Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 574)
    • Mooie kleur voor een schitterende wagen! Daar ga je plezier aan beleven!

        Goeie actie! Daar doen we graag aan mee!

          Mooi! Ik zat afgelopen weekend in Friesland voor de 9 elfstedentocht, maar een volgende keer ben ik er graag bij!

            Het waren weliswaar niet altijd luchtkoelers, RWB heeft ook de 996 reeds onder handen genomen (eigenlijk quasi een RSR pakket voor de weg):
            [URL]http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/08/Larry_Chen_idlers12hours_tml-50.jpg[/URL]

              Zit ook met het ‘rommeldingetje’. Echter tot nu toe niet echt klachten, batterijen gaan toch een kleine 5 jaar mee…

                Interessant topic, is ook een van mijn grootste vrezen aangaande onze oudjes.

                  Proficiat!
                  Altijd leuk dat er wat meer aandacht aan transaxles wordt besteed!

                  Als je wat meer info over de 968 CS zoekt, kan ik je hiernaar verwijzen:
                  http://www.968clubsport.com

                    Was zelfs voor 9u al ingelogd maar kon nooit effectief kaarten bestellen. De pagina bleef maar lopen…

                    Jammer, maar ik was er vorig jaar al bij…

                      Het register is reeds online:
                      http://www.968clubsport.com/968_Club_Sport_register.html

                      Je krijgt dan dus zoiets:

                      Zoals je ziet worden geen nummerplaten noch chassisnummers weergegeven…

                      Zou leuk zijn moesten we een mooi overzicht van de nog bestaande CS’en verkijgen.

                        Inderdaad! Opgelost inmiddels!
                        Uiteindelijk bleek de aansturing van het klepje van de warme luchttoevoer, die doorheen de deurdrempel loopt, stuk. Zodoende bleef het klepje openstaan en bleef er warme lucht naar het interieur vloeien.

                          Leuk om lezen! De 944 S2 is inderdaad een supergoede wagen die vandaag de dag nog erg betaalbaar is!

                            Tennisliefhebber? :)

                              Zo denk ik er ook over. Ik zou het wel fijn vinden, moest er net als voor de 964 ([URL]http://www.964rsdatabase.com/[/URL]) een database zijn met de meerderheid van de geproduceerde exemplaren. Porsche zelf heeft bijvoorbeeld geen zicht op hoeveel er in welke kleur zijn geproduceerd. Lijkt me tevens eens leuk zo’n heleboel CS’en bij elkaar te brengen op een meeting.

                              Als je meer info hebt, zal je die ook altijd aan hem mogen doorgeven om op de site te plaatsen.
                              Zo rijzen er ook vragen omtrent de code ‘I151 968 CS engine deviating parts’. Volgens sommige slaat dit op het feit dat de CS’en de relatief beter presterende motoren van de band kregen. Volgens anderen op het kale motorcompartiment van de CS, maar dat kregen de andere 968’s ook vanaf ’94 (weliswaar met de motorkapverlichting) maar zonder diezelfde optiecode…

                                De oude garage te Geel is inmiddels een garage voor Skoda geworden… Erg vreemd om het pand gevuld te zien met Skoda’s…
                                Was leuker geweest had D’Ieteren van de opportuniteit, een showroom die slechts 10 jaar geleden volledig gerenoveerd was in navolging van de huidige huisstijl van Porsche, gebruik gemaakt om daar een Porsche Classic Center te openen. Maar goed, op ondernemend vlak is Nederland ons altijd voor…

                                  Op 6 september is het voor de tweede maal een Drivr-rit. Vorig jaar reeds deelgenomen, en was er goed bevallen. Mooi en erg schappelijk geprijsde tourrit. Er waren toen véél Lotusjes aanwezg, helaas flink minder Porsches. Dus hopelijk gaan er dit jaar wat meer zijn. Heb mijn 968 CS alvast ingeschreven. Snel zijn is alvast de boodschap, want het resterende aantal plaatsen is blijkbaar beperkt.

                                  link

                                15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 574)