Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 218)
    • Welkom! En proficiat met je 3e plaats in de foto-van-de-maand wedstrijd op autoblog.nl/autojunk.nl ;)

      Autojunk Foto van de maand

      0

        Ik kan je al bijna garanderen dat die niet de baan op geraakt met een 3L motor erin en geventileerde schijven van een 964 erop. Dan moet je al heel veel geluk hebben dat je een prutser hebt op de keuring :D Zal wel ingeschreven zijn als oldtimer en daarna volledig aangepast omdat je toch niet meer naar de keuring moet ermee. Tot iemand anders hem wil inschrijven dan toch.

        0

          Ik vind dat de prestige rond een Porsche bezitten de laatste jaren wel serieus is gedaald. Voornamelijk door de Cayenne en in nog grotere mate de Panamera, is een Porsche niet meer uit het dagelijkse verkeer weg te denken. Ik denk dat er meer dagen zijn dat ik er een tegenkom, dan dagen dat ik er geen enkele zie. Als je echt voor prestige wil gaan, moet je het al bij de exclusievere merken gaan zoeken, zoals een Bentley bijvoorbeeld. Ik doe het vooral voor de passie! Ik vind een 911 (en dan een 964 in het bijzonder) een prachtige auto, en dat in combinatie met het geluid van die luchtgekoelde 6-cilinder als je hem de sporen geeft, heerlijk! :respect2:

          0

            Is inderdaad een heel gezellige bedoening! Ik ga sowieso ook verschillende keren aanwezig zijn.

            0

              Bericht terug gehad, aanvraag afgewezen :bounce: Morgen eens bellen wat mijn mogelijkheden nu nog zijn in dit apenland. Eerste wat in mij opkomt, is de wagen terug uitvoeren, maar dan gaat de BIV waarschijnlijk wel nog betaalbaar blijven. En anders eens langs de advocaat gaat, belastingen betalen op een auto waar je niet mee rijdt, voor een volledig jaar dan nog, dat is echt ronduit belachelijk.

              0

                Zo een zuiver motorblok blijft toch een prachtig stukje kunst :hail: Wat heeft dit project jou ongeveer gekost als ik dat mag vragen? Alles zelf gedaan?

                0

                  Niet meteen een crash, maar toch zeer erg voor die mooie Porsche!

                  Link naar het artikel

                  0

                    Zo’n groepsaankoop van trackers lijkt me ook wel wat. Heb al eens wat zitten rondkijken, maar ik ken er eigenlijk te weinig van. Op dx.com of aliexpress.com kan je ze ook vanuit China laten komen tegen (te?) scherpe prijzen, maar de kwaliteit is misschien navenant? Hoewel, de apparaatjes van de grote merken zullen ook wel uit die landen komen..

                    0

                      Ik dacht dat persauto’s sowieso nooit op de markt kwamen en gewoon vernietigd werden na hun dienst (dat ze zelfs geen chassisnummer hebben)? Zeker dat het niet gewoon een gedacht van je is? Misschien is het wel een testwagen van de garage geweest voor potentiele klanten, maar dat vind ik nog altijd een verschil met perswagen.

                      Persoonlijk zou ik al een behoorlijke korting willen als het een persauto betreft, want 14.000km waarin hij constant wordt afgeragd door journo’s vind ik toch wat gevaarlijk. Dan mag je de olie nog verversen achteraf, vol gas op een koude motor of constant de begrenzer ingejaagd worden (om maar iets te zeggen) los je daar niet mee op.

                      Voor de rest vind ik de nieuwe Cayman wel een schitterende wagen! Zeker ook in de uitvoering zoals hij hier staat.

                      0

                        En alweer! :what:

                        0

                          Voor velgen moet je je tijd nemen en wachten tot een particulier ze aanbiedt imo, het zoeken op zich is ook al leuk :) Er zijn genoeg handelaars die Porsche-velgen aanbieden, maar dat blijven handelaars dus je betaalt altijd extra. Als je dringend andere zoekt, is dat natuurlijk wel de makkelijkste oplossing.

                          Ik heb 2 maanden naar de mijne gezocht, heb nu 18″ Le Mans replica’s met Porsche logo met 4 zgan Continental Sportcontact banden voor 850 op de kop kunnen tikken. De nieuwprijs van deze velgen zonder banden is al 875 EUR en de banden zijn nog eens 650 EUR, dus dat is zeker niet verkeerd.

                          0

                            Laat die maar heel snel staan! De manier waarop hij daar staat, het feit dat hij niet in zijn originele kleur gespoten is (en dan is het nog maar de vraag hoe..) en het feit dat een 964 targa van ’90 al zo een complete restauratie nodig heeft na 140k km, nee bedankt! Heb de mijne nog geen 5k meer betaald dit jaar en daar moest absoluut niks aan gebeuren!

                            0

                              [quote=”G-man” post=164230][quote=”Goof” post=164229]…of ik een 225 op een 10j velg krijg….[/quote]

                              Smaken verschillen maar dat gaat volgens mij op niet veel trekken… 225 op een 10J is smal. 245 zou IMO al veel beter passen.

                              Ik zou mij niet gerust voelen als ik een rondrij met velgen waar banden opliggen die er eigenlijk niet op thuishoren…
                              (maar dat is mijn mening, mijn rijstijl vereist, kuch, kuch…, een auto die technisch in orde is… :wtf: )[/quote]

                              Merci voor de input! Heb er zo niet echt een idee van hoe het er gaat uitzien, zal er eens eerst een 225 langshouden om een beter beeld te krijgen. En anders wordt het inderdaad een bredere, overtrokken is ook niet echt mijn smaak hoor.

                              0

                                [quote=”Mart” post=164206]ps. Je kan de wielen wellicht nog ietwat kantelen, dat ze dan mogelijk net vrij vallen bij de spatborden. Dan wel het loopvlak van de banden in de gaten houden, of dat goed gaat. Lijkt me beter dan stukken van je banden afknippen dan toch… o[/quote]

                                Van mijn banden ga ik niets afknippen, Mart :D Het zou een stukje van de plastiek van het binnenspatbord zijn, dat schuurt wanneer ik (vrij ver) draai.

                                Maar je hebt gelijk, camber kan misschien ook helpen. Ik ga ook eens eerst kijken om de banden van vooraan (225 breed) achteraan te leggen (nu 265 breed) en dan vooraan een 205 te leggen. Misschien dat dat ook al genoeg doet. Ga wel eens eerst moeten opzoeken of ik een 225 op een 10j velg krijg getrokken zonder dat het er heel overtrokken gaat uitzien, maar ik vermoed dat dit nog juist gaat.

                                0

                                  Ik sluit mij volledig aan bij G-Man. Als alles in orde zou zijn, is dat zeker een heel scherpe prijs gezien de kilometers. Het viel mij echter ook op dat die zetels er niet zo fris uitzagen, mijn 964 heeft een pak meer km’s en in vergelijking zijn mijn zetels dan nog steeds frisser. Achterlichten en achterbalk mogen misschien ook wel eens vervangen worden (kost 900 EUR nieuw). Zou zeker de historiek van de auto goed nakijken en zien of de motor droog blijft.

                                  Die ring rond het contactslot, is dat zo ooit standaard geleverd op de Europese 964’s of duidt dit erop dat het een buitenlander is? Die van mij heeft in ieder geval zo geen ‘onderverdeling’ maar is gewoon zwart.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 218)