Aangemaakte reacties
-
Mijne was occasie dus ik zou het niet weten ;)
in antwoord op: 964 wtl specificatiesHeb ooit een gewone 964 C4 gehad en het max wat ik hier uit gehaald heb was 282 km/u MAAR als ik nu zie hoe de kmteller van mijn 996 4s liegt tov mijn Coyote bv dan zal dit in realiteit rond de 260 geweest zijn.
Digitale teller heeft er niets mee te maken.in antwoord op: 964 wtl specificaties[quote=”philpor” post=131027]
wat ik nog vreemd vind is dat Terrum op het forum sprak over 170000km dat de auto had en dat er nu maar 133000km op staan :think:
enige plauziebele uitleg voor??
momenteel rijdt hij er zelf mee :evil:[/quote]
Hij heeft er misschien 37000 km zelf mee gedaan ? In achteruit … :mrgreen:
in antwoord op: aankoop 993Is helemaal gene 4s !
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”Vincent_991″ post=129508]Wit heeft mijn voorkeur terwijl een kennis voor de blauwe wil gaan zien. Moeilijke keuze.[/quote]
Jij de witte en jou kennis de blauwe, alle problemen toch opgelost ? :mrgreen:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2En ‘t ziet rood ! Bij de betere autoshop verkrijgbaar.
Gewoon water zou ik er persoonlijk niet bijdoen, is niet goed volgens mij.in antwoord op: temperatuur lichtje pinktWelkom en gewoon hard blijven werken dan komt die droom er zeker !!
in antwoord op: I have a dreamGewoon universeel van Chicco.
Past net !in antwoord op: achterbank bij PNeem de nieuwe Coyote !
Batterij is bij mij een uur of 6 denk ik.in antwoord op: radarverklikker – coyote vs wikangoDe kids rijden altijd mee in de 996 en hebben er geen probleem mee. (1 m – 1,40 m)
Voor een persoon van 1,70 m zal het wel een stuk moeilijker gaan.
Wel zonde dat het schuifdak zover naar voor zit :mrgreen:
Gewoon naar een garagist gaan die er ene staan heeft en eens vragen of je erin mag gaan zitten !in antwoord op: achterbank bij PS2, als jij een tiptronic wil, ga dan voor de tiptronic !!!! JIJ moet er mee rijden !
Ik was vroeger ook voorstander van handgeschakeld maar wegens omstandigheden ben ik 10 jaar geleden moeten overschakelen op automaat en eigenlijk door het dagelijkse verkeer nog geen seconde spijt van gehad !
Mensen die echt sportief willen rijden (en circuit) willen enkel een handgeschakelde (geef ik ze gelijk in) maar voor al de rest ga je veeeeeeeel meer plezier hebben aan een tipronic.
En ook hier kan je heel sportief mee rijden al gaat het manueel schakelen dan wel iets trager.in antwoord op: 996 Carrera 4 CabrioVan Gorp Jan
Bel 148
2440 Geel
014/58.92.50Jan is nen toffe gast en doet dit al lang.
in antwoord op: km teller stuk jan van gorp geelIdd gewoon laten zitten of zeker bijhouden.
En waarom zou je sowieso een andere plaatsen ? (niet dat er geen veel beter zijn natuurlijk)in antwoord op: Navigatie 996 4S wegdoen of houden?Is het een “nieuwe” Coyote ?
Koop dan het Premium Pack! (bij iedereen te bestellen die Coyote verkoopt)
http://www.coyotesystems.be/nl/products/premium-pack-nieuwe-coyote.html
Bij mijne 996 heb ik totaal geen last van trillingen.
Die bevestiging voor in de rooster heb ik nog niet gebruikt omdat de winkelier zei dat dit echt rommel was.
In het Premium Pack zit (naast deze roosterbevestiging als je hem wilt) ook een bevestigingsarm met zuignap, misschien is dit de beste oplossing voor u ?
Die hele kleine lader is ook ideaal.Voor zover ik weet (en ondervind) is de 3.6 vd 4S zeer degelijk. (De 3.4 was anders!)
Een Turbo is idd sneller (100PK meer) maar op de meeste vlakken duurder, al is het ook een zalige wagen.
Je gaat toch zelf de keuze moeten maken! ;)
De 4S van Mush staat te koop voor een prijsje en anders moet je ook eens bij Van Beurden in Retie gaan kijken.
Hier staat van prijs een interessante Turbo : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=229245388&cd=634984428810000000&asrc=st|fsin antwoord op: Aanschaf 996 4S vs 996 Turbo