Aangemaakte reacties
-
Echt niet leuk, nee. :evil: Even uitrazen is beter dan opkroppen. Voor zover ik het kan beoordelen, is je bumper een beetje ingeduwd terwijl er een andere langsritste. Dan voel je dat niet noodzakelijk met een servostuur. Het hoeft geen kwaad opzet zijn, het kan ook iemand geweest zijn met weinig ervaring en/of slecht zicht. De parkeerplaatsen zijn ook bijna allemaal veel en veel te klein. Hopelijk ben je goed verzekerd en wordt het snel een vergeten onaangename herinnering.
Vandalisme is niet nieuw. Ik herinner me heel goed dat je als jonge gast einde 70er jaren op fuiven en in de kroeg een afgebroken Mercedesster (en nog beter een exclusiever merk) als sleutelhanger op tafel moest leggen om indruk te maken. Zelf was ik daar als student al te ouderwets voor.
in antwoord op: Daar gaan we weer… assholes!Zondag avond in Deinze.
Een bordeaux rode 924(S?) in mooie blinkende staat op de rotonde N43/ N35. Reed richting Gaversesteenweg/ E17. Kwam uit richting Aalter(E40) of Tielt. Ik reed in de 924S heel eventjes erachter, maar moest afslaan.in antwoord op: Wie heb ik gezien ?Er zijn hier verschillende draadjes over wat bij invoer komt kijken.
Mijn ervaring is dat het mits wat hulp van iemand met een Z-plaat (kostprijs 50€ per voorrijbeurt) een paar halve dagen en een paar honderd € meer kost om op gewone nummerplaten in te schrijven. Old timer is wat gemakkelijker, maar neem toch maar best geen Bob de Bouwer. Verder zeker een AKK ter plekke laten uitvoeren, zelfs in je afwezigheid, zolang jij maar alles betaalt en beslist. Dat is nog eens een 2-3 honderd, maar zeer goed besteed, of je ‘m nu neemt of niet. Vergeet ook niet transport, over zeevracht en havens vind je ook nog wel draadjes, Antwerpen schijnt duurder te zijn dan Rotterdam vanaf een bepaalde leeftijd. (Mooi voorbeeld hoe hogere belastingen toch voor minder staatsinkomsten kunnen zorgen?)
Ziet mij er een verdacht goede en goedkope 911 cabrio uit, maar ik ben dan ook een 911-analfabeet. Wat zeggen de specialisten?
in antwoord op: Aankoop 911 SC / 3.2in antwoord op: rollenbankmeting 5 april 2014924S
is dus perfect mogelijk?
924S-M755
ook dan.
Maar … wat als ik mijn 924S verkoop voor een 914? Zit ik dan eindelijk met de juiste forumnaam, maar met een foute nummerplaat? Eigenlijk zou je die plaat samen met de wagen ook moeten verkopen, maar is dat wel voorzien?Overigens spreekt Wathelet keurig Nederlands. :respect2: Beter dan sommige Vlamingen. Laat staan sommige presentat(-rices/-ors) en act(-rices/-eurs). :loser:
in antwoord op: Gepersonaliseerde Nummerplaten:think:
Zeer belangrijk dat er nieuwe en degelijk afgeregelde slotpinnen inzitten en om de 15-20 jaar een nieuwe rubber rond de achterklep helpt ook.
:sarcastischNu nog de benzineretourleiding aan het linkerachterwiel; Niets te zien, ik ruik soms iets na een uur flink doorrrijden :driver: Veel 924 specialisten zijn er ook niet meer. Best eens de sleuteldag van 924forum.nl bezoeken, dan weet ik het wel. De meeste daar doen alles zelf, zelfs ombouwen naar 944 onderstel en remmen, dan heb je ook al bijna een 924S. Ben ik niet van plan. :respekt:
in antwoord op: Invoer 924SDe B-stijlen zijn nu netjes matzwart
volgens de voorbeelden van de collega’s
Alle roestige schroeven vervangen, geen vuile verborgen naden meer, bumper en voorscherm herspoten en steenslag bijgewerkt:
Zilveren reserveset met winterbanden erop :mrgreen: terwijl de oorspronkelijke bijgewerkt worden. Beetje stofferig, ‘k weet het.
Zondag met open dak gereden …:happy:
… en maandag snotvalling. Nu weet ik weer waarvoor een sportpetje dient.
Met open dak op de autosnelweg aan 120 gaat nog. Maar dan wel met de windklep half naar boven, anders word je doof en denk je dat de achterruit eruitscheurt door de wervelingen. Met de windklep helemaal naar boven is het prettig rijden langs de kleine wegjes tot zowat 90. Daarboven fluit het echt tot je de windvanger weer halfstok zet.
in antwoord op: Invoer 924SNog 2 plaatsen vrij.
Ik denk dat het mooi weer wordt.
8)in antwoord op: rollenbankmeting 5 april 2014Tekst is beter leesbaar dan bijv. PF NL witte letter op donkere achtergrond. Maar er blijft een nutteloze witte rand rechts in explorerer 11. Het forumtekstvak lijkt me nog altijd wat klein, als ik tekst een beetje teveel vergroot, krijg ik de pagina’s onder en boven niet meer te zien. (En kan er dus ook niet op klikken.) De tekstgrootte in het vakje om berichten in te tikken is wel voldoende.
in antwoord op: Aangepaste WebsiteAlle SL hebben wel iets. De vouwkap is inderdaad duur, heb ik altijd gehoord, en het vaste vervangdak (“hardtop” auf Neudeutsch) goedkoop. Zoveel wagens … Veel rijgenot.
in antwoord op: Aankoop Mercedes SL R129 Bouwjaar 1989:idea: Die was gewoon afgunstig op jouw 968, joh :!: :respekt:
in antwoord op: Wie heb ik gezien ?:coolness:
Dat is het nu net het leuke.
:happy:
voor mij een goede reden om nog eens *porsche te :driver: .
(Ding komt nu zaterdag eindelijk naar buiten op zilveren velgen. ‘k Krijg ontwenningsverschijnselen. :x )in antwoord op: rollenbankmeting 5 april 2014Klinkt goed. Kleur ziet er in ‘t echt en in de zon waarschijnlijk wat lichter en nog veel mooier uit. Maar is het wel terrasjesweer in St. André-de-Boege? ;)
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3Als het niet tegen de letter van de wet is, dan in ieder geval tegen de geest. Ik heb een old timer (van januari1988) ingeschreven als gewone wagen, omdat ik er wil mee rijden waar ik wil, wanneer ik wil, nu en onder de toekomstige wetgeving. Toekomstige wetgeving die ik hoedanook strenger vrees te worden. Gewone nummerplaat of “O”, het is in beide gevallen even goedkoop. De invoer-inschrijving (en homologatie) heeft me een paar honderd € en een paar halve dagen meer gekost. Het langst heb ik nog moeten wachten op een koppel nieuwe banden.
BESLUIT: niks foefelare, niks trucare, gewoon in orde stellen en zonder gevaar op gezever :driver:
in antwoord op: Oldtimerplaat op bedrijfswagen