Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
    • Poort dicht voor enkele dagen… :happydance:

        P.s. Ik kan maar één foto per post toevoegen…

        Linkerspatbord:

          Zonder woorden:

          Gedaan voor deze week :music: Komt ooit goed!!

            Erik,
            Ik wil gerust nog wat verf verwijderen, maar als het ‘wegwerp’ is lijkt met het verloren tijd…Ik zou deze klus graag klaren bij Wim en Timo en meteen feedback krijgen… Jij weet hoe belangrijk het is he… :applaus:

              Verfbrander en een mesje… Ik heb al 5 kg afval en begrijp het echt niet. Strakke kofferklep zonder gaten en toch zo veel plamuur… :puke: Kwestie van het passend te maken?? We gaan voor te real stuf!!

                Wij gaan vrijdag. Slechts 2 zalen??

                  Vandaag nog een beetje verder gedaan :D . De verf is van de kofferklep, het rechterspatbord en de rechterdeur. Het spatbord heb ik al verwijderd. Maar ik vrees dat ik deze niet verder moet ‘ontlakken’ . Hier en daar toch wel behoorlijke gaten. De rechterdeur ziet er vrij goed uit (onderaan wel een gat) , maar misschien te repareren. Ik begrijp wel niet waarom ze zoveel plamuur gebruiken (op sommige plaatsen meer dan 2 mm) :( Morgen zou ik de kofferklep willen schuren en de roestige delen willen proper maken. Wat heb ik hiervoor nodig? Slijptol? excentrische schuurmachine? Staalborstel? Allemaal vragen van een leek, maar ik vind het verdomd leuk :music: :music:
                  Bijgaand de link naar de foto’s:

                  http://www.mijnalbum.nl/Album=T7K78X3H#share

                    Toch nog in stijgende lijn.

                    .

                      Hij heeft dan ook een goede leermeester :D ! Dus ik ga verder met het strippen van deuren, spatborden, koffer- en motorklep (Stripbeitel werkt super trouwens ) en breng de onderdelen dan naar CCR voor verdere behandeling. Moest ik toch de laatste resten plamuur weg willen halen, met welke korrel doe ik dat het best? Of gewoon afblijven :engeltje: ?

                        En als je begonnen bent met het strippen van de verf, kan het dan kwaad dat deze enkele maanden in een droge garage liggen (bloot ijzer)? Of breng ik de onderdelen best binnen om ze te laten behandelen met epoxy?

                          En bestaat er zoiets als een handleiding met tips i.v.m. het demonteren van deze sierlijsten, koplampen, spatborden… voor een 911 van 1970? Ik heb de owners workshop manual van Haynes, maar die lijkt me onvoldoende :engeltje: . Het web brengt me ook al goed op weg, maar je weet nooit..

                            Het zonnige Amerika.. Warm, weinig vocht en goed gerestaureerd :| .. Maar nu in goede handen.

                              Yep! Ik heb Dirk (eigenaar van de auto en schoonzoon) kunnen overhalen om de zaken deftig aan te pakken… Wel een project van 2 jaar (om de kosten te spreiden). En ik weet enkele specialisten zitten he.. :D
                              P.s.: Denk je dat het spatbord nog te redden valt? Ik heb op wat sites gekeken, maar wat een prijzen.. Indien je er nog één kan vinden.. 1500 euro. In namaak 850, maar dat is geen optie zeker… :puke:
                              Ik kom waarschijnlijk zaterdagvoormiddag langs als het past. Ik breng lekkere Herentalse speculaasjes mee.. Zet de koffie maar klaar :happydance:

                                Nog één van de kofferklep.

                                  TOP :D !
                                  En ik was één van die eerste klanten, en nog geen seconde spijt van gehad! Mooie reportage!

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)