Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • 911 van 1986,ingevoerd uit US.

        zit dat middenstuk gewoon erin geklemd of zit het vast met vijzen of schroeven?

          Je hebt wel gelijk,na revisie vol synthetische olie.Dat was het advies van de Motul deskundige (Motul 400 racing olie )Pakkingen en dichtingen vernieuwd,dus vol synth. olie.

            Ik ga er ook die Motul racing olie indoen,motor ook gereviseerd,dus weinig kans op lekken daar alle pakkingen vernieuwd zijn.

              Ik denk half-synth olie 10w40.Ingenieur van Motul raad mij ook voll. synth. aan.

                Indien de dichtingen van de motor reeds vernieuwd zijn mag men de Motul 300V Competition 15W50 gebruiken, dit vormt geen enkel probleem.

                Zijn de dichtingen nog niet vernieuwd raden wij u aan de Motul 2100 15W50 te gebruiken, dit is een semi-synthetische Classic olie die de dichtingen niet aantast.

                Als de dichtingen aangetast worden kan die olieverlies, lekkage te weeg brengen.

                Dit is advies van een Motul verdeler.
                De Motul 2100 15w50 wordt gebruikt voor oldtimers met motoren na 1970.De andere olie is blijkbaar beter maar bij gereviseerde motoren.De mijne is volledig gereviseerd.
                Motul 300 V olie is duur (55 €/l)
                Heb echter 12 l op de kop kunnen tikken voor 100 €

                  Indien de dichtingen van de motor reeds vernieuwd zijn mag men de Motul 300V Competition 15W50 gebruiken, dit vormt geen enkel probleem.

                  Zijn de dichtingen nog niet vernieuwd raden wij u aan de Motul 2100 15W50 te gebruiken, dit is een semi-synthetische Classic olie die de dichtingen niet aantast.

                  Als de dichtingen aangetast worden kan die olieverlies, lekkage te weeg brengen.

                  Dit is advies van een Motul verdeler.
                  De Motul 2100 15w50 wordt gebruikt voor oldtimers met motoren na 1970.De andere olie is blijkbaar beter maar bij gereviseerde motoren.De mijne is volledig gereviseerd.
                  Motul 300 V olie is duur (55 €/l)
                  Heb echter 12 l op de kop kunnen tikken voor 100 €

                    ok,bedankt

                      da klopt.

                        3,2 liter,met katalysator,ingevoerd uit de States door vorige eigr.

                          inderdaad,3.2 liter met kat.Vorige eigr. heeft hem 2 jaar geleden aangekocht in de States,hier 2 jaar mee gereden(ong. 1000 km)Alles aangepast,koplampen,kmteller,dus rijklaar.

                            3,2 liter 215 pk met katalysator en airco,elektr. verwarmde zwarte lederen zetels,elektr. buitenspiegels,elektr. ramen,nieuwe top,180.000 km gereden.Vorige eigr. heeft wagen aangekocht in de States,hier 2 jaar in bezit en 1000 km mee gereden.Koplampen en kmteller zijn aangepast,dus rijklaar.

                              hier enkele foto’s

                              Attachments:
                              • DSCF1917_2013-09-12-5.JPG
                              • DSCF1918_2013-09-12-5.JPG
                              • DSCF1919_2013-09-12-6.JPG
                              • DSCF1920_2013-09-12-4.JPG

                                hier enkele foto’s

                                  hier zijn de foto’s,beetje laat,maar was wat werk aan,details,zoals paar nieuwe rubbers,motor zetelmechanisme hersteld enz.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)