Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 574)
    • Voila, zoals beloofd een foto van de afgewerkte stoelen

      DSC05967.jpg

        Van modernere Ferrari’s (en bijvoorbeeld van de oudjes ook die van de F40) zijn de prestaties wel indrukwekkend, alleen blijkt quasi niemand van de eigenaren deze ook effectief te benutten. Ik zag ze ‘s avonds sneller door het dorp rijden dan ze op het circuit hadden gereden…

          Graag gedaan petertav!

          @ Rufie
          Er was naast die groene 328 ook nog erg leuk ander spul van Ferrari, met name enkele exemplaren van de 355 Challenge. Maar bij al die Ferrari’s voor op circuit vroeg ik me toch af wat de beweegredenen achter de aankoop waren, want de rondetijden waren allerminst indrukwekkend. Groot verschil met de Porsche Days, waar ik bijvoorbeeld de nieuwe GT3 op 2:30 had geklokt…
          Made for racing, not posing…

            @ petertav
            Was inderdaad een groene 328 GTB

              Leuke foto’s Momenol, ik was er ook op woensdag. Hierbij ook enkele van mijn foto’s van de 991 RS bestuurd door Jacky Ickx:

                Ok, thx voor de bijkomende info Wim en Rollie!

                  Goede tip Wim, denk dat ik van spot repair ga afzien. Zal dan alleen de deukjes laten wegwerken worden. Voor herspuiten heb ik omwille van beperkte steenslag niet zoveel zin. Vorig jaar de zijschorten van de 968 laten herspuiten en deze zijn opnieuw al flink geraakt door steenslag. Idem dito betreffende de 993 die vooraan werd herspoten na circa 130.000 km, nu 20.000 km verder is de situatie quasi opnieuw zoals voorheen. Het lijkt me alsof de hedendaagse verf- dan wel vernissoorten of methoden niet dezelfde kwaliteit bieden als deze in de fabriek tijdens de jaren ’90. Beide spuitwerken werden trouwens bij verschillende ondernemingen gedaan (de 993 bij Porsche zelf).

                    Ben inderdaad van plan volgend jaar (indien het evenement nog bestaat) deel te namen aan de Classic sessie van de Porsche Days, indien ik alvast toegelaten wordt met mijn wagen van januari ’94 (ingeschreven, productie was eind ’93).

                    Denk voorlopig inderdaad eens aan de PDE deel te nemen, achteraan te starten om dan rustig te kunnen opbouwen. 30 wagens valt inderdaad mee voor zo’n circuit.

                    Bedankt voor de tips! Keep you posted!

                      Bedankt voor de tip! Had deze ook opgmerkt op de kalender, maar vreesde dat ze misschien te druk zijn. Hoeveel wagens reden er ongeveer per run? En welk type, snelle GT3’s of toch wat normalere bolides?

                        Zondag tijdens de Youngtimerrally van Autogids voor het eerst (heel even) op Spa gereden, en heb de smaak nu wel goed te pakken. Zou wat vaker op Spa willen rijden met de 968 CS, maar dan liefst als het niet te druk is zodat de GT3’s me niet rond te oren vliegen terwijl ik mijn snelheid opbouw. Iemand enig voorstel voor een low profile trackday waarbij ik al eens een uurtje of twee kan rijden op Spa in relatieve rust?

                          Was vrij leuk afgelopen zondag. De organisatie was schitterend, lekker eten, goede parkings en fijne gadgets. De route zelf was flink wat minder met veel te veel opgelapte wegen waar je amper tegen 30 km/u door kon terwijl je wagen nog door elkaar werd geschut. Het rijden op Spa was wel leuk, maar duurde helaas slechts twee ronden en was tevens véél te druk. Heb de smaak voor rijden op Spa nu wel definitief te pakken!

                            Pravo!
                            Zal al meteen wat gaan posten in het tracktopic :)

                              Zit zelf met de wagens bij LE DOUX & MORTELMANS BVBA, zij adverteren in heel wat Porschebladen en gedeeltelijke of volledige omnium is daar eveneens mogelijk voor young- en oldtimers.

                                Schitterende foto’s!

                                  Vermits de uitstoot niet gekend is, zullen ze werken via een tabel (Staatsblad 23 februari 2012) en je waarschijnlijk 295 gram toekennen. Zo heb ik twee jaar terug 937 euro BIV mogen aftikken voor mijn toenmalig 19 jaar oude 968 CS…

                                15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 574)