Aangemaakte reacties
-
Ik zou toch eerder voor Bilstein (B6 bv.) gaan ipv origineel, ferme upgrade.
in antwoord op: Schokdempers voor 993Interessant topic want ik zit weldra in dezelfde situatie. Misschien dus toch voor de O-plaat gaan aldus. Ook al omdat (ik dacht dat) je zonder O-plaat toch nog jaarlijks naar de keuring moet? (met O-plaat en minstens 30j tweejaarlijks en vanaf 50j om de 5 jaar)
in antwoord op: Wagen 30+ jaar oudLola the Porsche
Âin antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4Yup, was ook de visie van Evo. Zoveel downforce vraagt dan weer om meer vermogen…
in antwoord op: autosalon BXL:)
De RS heeft wel 860 kg (!) downforce bij 285 km/u, meer dan een GT3 Cup en zelfs de McLaren Senna en ongeveer de waarde van een 911 GT3 RSR… (https://drivr.be/2023/01/12/de-smaakmakers-van-het-100e-autosalon-van-brussel/) Is dus wel het trackdaywapen bij uitstek (tot de GT2 RS komt). Maar mijn keuze zou ook altijd uitgaan naar de ‘simpele’ GT3 (als Touring graag :))in antwoord op: autosalon BXL:) Weg dan maar van moderne elfjes en hun moeilijk deurgrepen en terug naar de goede oude 356…Â
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4Komt op ebeay, 2dehands of marktplaats wel eens voorbij. Prijzen zitten inmiddels wel boven de 400 euro. Als goedkoper alternatief is er de RS in rubystone van GT Spirit. Sealed body maar verder wel netjes en een stuk goedkoper.
in antwoord op: 964 rs autoart