Aangemaakte reacties
-
Haalde het gewoon bij OPC, geen gedoe.
Als je de oorspronkelijke sleutel hebt met een noodhandvatje eraan, doe je dat eraf en je schuift het achtereind in de mooie sleutelhouder. Klik. Niet doen zoals ik en de sleutelhouder openplooien om de sleutel erin te leggen. Het binnenste ziet er knap uit en is een leuke 3D puzzle, maar onnodig. :sarcastisch
in antwoord op: sleutel 911 1988Postbode maandag?
Ken mijn nummerplaat. :)
Kreeg het verzekeringsbewijs al digitaal. :)De hoes voor het Targadak heb ik nog niet nodig gehad. :|
Eerste rit is om de 15″ telefoonvelgen te herspuiten; ‘k zoek een reserveset. De achterste velgen met breedte 7J zijn krek dezelfde als de 4 velgen van een 944. Die vond ik al vuil, maar ongeschonden. De voorste zoek ik nog, ook met ET 52,3 en met breedte 6J, zoals oorspronkelijk op de Fahrzeugbrief. Liefst ook in zilver.
De stof is niet meer verkrijgbaar, enkel die voor de zwarte met turkoois streepje. Als er iemand een flard grijs flanel met een oker krijtstreepje zou vinden bij een afbraak of zo … slechts 1 adres.
in antwoord op: Invoer 924SPostbode maandag?
Ken mijn nummerplaat. :)
Kreeg het verzekeringsbewijs al digitaal. :)in antwoord op: Invoer 924S:D
Nog eentje.
Welkom
:relaxman:in antwoord op: nieuw lid porsche 944:engeltje: Schietgebedje als ik straks “mijn” wilgen of eigenlijk die van vader zaliger bijwerk.
Sterkte. Als ik een schrale troost mag schrijven, het is altijd te vroeg en op een ongepast en zelfs onverwacht tijdstip.
in antwoord op: Bijna KerstmisVoor de zelfstandigen, jullie kunnen enkel hopen op genoeg klanten voor wie een beetje geld minder belangrijk is dan een goede en zorgenvrije dienstverlening. Mij moet je niet overtuigen.
Sukses en zalige Kerstmis.
in antwoord op: Porsche invoeren uit NederlandWelkom *porsche *luv ,
Wat je hoedanook nodig hebt bij invoer, is een (handgeschreven) factuur. :!: :!: :!: :!: :!: :!: (Heb ik al duidelijk genoeg gezegd dat het belangrijk is een factuur te kunnen voorleggen?)
Er bestaat hier een tabblad “Zoeken”. Daarmee vind je draadjes van verschillende forumleden, bezig een *porsche in te voeren, zowel als gewone gekeurde wagen als als (2x als, ‘k weet het) old timer.
in antwoord op: Porsche invoeren uit NederlandDanke.
Met de bereidwillige hulp van Luc993cabrio vandaag met Z-platen gekeurd. Met zekerheid de allerbeste dag in maanden uitgekozen. :puke: :? Alle ruiten en zelfs een teller waren half aangedampt, tot de wagen goed opgewarmd was op de terugweg. Ben nu wel vrijwel zeker, verluchting en verwarming werkt en alle rubbers zijn dicht. Zelfs het linkerachterlichtenblok is nieuw dichtgekit :sleep:
Onderweg olie nagekeken, netjes geparkeerd met de motor uit de slagregen en dan fluks uitgestapt in 15 cm water. :censored: :geek: Daarna gelezen in de handleiding dat het normaal is dat het olielampje knippert zolang je de motor niet belast. :wtf: Ik zag het wel niet bij stilstand maar na 100 m rijden. Olie was nog net boven het onderste streepje, maar heb toch maar wat bijgevuld. Morgen naar de makelaar, vrijdagmorgen vroeg naar BIV op Visserij 43 in Gent. (Op maandag, woensdag en vrijdag is er in Gent een tolbeambte en kan alles in één trok door de papiermolen: http://www.mobilit.belgium.be/nl/contact/adressen/ )
Als het goed is heb ik maandag nummerplaten.
in antwoord op: Invoer 924S:up: :popcorn: :salut:
in antwoord op: Ferdinand Porsche : The heritage:idea:
Of een vers gewassen en gestreken kanten zakdoekje?
:sarcastischin antwoord op: Ferdinand Porsche : The heritage:)
En niemand die riep
:what:
“Hee jij daar doe jij dat thuis ook met je eigen wagen?”
terwijl je spijkerbroek een onuitwisbare indruk achterliet?
:mrgreen:in antwoord op: Ferdinand Porsche : The heritageMooie bijeenpassende kleuren.
in antwoord op: Minerva ’79 911SCHartelijke gelukwensen.
ff een ongetwijfeld zééér domme vraag, waarom noemt deze draad MINERVA en gaat ie over *porsche ?
in antwoord op: Minerva ’79 911SCAls je verzekeraar weigert, zou ik eens prijs vragen elders om al je verzekeringen over te brengen. Gewoon rustig zeggen, helpt misschien al.
Ik heb de goedkoopste makelaar niet, maar het is er wel zo eentje die problemen oplost. De verzekering liet me met een ongekeurde en zelfs niet gehomologeerde wagen rijden. Gewoon een telefoontje en ik krijg in copie een e-bericht met bevestiging dat ik die welbepaalde dag op die welbepaalde nummerplaat met die welbepaalde ongekeurde wagen rij. (Wagen waarvan de verzekeraar natuurlijk copie van alle documenten heeft. Merk op dat ik het bij een invoerwagen niet meer zou doen, je hebt noch hier, noch elders wegenbelasting betaald voor de ingevoerde wagen en ze kunnen dus volgens de belgische wet zelfs je wagen aanslaan … maar dat geheel terzijde.)
Hoe dat nu juist zit, vraag ik me af, het is een nest. Ik ben verplicht met Z-platen te gaan, omdat ik mordicus gewone onbeperkte keuring wil en ik reed niet op tijdelijke Nederlandse RdW-platen vanuit Nederland hierheen. Dan zou ik denken dat jij zogezegd wel op tijdelijke nummerplaten hierheen gereden bent. Het zijn zelfs langdurige en geen tijdelijke. Dan zou een gewone keuring wel met je buitenlandse nummerplaten kunnen? Of redeneer ik te rechtlijnig?
in antwoord op: Belgisch probleem – Auto verzekerd naar de keuring[quote=”911cabriog50″ post=151041]ben niet echt een 928 liefhebber maar eerlijk gezegd de jouwe heeft in die kanarie gele kleur wel een heel lekkere kont :happydance: echt knap :first:[/quote]
Het is een prachtige bak en uitstekend onderhouden. Als de motor de oorspronkelijke was, had ik hoogstwaarschijnlijk al proefgereden.
in antwoord op: Welke Porsche = beste prijs/kwaliteit?