooi! Prachtig gewoon!
Rood vond ik vroeger niet echt een goede kleur voor een 964 maar bij deze herzie ik mijn mening volledig.
in antwoord op: Mijn eerste uitje met de 964Kom je met zo’n Cup pipe eigenlijk nog door de technische controle zonder de originele demper terug te plaatsen?
Hallo allemaal,
ik hang hier al een heel tijdje rond en heb nog niet veel gepost dus tijd om mij even voor te stellen:
1. Naam: Geert (aka Giorgio)
2. Woonplaats: Tienen
3. Leeftijd: 38 jaar
4. Gezinssituatie: Gehuwd en 2 kleine rakkers
5. Beroep: IT Management
6. Porsche geschiedenis: 964 C2 uit 1992 in Amazone Groen (of blauw afhankelijk van welke hoek je er naar kijkt Wink )
7. Andere autogeschiedenis:
– Prive: Alfasud, Ford Sierra 2.3D break, Ford Mondeo 1.8D 5D
– Firmawagen: Golf, Audi 80, Peugeot 306, Peugeot 406, BMW 318TDS break, Ford Mondeo 2.0TDCI break en nog ne keer ne Ford Mondeo 2.0TDCI break
8. Droomauto: Aston Martin
9. Hekel aan: Leugenaar en bedriegers
10. Hobbies: fietsen (vooral MTB), badminton, Distributed Computing (voor Boinc.be)in antwoord op: Re: Stel jezelf voor ![quote=”plumber”:umrpzaq3]er mee rijden is nochtans ook plezant hoor :lol: [/quote]
Ik ben recent overgestapt van kijken, informeren, zoeken naar rijden en ik moet u groot gelijk geven. :wink:
in antwoord op: Hoe je dak er volledig afhalen?356 :
356A coupe T2 Oranjerood 1958/ vader porsche914orange
356 A Cabrio T2 Auratiumgreen bwj 1958 / Peter356AT2356 B T6 S coupe champagneyellow (1963) Stef69
“porsche 90” bwj. ’62 wit [vader van Szyronn]912:
912 bwj. 69 farbegelb/Porschke
912 bwj. 66 lichtivoor/Mark1914 :
74′ 2.0l signal orange( vader porsche914orange)
924 :
924 ’80 Groen /morgoth924
924 ’81 Grijs /951 S
924 turbo ’80 Grijs /951 S
924 turbo ’79 Blauw Carrera gt look /924carreragt944 :
944 Alpinweiss NA ’82 /Guy
944 Turbo Wit/Martini /911-lover
944 turbo S ’88 “Silver Rose” /951 S
944 S2 1989 / zermatt silber /Gert 944
944 Turbo Groen /Carrera RS
944 Rood ’87 Turbooke
944 2.5 Indische rood ’83 /Targaboy
944 2.5 targa ’87/Alex
944 turbo zermatt silber ’85/porschke
944 S 1987 (zermatt silber) / Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box968 :
968 Coupé Nachtblau /rufie
968CS Maritim blau /911-lover928 :
928 ’80 pacific blauw /porschke
928 ’80 zilver / BIG charlie911 :
911T 2.2 targa 71′ / vader porsche914orange
911T coupé 2.0 ’69 bahama yellow/wreckah
911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl
911 targa 2.7 ’75 wit /porschke
911 coupé 3.0 bwj. ’76 zwartpaars – turbolook / carrera 3.0
911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint
911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather /Maddict
911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 /Frederic_911
911 SC 3.0 ’83 diamant blue / guido
911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)
911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart /cab ’88
911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911
911 speedster wtl (rood) /lv930
930 turbo’89 (steingrau) /lv930
911 3.2 bwj. 198? goud/bruin [vader van Szyronn]
911 SC ’80 / 924carreragt
930 turbo’85(zwart)gunther930turbo
911 3.2 bwj. ’87 (wit) / SidewindR
911 3.0 sc bwj 80 (wit) the body docter
911 3.2 ’85 Turbolook Blauw / Geert
911 SC 83′ Schifferblau / Bjorn
930 turbo 3.3 89′(vader porsche914orange)
911 SC 3.0 ’78 Targa indisch rood/Flat_Six
911 3,2 85 omgebouwd naar RS 73 wit/blauw [R-Group]
911 3.0 SCcabrio’83 wit/ cabrio ’83
911 3.2 coupé 1987 (grandprixwit)/ Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box
911 3.2 targa 1989 (zwart)/ Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box (verkocht)
911 3.2 cabrio ‘ 87 blauw /(cabrio ’87)
911 3.2 cabrio ’86 / cabrio wim
911 3.2 cabrio ’87 / cabrio’87964 :
964 Carrera 2 nachtblauw ’92 /Ken
964 Carrera 2 Cabrio Veilchemblauw ’91 /Maurice
964 wtl carrera 2 93 porsche lover
964 Turbo 3.6 Nachtblauw 94′ / Ghhally
964 Turbo 3.3S Nachtblauw 92’ / Sunshine
964 carrera 4 indisch rood 89’/snoer 964
964 Carrera 2 Horizon blue metallic ’91 / Kustom Creations
964 Carrera 4 Slate grey/Black /Stefx911
964 Carrera 2 Amazone Groen ’92 / Giorgio993 :
993 Carrera 4S – grijs / Pascal
993 Carrera Cabrio ’94 – nachtblauw / SeTaKiRa
993 Carrera 4 cabrio 95 – Aventura groen metalic / Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box
993 carrera 4 cabrio 97′(vader porsche 914 orange)
993 Carrera S vesuvio ’97 / 993S996 :
996 alex
996 Carrera C4S ’02 / 993S
996 Carrera 4 ’01 / fdeville997 :
997 Cabrio – ’05 donkergrijsmetallic/ zwart dak /Peter356AT2
997S cabrio -’05/beltarBoxster (986/987):
986 – ’98 zilvergrijs /senna
986 – ’98 zwart/ wimzwarteboxster
986 – ’97 zwart/ mushroom
986 – ’97 zenith blue/mark986
986 – ’96 ocean bleu/ Boxster
986 – ’98 zwart / knoet
986 – ’00 zwart / Alex
986 – ’99 ocenanic blue/ torigCayman :
06 Artic silver/Cocoa (Enrico)
06 Basalt black/Sand beige (Daggie)Cayenne :