
Aangemaakte reacties
-
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 2.023,15 EUR
De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 2.725,94 EURIn antwoord op: 964 biv en vbTegenwoordig staan er ook zeer veel luchtgekoelde P’s te koop bij handelaars die de prijs verder hebben opgedreven. Ik heb de indruk dat het merendeel van deze auto’s tegenwoordig lang blijft staan, terwijl geld bij handelaars net moet rollen. Volgens mij duurt het ook niet lang voor dat een lichte daling wordt ingezet. Maar de tijd dat je bv. een goede 964 kocht voor een 20-25 KEUR ligt volgens mij wel definitief achter ons.
In antwoord op: Marktevolutie, even in de andere richting?Bij deze dan ook een PRIJSAANPASSING NAAR 1.200 EUR voor de velgen met banden. Ik zat blijkbaar te hoog met mijn prijs.
In antwoord op: Porsche 996 4S velgen met Continental bandenOK bedankt voor de info! Ik zag enkele afbeeldingen van deze velgen op een Boxster, vandaar dat ik dacht dat het paste.
Wil mijn prijs gerust wel wat herzien via PM, ik heb me vooral gebaseerd op 2dehandskapaza omdat ik in deze velgen niet zo thuis ben.
In antwoord op: Porsche 996 4S velgen met Continental bandenNiemand geïnteresseerd? Doe gerust een bod!
Wat inspiratie nodig?
Attachments:In antwoord op: Porsche 996 4S velgen met Continental bandenIk heb mijn Plastidip besteld bij Prodip.eu. Levering was snel en de prijs was goed! Ik heb nog 2 bussen “True Metallic Antracite” grijs staan, en een bus glossifier. Heb de harten van mijn velgen gespoten en kwam met 2 bussen zeker toe.
Die keuze moet je vooral zelf maken. Ik kan me niet voorstellen dat je met beide auto’s gaat rijden en dan geen voorkeur hebt.
In antwoord op: 964 C4 of 993 SPfoe, ik ben verzekerd bij AXA via een lokaal kantoor, en ik betaal voor mijn 964 nu 445 EUR voor BA en rechtsbijstand alleen! Premie was wel hoger omdat ik onder de 30 ben, maar toch een serieus verschil met de bedragen hier.
In antwoord op: Oldtimer en verzekeringPfoe, ik ben verzekerd bij AXA via een lokaal kantoor, en ik betaal voor mijn 964 nu 445 EUR voor BA en rechtsbijstand alleen! Premie was wel hoger omdat ik onder de 30 ben, maar toch een serieus verschil met de bedragen hier.
In antwoord op: Oldtimer en verzekeringHeel erg goedkoop is hij ook niet, maar zeker geen verkeerde prijs. Als het een Belgische auto is geweest, heeft hij misschien al een Carpass. Die van mij heeft ook enkele jaren in NL vertoefd, maar toen ik hem hier terug keurde, stonden de oude km-standen netjes terug op de Carpass. Dan heb je daar toch al zekerheid over.
Verder gewoon eens gaan kijken en een budget overhouden voor onvoorziene kosten, want bij een auto van 240k km zijn er die altijd (ophanging zal bv wel aan een upgrade/vervanging toe zijn).
In antwoord op: twijfelgeval en nieuwHeel erg goedkoop is hij ook niet, maar zeker geen verkeerde prijs. Als het een Belgische auto is geweest, heeft hij misschien al een Carpass. Die van mij heeft ook enkele jaren in NL vertoefd, maar toen ik hem hier terug keurde, stonden de oude km-standen netjes terug op de Carpass. Dan heb je daar toch al zekerheid over.
Verder gewoon eens gaan kijken en een budget overhouden voor onvoorziene kosten, want bij een auto van 240k km zijn er die altijd (ophanging zal bv wel aan een upgrade/vervanging toe zijn).
In antwoord op: twijfelgeval en nieuwNet 25 geworden, papieren liggen momenteel in Brussel voor oldtimer-inschrijving dus ik verwacht elk moment mijn nummerplaat.
In antwoord op: 25+ en (nog) niet op O-platen ? !Net 25 geworden, papieren liggen momenteel in Brussel voor oldtimer-inschrijving dus ik verwacht elk moment mijn nummerplaat.
In antwoord op: 25+ en (nog) niet op O-platen ? !En ineens wordt een Lotus toch weer een interessante optie.. Ben eens benieuwd hoeveel Porsches er op de markt komen vanaf dat die regel ingaat..
In antwoord op: 25+ en (nog) niet op O-platen ? !En ineens wordt een Lotus toch weer een interessante optie.. Ben eens benieuwd hoeveel Porsches er op de markt komen vanaf dat die regel ingaat..
In antwoord op: 25+ en (nog) niet op O-platen ? !