Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 574)
    • Thx!
      Inderdaad :) Vermoed dat die Franse GT4 van de redacteur van Flat 6 was.

        Was er donderdag bij de start bij. Fraai om zoveel 356’s bij elkaar te zien, alsof de Mille Miglia door ons land reed…


        De rest van mijn foto’s:
        https://www.flickr.com/photos/91462536@N03/sets/72157652915157076

          Thx Wout_RS en PJ-1!

          P.S. PJ-1
          Je kan deze altijd in origineel (3088 x 2056) formaat downloaden.

            Fraaie 968, daar ga je plezier aan beleven!

              Zolder zou inderdaad niet hetzelfde zijn. Hopelijk komt het toch nog goed voor 2016, en draaien de beheerders van het circuit bij…

              Hierbij ook mijn foto’s:

              Meer foto’s via: https://www.flickr.com/photos/91462536@N03/sets/72157652863494235

                Prijsaanpassing:
                550 euro voor de klauwen + spindels
                250 euro voor beide stabilisatorstangen (P.S. de nieuwprijs is tezamen circa 437 euro, zie bijvoorbeeld: http://www.rosepassion.com/de/cat/porsche-968-1995-968-cs-coupe-6-gang-handschaltgetriebe/M473/stossdampfer-und-stabilisator/B175/schemas/schwingungsdampfer-stabilisator/I898/stabilisator-sportfahrwerk-30/P34626)

                  [quote=”Momenol” post=204522]Vandaag met de GT4 meegereden op Spa. De piloot moest zich inhouden om zijn collega voor ons in de 991 GT3 niet in te halen :D[/quote]
                  Zal natuurlijk ook afhankelijk zijn van de piloot etc. Vrijdag was de 991 GT3 pijlsnel onderweg, heb zelfs eens net onder de 2:40 geregistreerd terwijl de GT4 toen een (eveneens niet onaardige) 2:55 neerzette.

                    Ook een dergelijke mail gestuurd gisterenavond.
                    Heb beide Porsches afgelopen weekend aan een deftige detailing onderworpen, maar als we niet binnen kunnen parkeren blijven ze gewoon thuis!

                      [quote=”Rollie” post=203385]Voor diegenen die net zoals ik enkel gaan kijken ( ik ga op zaterdag) zonder deelname aan een activiteit: rijden of deelname aan tourrit: ik heb eens even gemaild met PC Francorchamps met de vraag of toeschouwers met Porsche binnen het circuit mochten parkeren: het antwoord was negatief , dus enkel op de parkings buiten het circuit , wat ik wel kan begrijpen gezien de overgrote meerderheid van de aanwezige porschisten wel zullen participeren en de parkings binnen wel goed gevuld zullen zijn(alhoeWel dit vorig jaar toch niet echt het geval was).
                      Voor eigenaars- toeschouwers met wat diefstalgevoeligere exemplaren kan dit misschien een beletsel zijn om niet met hun P. acte de présence te geven.( waaronder ik mezelf niet reken-))[/quote]

                      Interessante info! Benieuwd of dit ook op vrijdag zo is. Jammer wel want zo zullen we minder Porsches te zien krijgen en kom ik mogelijks ook met de daily…

                      Is de Classic categorie enkel voorbehouden aan wagens vanaf 25 jaar?

                        Was inderdaad erg leuk, maar kijk toch nog meer uit naar de Porsche Days… daar gaat alvast geen Audi roet in het eten gooien :)

                        Was eveneens opgetogen over de opkomst, met meer dan 50.000 autosportliefhebbers zit het WEC de F1 op te hielen. Ook qua prestaties trouwens, 1:54 op Spa draaien is best wel indrukwekkend. Het snelheidsverschil met de GT’s is dan ook enorm. Alhoewel de GT’s het laken wel visueel (mooier en breder) en qua spektakel (geluid en met de vlam letterlijk in de pijp) naar zich toe trekken ten opzichte van de steriele LMP’s.

                        foto’s

                          Was inderdaad leuk. Ben voornamelijk blijven plakken bij de rode 964 RS. Alhoewel die volgens het infobordje slechts 250pk had… :)

                          @ bladerunner
                          Heb ook nog een mooie 3.2 Targa op de parking gezien :)

                            Wil net even aanpassen en verduidelijken dat het om een stabilisatorstang M030 van 28,5mm vooraan gaat.

                              Heb deels goede en slechte ervaringen met diverse OPC’s (en onafhankelijke specialisten). Heb al geleerd dat het simpelweg afhangt van de persoon (zijn kennis en inzet) die je voor je hebt. Zowel bij Penders als Verellen al goed en minder goed verdergeholpen geweest. Vroeger had je Bernard op de dienst na verkoop zitten bij Penders, en hij had een echte passie voor Porsches (reed zelfs een 964) en een meer dan behoorlijke kennis.
                              Maar het is een feit dat ze steeds minder kennis in huis hebben over de oudjes… Ben toch nog steeds op zoek naar de ideale werkplaats (als die al bestaat)…

                              Wel opvallend dat ik als klant van Verellen niet op de hoogte ben gebracht van de nakende verhuis…

                                Kom ook uit de buurt van die lekdreef, lekker lekken daar :twisted:

                                  Maak ook zo’n trip of vier per jaar naar de Nordschleife, maar helaas net een afspraak gemaakt om mijn CSje op 21 maart binnen te brengen voor onderhoud. Voor een vervolg heb ik zeker interesse!

                                15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 574)