Aangemaakte reacties
-
het interieur zit erin :)
nu nog een manier vinden om die fkn grens over te geraken..
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Erwin is begonnen met de Recaro’s :)
Zo zag het er eerst uit.
De wangen worden allemaal vernieuwd,
De rest blijft zo veel mogelijk origineel.in antwoord op: Terug luchtgekoeld :):up: :up: :up: :up: :up:
in antwoord op: Yellow Submarine – it’s a SpyderMaar had niets met de brug te maken :mrgreen:
in antwoord op: Poetsbrug te koopJa zit ondertussen al aan nummer 3 :happy:
in antwoord op: Poetsbrug te koop[quote=”gdpsuz1982″ post=280417]
Vond het een erg handig ding voor oliewissel, alles eigenlijk om onderaan de wagen te kunnen werken…maar
mijn vrouw klaagt over gebrek aan ruimte…en het feit dat onze 32 jarige P mooi binnen staat, maar de daily van haar (geen P) elke
nacht moet buiten slapen :sleep: :sleep:dus die moet eronder…[/quote]
En dan begint ze te zagen over de olievlekken op haar auto..
En dan begint ze te zagen over de krassen die het karton tegen die olievlekken op haar lak maakt
En dan kan ze weer een week niet binnen staan omdat je aan de remmen bezig bent of omdat het
blok op de grond ligt en is het net toevallig winter…been there, done that :happy:
in antwoord op: Poetsbrug te koopJa idd, bij mij komen er nu wel nog de rubberen voetmatten in zoals bij de RSR en een dead pedal opbouw dus denk dat het met de slijtage daar wel zal meevallen. Rechts naast het gaspedaal heeft hij ook rubber gezet.
https://www.aasesales.com/products/noloc-a70-125i-113512
Hij gaat ze wel zelf maken want 400€ voor zon setje vindt hij zelf ook abnormaal hoog (je kunt het bij de betere dhz gewoon op rol aan de meter kopen)
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Hoi Jeroen,
Sliverknit is wat standaard in de 911 zit,
Naaldvilt is wat gebruikt werd om de RS lightweight en RSR mee af te werken,
is lichter, soepeler en minder duurzaam ook wel, maar voor die 2000km/jaar
en een paar keer de kindjes achterin maakt dat niet zo veel uit.Groetjes,
Johanin antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Waarschijnlijk niemand van hier aan de Duitse platen te zien, maar deze lag gisteren achter onze wei in de gracht :)
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheNee een Firma uit Breda, G&G, die van de lollipop en singer-stoelen.
Kan misschien ook wel mijn materiaalkeuze zijn.
Doordat ik de auto volledig in RSR Naaldvilt wou, heb ik geopteerd
om de achterkanten van de rugleuning daar ook in te bekleden.
Misschien is dit minder stug dan het standaard Sliverknit en zie je daar sneller
de nietjes en welvingen van het leder door?in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Ben nog niet gaan kijken dus ik hoop dat het in het echt beter meevalt.
Het bedrijf waar hij nu binnen is doet eigenlijk niets anders dan 911jes
en wordt vrij hoog aangeschreven..in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Hoi zuff,
Heb deze speciaal bij ghe (happich)
besteld omdat ze nog steeds identiek gemaakt worden aan de originele
voor de RSR uit 73 :)
Ze zien er misschien goedkoop uit,
maar dat was wat Porsche er destijds ook opzette.
Groetjes,
Johanin antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Weer wat vooruitgang :D
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)