Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 737)
    • [quote=”Mushroom” post=148025]Gisterenavond op uitnodiging van de dealer naar de officiële voorstelling geweest van de nieuwe Jubi, de GT3 en de Turbo.

      [/quote]

      Mooie Schwimmwagen;

      Toch niet door D’Ieteren gebouwd? (Die amfibie-pantserwagen ken ik zelfs niet, zou me ook verwonderen.) Bij Audi Brussel was er een klein D’Ieteren museum, de receptie was daar niet?

        @Ghost
        Als ik die prestaties lees, denk ik enkel:
        Mijn 924S kon 25 jaar geleden al beter en houdt dat tot op vandaag vol.

        :coolness:


        @deepee

        Ziet er gewoon uit als een vechtershond met ene dikke kop op korte achterpoten. Je hebt gelijk, zoveel lelijkheid is zelfs kunst.

        :think:

          :censored:
          Eenmaal de Sint weg is, heb je dan tijd? :popcorn:
          :ass:
          :censored:

            +1
            Helemaal juist.
            Vergeet ook andere websteks (zoals mobile.de, autoscout.be, Porscheforum NL, …) niet.

            Hopelijk heb je het geld niet dringend nodig en dan wacht je af tot de juiste liefhebber voorbijkomt. Lijkt me een hele nette *porsche, maar daarom koop ik er zo geen, eerst is er nog een andere op mijn lijst en dat zal voor velen zo zijn. Er zitten hier (en bij PF NL) genoeg mensen die de marktprijs voor jouw wagen kennen en die je wel ongevraagd zullen laten weten of de prijs te hoog is ;o).

            Intussen mag je er nog eens rustig mee rijden op vlakke baan en zal de toekomstige eigenaar je daarvoor zelfs dankbaar zijn.

            Bedankt voor de mooie foto’s. Sukses en vaar wel (zoals in: “wir fahren auf die Autobahn”).

            http://www.youtube.com/watch?v=68C-r9kSLNE

              tètitatutè mèdiezeevr,
              Oejezochte ziet moejeuhnieriejhn meejoen feteure neij!?

                [quote=”cabrio wim” post=147919]@Hendrik, ik ben een Zeeuws Vlaming met Belgische wortels (Puurs) :lol: ;)[/quote]

                Puurs, is dt niet klein-Brabant?
                (Brede Grooote Grijns.)

                  Bart, soms zeg ik (weeral) provocerend:
                  Zuinige Hollanders en Gierige Vlamingen. Ik snap wel waarom je het Hollandse woord gebruikt.
                  !

                    Cabrio Wim als Zeeuws-Vlaming (of is het eigenlijk Zeeuw met Brabantse wortels) is uitdrukkelijk niet geviseerd met deze provocatie.

                    Kortom, ik heb gegeven. En mijn grootvader was dan nog Noord-Brabander, dus een Ollander voor de Vlamingskes die niet beter weten.

                    Sukses verder en smijt een deel nijdigaards tussen die 5duizend buiten, als het te erg wordt.

                    Ik ben politiek actief, maar ik heb veel respect voor mensen van een ander politiek gedacht, nog meer dan voor wie apolitiek is; En zolang ik zelf genoeg heb, mag een ander ontelbaar veel meer bezitten, daarvan heb ik geen last; De enige wijze om gelukkig te zijn, is vlug tevreden te zijn. Dus *porsche liefhebbers moeten geen andere *porsche liefhebbers afkatten. Voor de rest, geen woorden maar daden. Geen gekakel, maar eieren. Geen geblaat, maar wel wol.

                      Welkom.
                      Mijn belangstelling zit wel meer in een andere hoek, maar zoals bekend, zeg nooit nooit.

                        Vind ik de donatieknop toch wel niet zeker?!

                        Trouwens, is dat niet te Hollands? :evil: Noemen wij Vlamingen ofte Zuid-Nederlanders dat niet schenking? :coolness:

                          Bij onze Noorderbroeders onderdelen van een 924S modeljaar 1988 te koop:
                          Enkel de zetels zijn al weg.

                          http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=39920&p=1050840#p1050840

                            Je Turbostoelen en koetswerk zien er nog prachtig uit.
                            Zeer interessant, jouw motorrevisie.


                            @python
                            :
                            De 924S zou je een wolf in schaapsvacht kunnen noemen, ware het niet dat mensen doelbewust kozen voor een wagen, die toen al uit de mode was. Een winkeldochter kon een enkele keer nieuw gekocht worden voor 42duizend DM, maar catalogusprijs, denk ik, ging tot 52duizend DM voor een full option. Voor dat geld kreeg je bij andere merken véél meer blinbling & PKs. Misschien kon je zelfs een goede 911SC kopen met iets meer PKS. :mrgreen:

                              Die 107duizend km is dus twijfelachtig …

                              Meeste km-tellers zijn wel een paar keer rond geweest, denk ik. Mijn oude 924 was ook rond geweest (hoeveel keer?), maar had een goede motor en een versnellingsbak op het randje.

                              Ik merkte wel dat deze bak open geweest is, tijdens dat ene korte ritje van 225 km. Het viel me wel op dat de vorige eigenaar regelmatig de riemspanning liet nazien. Ook de motorophanging is een zwak punt, naar het schijnt. Ophangingsdempers kan je dan best meevervangen als ze toch bezig zijn. Is bij deze ook onlangs gebeurd. Een ander zwak punt zou de olieverdeler bovenin zijn, daar zie ik dan weer niets van in de geschiedenis.

                                :sleep: :?:

                                :what: En?

                                Belangstelling om te verkopen of te ruilen
                                https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/121789-invoer-924s?start=12
                                of ben je alles al kwijt?

                                  Een echte motorrevisie niet. Wat ik me daarbij voorstel is dat wat meer uiteen gaat dan het nokkenasdeksel en vervanging van een tandriem. En dat zal het zowat geweest zijn.

                                  Er is een olielek verholpen begin augustus 2012 op km 260duizend en toen zijn o.a. het oliedrukventiel&-zender en stuurhuis onder handen genomen.

                                  Eind september 2011 op km 247612 zijn voor het laatst span- en looprol, balansassen en distributieriem vervangen.
                                  De keren daarvoor waren:
                                  in september 2006 op km 210023;
                                  einde januari 1998 op km 149925;
                                  december 1995 op km 131750 …
                                  Tussenin is de tandriem telkens nagekeken en nagespannen, alhoewel de M44/09 motor riemspanners heeft.

                                  De versnellingsbak is gereviseerd begin december 2012 op km 263407.

                                15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 737)