Aangemaakte reacties
-
VERKOCHT!!!
Ben blij te kunnen zeggen dat iemand van het forum hem gekocht heeft. :D
Zo ben ik zeker dat hij goed terecht gekomen is.
in antwoord op: Porsche 944 type 1 Targa 1984bedankt voor de tips, mannen. Ik hoop dat hij via hier verkocht kan worden aan een liefhebber die er net zoals ik veel plezier kan aan hebben.
@ Vandamme: je hebt gelijk, de foto’s van het interieur en motorcompartiment volgen nog.
in antwoord op: Porsche 944 type 1 Targa 1984Ik heb er lang over moeten nadenken, maar ik ga het toch doen…
De Porsche gaat in de verkoop. Het is tijd voor wat nieuws. Dus jullie zullen deze zien verschijnen in de verkoopsectie :)In ieder geval, allemaal bedankt voor de vele tips en toffe reacties hier. Het heeft me toch wel heel wat geholpen.
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1De asbak heb ik ook onderhanden genomen…
Voor:
Na…:
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Ben nog met een ander project bezig, en daarom nog maar weinig werken aan de P.
Ik heb wel de middenconsole wat opgefrist met een beetje carbonlook.
Ik heb ineens ook schakelaars bijgeplaatst:
– Massasleutel
– Schakelaar koelventilator
– Schakelaar USB voeding
– Schakelaar GPS voedingin antwoord op: Werken aan 944 Type 1Ondertussen heb ik de tweede zetel en de achterbank ook opnieuw bekleed. De voorzetels zijn goed, al zeg ik het zelf. De achterbank is wat minder, maar ik kan ermee leven. Het is niet gemakkelijk om de skai en het stof die vormen van de achterbank te doen volgen.
Ter info: blijkbaar is het stof gebruikt in de 924 Carrera GT (81-82). Ik vond het gewoon mooi passen bij de kleur van de wagen.
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Komt dat niet van de ventilator van de verwarming of zit er iets in de verwarmingsbuizen?
in antwoord op: raar knarsend tandwieltjes geluidVorig weekend heb ik de eerste zetel kunnen afmaken en vandaag ineen gezet.
Op naar de volgende!!!
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Merci voor de reacties.
Ik heb geen idee hoe de zetels origineel waren. Ik heb gewoon genomen wat ik mooi vond passen. Ik weet zelfs niet of dit stof leverbaar was in een 944 in 1984.
Die rode zittingen, die hij had toen ik hem kocht, waren zeker al niet origineel. Ik kan ze zelfs niet gebruiken als patroon want ze zijn echt niet goed gemaakt.
Nu lig ik stil want ik mis een onderdeel om verder te kunnen doen.
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Thx.
Ik ben ze zelf aan het bekleden. Avondschool gevolgd en een stikmachine gekocht, zo leren we wat bij :)
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Voor ik aan het tweede deel begin van de achterbank, doe ik eerst de chauffeurszetel…
Dat lelijke rode middenstuk eindelijk weg!!!! :D :D
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1ben begonnen met het interieur aan te pakken. Alle zetels krijgen een nieuw stofke en mss ga ik de vloermatten ook vervangen. Maar ik begin bij de zetels.
eerst de achterbank, en dat was niet gemakkelijk met die “oren”. uiteindelijk toch redelijk gelukt, vind ik.in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Je kan daar wel eens gelijk hebben. Als dat ding eraf is, kan ik beter ineens alles in orde zetten. Bedankt voor de tip!
Zal deze winter bij op het programma zetten. :)
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1Denk het niet Paso. Die van mij zaten er ook onder toen ik hem kocht maar ze waren niet standaard of als optie te krijgen denk ik.
Mss kan iemand anders uitsluitsel brengen?
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1De eerste foto is langs onder genomen. Idd onduidelijk, je kan nog net het lek zien.
In verband met het olielek zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Voor ik het wat proper gemaakt had, hing alles vol. Maar dat zou mss kunnen zijn van het “spatten” van het lek tijdens het rijden mss? Voor ik alles eraf doe, ga ik eerst de oliedruksensor eens eraf halen en bekijken. Dan alles deftig propermaken en kijken of dat mss al het lek verholpen heeft. Bedankt voor de tip!!!
In ieder geval, de calibratietool heb ik al indien nodig :)
De lekken die je noemt, had mijne 944 ook. Maar is al verholpen.
Morgen probeer ik het lek aan de remcilinder aan te pakken.
in antwoord op: Werken aan 944 Type 1