Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 737)
    • [quote=”DST” post=154688][quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

      http://voiture-occasion.vivastreet.com/voiture-occasion+paris-19eme-ardt-75019/1970-porsche-914-6-targa/89369513

      Staat nu in Frankrijk…..

      Ik vraag mij af wat hier de bedoeling van is?[/quote]

      Aaaah ‘k heb beet : :shock:

      Van: luca hubers (luca.hubers9@gmail.com)
      Verzonden: vrijdag 10 januari 2014 14:38:42
      Aan: Hendrik914 via Kapaza.be

      Hello,

      the Porsche is still for sale.

      Thanks,

      Luca Hubers

      :happydance: :wink:

      Niemand die wil overnemen?

        :first: :salut:

          [quote=”fuse” post=154712]

          En zoals ik altijd van thuis meegekregen heb je kan maar zo ver springen dan je stok lang is.

          [/quote]

          [quote=”cabrio wim” post=154727]Soms moet je streng zijn Hans. :mrgreen:

          Maar voorstellen als je ergens nieuw komt doe je gewoon uit beleefdheid, en dat is soms ver te zoeken in deze tijd.

          [/quote]

          Welkom, fuse.

          Kijk, dat zijn nu allemaal lekker ouderwetse waarden, waar we warm van worden.
          :drink: (Hete koffie!)

            Machelen-aan-de-Leie … daar zit nog een verzamelaar van landbouwmachines.

            Ik heb die trekkers al op het dorpsplein zien en vooral horen starten. Er zijn ééncilinders bij met een gloeikamer voorop die je met een toorts voorverwarmt. Indrukwekkend, ik ken enkel een Leopard Bergepanzer die een dieper geluid maakt, dat langs de grond en door je beenderen naar je trommelvliezen kruipt.

            Vlakbij heb ik een witte *porsche staan, die kan ik desgewenst bij Agos wel ff stallen.

            Ik kan gewoon te voet naar huis, wat is nu een uurtje flink doorstappen. :sarcastisch
            ben ik weer nuchter. :happy:

            Mijn peter was loonwerker, dus van landbouwtuigen heb ik zelf nog wel enkele zeldzame foto’s van tussen de 2 wereldoorlogen. Landbouwautomatisering en mechanisatie was er in Vlaanderen, voor er fabrieken bestonden.

            (Foto wil niet plakken, spijt me.)

            Bier ken ik ook wat van, dus bij deze mijn kandidatuur.

              Winston Churchill zei, sigaar en glas whisky in de knuisten “… and absolutely no sports”, toen ze hem vroegen hoe hij zo oud geworden was.

              Langlaufen gaat nog, maar ski, daar passen we voor. Een van mijn beste maten is een fanatieke skiër, hij heeft het opgegeven me mee te krijgen, zelfs enkel en alleen voor de après-ski. (Al een keer zijn knie kapot, maar volledig hersteld.)

                Snap het ook niet. De naam is ook fout gekozen, je kan zooo gemakkelijk in de witte gids opzoeken dat er geen Luca Hubers in Veurne bestaat en voor het zoveelste arrondissement van Parijs ook allicht. Misschien zijn ze enkel in staat te reageren op Franstaligen? Logisch dat ze dan het zgn adres wijzigen.

                  Brave mens, heeft er wel een tiental voor me nagekeken.
                  Bedank hem iedere keer netjes. Op voorhand, die zal wel genoeg te lezen krijgen.

                    AAAH ééén april nu snap ik ‘m :happy:

                      [quote=”porsche914orange” post=154497][quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

                      Nep advertentie, voor die prijs vind je zelf geen restauratie project 914/6.

                      Voor de rest wel alles mooi origineel zo te zien![/quote]

                      Verdacht goedkoop idd en geen adres noch telefoonnummer.

                      Op mobile een van de Flintstones aan 20.914 € … maar wel al een jaar onverkocht. Als je die herstelt, heb je misschien ook wel 60 duizend betaald?
                      Oorspronkelijke motor en bak, maar met wat werk …
                      Flinstone914.jpg

                      Er zijn er zelfs terug meer te koop en aan 30-45 duizend, uit de VSA en soms voor de vorm over de roest heen gespoten.
                      prutsonderkant914.jpg

                      De duurdere zijn bijna allemaal verprutste, met een zwaardere motor of verbredingen.

                        Zit iets in.

                        Verkoperstrucje?

                          Heel goed. Welkom.

                            Heel mooi.

                            Die oorspronkelijke velgen zou ik er echt gewoon bijkopen, als ze in nieuwe staat zijn; Spaart je tijd en geld. Naar mijn bescheiden mening.

                              Zelfde tarief.
                              Gewoon bij me ophalen en de rest 20 jaar voor me bewaren. (Grijns.)
                              Hoeveel geld geeft een mens eigenlijk uit aan tabak, lotto en zogenaamde sport? (Wein, Weib und Gesäng.) Ben allang vergeten hoe weinig dat kostte. Je moet wel zelf zeker zijn dat het spul past. Heb het gekocht in een autobenodighedenwinkel ^concurrent auto5.

                                +1 voor dat opwarmen idd

                                  De afzonderlijke kleuren haal je er toch niet af? Je bedoelt het volledige achterlichtenblok? Ik dacht dat die afzonderlijke gekleurde lenzen in die zwarte kunststof rondom ingegoten zijn??

                                  Als je inderdaad het volledige achterlichtenblok L/R bedoelt, die zit rondom ingekleefd met ongevulcaniseerde butyl(rubber). Kleeft na 30 jaar nog duivels. Gewoon heel hard duwen of voorzichtig kloppen met een een houtje ertussen op de draadeindjes. Dan zie je draden verschijnen als kaasfondue.

                                  Heb zelf ook mijn linkerachterblok eruit gehaald omdat een lampruimte halfvol water stond. Bleek dat het butylrubberworstje indertijd moet vuil erin gekleefd zijn, over ongeveer de halve bovenlengte van het achterlichtengat had ik geen butylkitdraden op het koetswerk.

                                  ‘k Heb net een rol diameter 8 mm kit gekocht, je mag altijd een stuk komen halen. Porsche schrijft 9 mm voor, maar dat regel je zelf een beetje. Vooral het beschermingsvel pas eraf halen nadat je het worstje op de juiste plaats (groef) en in de juiste dikte gekneed hebt. Aan de zijkant, het naar voren gebogen deel, is de kit wel dik genoeg; daar moet je eerder zorgen dat het wat dunner is en zoveel mogelijk naar binnen duwen. Omgekeerd aan de bovenkant.

                                15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 737)