Aangemaakte reacties

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Hogere prijsklasse, maar wat ziet ‘ie er gelikt uit!

      Aan huidige wisselkoers een goei 31500eur zonder invoer en dies meer;

      http://www.youngtimervision.ch/detail.php?id=368

      En voor de 3.2 liefhebbers, ook een forse prijs; http://www.german-car.net/de/youngtimerdetail.php?id=327

        hey Bully,

        die 3.2 ziet er zo op’t eerste zicht niet verkeerd uit. Maar 26K is dan ook een redelijk forse prijs. Mèr een bitje te duur veur maai ;-)

          Ahum, ik ben nen bink, en ik ben daar fier op. Hoewel heel wat steden en gemeenten in DE Kempen (in tegenstelling tot Limburg zijn we hier WEL fier op ons lidwoord) claimen de hoofdstad te zijn valt die eer echter maar 1 stad te beurt, en dat is Turnhout, stadje van m’n hert. :respect2: :respect2:

          (goed, nu heb ik ongetwijfeld tegen een paar schenen gestampt, dus ga ik me nu ergens verschuilen :P :P :D )

          Neenee, alle gekheid op een stokje, daar gaat het niet om. De gouden 911sc voelde gewoon niet goed aan. Zoals gezegd, ik ben geen professioneel mekanieker maar ik heb al genoeg rommel gekocht om eindelijk geleerd te hebben om weg te wandelen als je geen 200% overtuigd bent.

          In ieder geval, ik blijf op mijn gemakske verder zoeken! Als iemand iets interessants weet, ben ik zeker bereid eens wat nader te kijken.

            Wat ik nog vergat te melden, mij leek de oliedruk laag. Bij warme motor (na een “vlotte” rit van een goei 30km) bij stationair toerental, kwam de naald niet boven 1 bar, en bij optrekken raakte ik met moeite boven de 3 bar. Ik neem aan dat het aantal kilometers hier voor iets tussenzit?

            Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat ik deze 911SC best aan me voorbij laat gaan. Ik ben bereid een goede prijs te betalen, en kan zelf zeker wel aan de wagen werken (vb wat betreft die versnellingsbak/schakelpook), maar ik heb er momenteel domweg geen tijd voor, en zou de wagen toch vaak willen gebruiken, en in die zin is de vp inderdaad te hoog. De herlakking en het nette interieur maakt dat de wagen zeker goed presenteert, maar technisch zit het allemaal niet zo snor.

            Nogmaals bedankt voor de gedegen info die jullie hebben gegeven. Ik zoek verder :)

              Hey allen, bedankt voor jullie reacties.

              Gisteren heb ik de SC gaan ophalen om er een testrit mee te doen. De motor trekt goed door, maar hapert/stottert een beetje bij 1/5de gas, tegen een goei 1500 toeren.
              Het is de eerste SC waarmee ik ooit gereden heb, dus ik weet niet waar ik me aan te verwachten heb, maar de versnellingsbak vond ik maar zozo. Terugschakelen ging moeizaam, snel opschakelen vond de bak ook helemaal niet leuk, bij vertrek sprong de versnellingspook wat op en neer, en de schakelwegen zijn eerder vaag. Ik heb op pelicanparts al wat opzoekingen gedaan, dat zou aan de verscheidene bussen kunnen liggen, of de syncro’s.
              En inderdaad, het is een zekere Walter uit geel die nu eigenaar is, echter, ne kameraad van die Walter bied deze SC nu aan.

              Gette, km-stand is ong. 275.000, is daar volgens jou iets mis mee? Te veel of te weinig? Wat bedoel je met die steenslagstickers die afgeplakt werden? De herlakking vind ik niet slecht uitgevoerd over’t algemeen.

                Bedankt voor je reactie mr. Wim,

                ik heb even onderaan de motor gekeken, en het leek me dat de lekkage eerder achteraan (dus aan de kant van de achterlichten :wtf: te vinden was. De zeer prominente luchtslang die over de koeltunnel loopt en doorheen de slede onder de motor rechts verdwijnt was onderaan doordrenkt van de olie.
                De huidige eigenaar bood me aan om de wagen eens voor een paar uurtjes te komen haken, dus misschien kan ik dat maar best doen.

              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)