Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 737)
    • :censored:

      Holland op zijn smalst.

      Hebben jullie geen diploñatieke betrekkingen met de volksgenoten vam PF NL e.d.?

      Belgisch=Nederlands:

      Sinds Caesar betekent Belgium gewoon Lage Landen.

        +1

        Zolang het maar geen zwarte is.

        Het valt op dat er op 1 na enkel vrolijke kleuren in de top 10 staan trouwens.

          :lol:
          914 met A-stijl ook bekleed;
          914_vinyl_voor.jpg
          Baasje beetje te ijverig?

            Aankoopkeuring op die zwarte die intussen 10x gepost is, hier en elders? :geek:
            Het lelijke vleugeltje eraf, enkel eerst prijs vragen om de achterkofferklep te herspuiten. Er zitten er hier wel met ervaring.

            Op het PF forum NL zit er ook iemand met een echt strakke zilvergrijze, maar met ruilmotor. Het is hogere prijsklasse en de 914 ziet er zelfs nieuw uit, maar ik heb niets meer gevraagd. De 2 buitenste helften van de oorspronkelijke motor zouden wel nog ergens bestaan. Stuur me maar een PM met je e-adres en dan geef ik dat aan de brave man door, die contacteert je en dan ben ik er verder meteen van tussenuit, ik heb geen aandelen. Zo discreet ging het toen ook, dus ik pas me aan.
            :cool:

            Ben wel ff op vacantie straks. Met zo weinig mogelijk internet.

              [quote=”S2″ post=136254]
              Probleem met de 914 is dat ze zo snel roesten dat er bijna geen originele 914’s meer over zijn, daar komt nog eens bij dat de 914 of de VoPo (VolksPorsche) heel lang als minderwaardig bekeken is (en dus zeker niet de moeite om te restaureren).

              Maar je kan dus niet vergelijken met bvb. een 924/944 of 968, want daarvan zijn er veel meer nog in betrekkelijk goede staat (waardoor je niet noodzakelijk moet uitwijken naar de “sunny state” )[/quote]

              Niet alleen zijn er allicht veel weggeroest, wat overschiet is dan nog meestal verbouwd. Zuiver rationeel denk ik ook veel meer P te krijgen in de 924S of 944 reeks voor minder geld. Ergens las ik dat alle 914’s roestig zijn, alleen zie je het bij sommige (nog) niet.
              :?

              Zie ook regelmatig 914’s aangeboden met bijhorende originele motor en transaxle los erbij, weeral werk gespaard. Ik denk er ernstig over na, maar dan rij ik misschien P in 2024.

                Als ik ff jouw draadje wat mag vervuilen?

                Ben ook op zoek, maar dan zeker geen donker kleur, liefst warm geel/ oranje … geen rood. Dat 914 type zilver met een lichtjes metalen blauwe schijn vind ik ook wel mooi. (Ken de naam vd kleur niet, arctic of ijszilver?)

                Ik weet er een goede staan in Waals-Brabant, bij een klant van Porsche Passion911. Enkel 2 portieren en 1 deurpost te herwerken, de man beweert een bestek te hebben voor een duizend € kosten bovenop een vraagprijs van 14duizend. Hij heeft 25duizend km op 5 jaar na een echt volledige revisie van ophanging en motor ennueh … is een ravennagroene; het geelgroene typische vrolijke snoepjeskleur van die tijd. Ik heb zelfs niet geboden, want het motornummer klopt niet, type 2L injectie wel. De eigenaar heeft zelfs een afgestempeld oldtimer paspoort met al die nummers en is waarschijnlijk ter goeder trouw, hij is er heilig van overtuigd een volledig originele te hebben.

                Dus.
                Terzake.
                Zoek je een volledig originele of ben je al blij als een beetje juiste type ruilmotor erin zit?

                  Er staat uitdrukkelijk woon-werk verkeer en commerciëel gebruik. Wat niet verboden is, is toegelaten. (Voorlopig toch nog.)

                  Deepee,
                  als ik jouw uitleg interpreteer, zou eens een keertje per jaar onbetaald (ttz enkel benzine betaald bijv.) meerijden in een publiciteitskaravaan met een aanhangwagen met een tapinstallatie erop wel mogen en echt het hele jaar rondrijden met publiciteit geschilderd op de wagen (voor een biermerk bijv.) niet. Belangrijke wijziging, old timers mogen een aanhangwagen trekken?

                    [quote=”SL33PY” post=135913][quote=”porsche” post=135880]Ik vrees dat ons Astridje hem niet meer zal kunnen betalen nu het gedaan is met haren John :D[/quote]

                    Ik denk dat Astridje geen boterhammen met choco gaat moeten laten liggen, die heeft haar schaapjes al lang op het droge[/quote]
                    :wtf:
                    [hide]Las ik eerst toch wel schaa***pjes zeker?!
                    [/hide] :oops:

                      [quote=”porsche” post=135872][quote=”stefx911″ post=135860]964 RS http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234919417&asrc=st%5B/quote%5D
                      Dat is een Pussy Wagon wagen voor Astrid Bryan …[/quote]
                      :oops:
                      Ik vroeg me al af waarom ik heimelijk zo een :wtf: wagen *luv .

                      PPPzetel.jpg

                      “Putaing, Putaing, c’est vachement bien.” op de wijze van Arno Hintjes.
                      http://www.greatsong.net/PAROLES-ARNO,PUTAIN-PUTAIN,100172576.html

                        PPP

                        Paarse PooierP, maar toch ongelooflijk mooie zetels.

                        *porsche voor durvers?

                          Inderdaad.
                          :up:

                            Die mensen zijn eerlijk, is mijn ervaring. (Er staan trouwens wat mooie negenelf *porsche … aan marktprijzen, voor zover ik het volg.)

                            Deze zonnegele 914 wordt het niet, op teveel plaatsen komen bobbels op. De technieker zei ook spontaan dat er gaatjes te lassen zijn in de bodemplaat, zagen we niet eens. De rechterdeur sloot idd moeilijk.

                            Meteen daarna reed ik in mee in een andere 914, mechanisch ook volledig gereviseerd door deze werkplaats. Motor, ophanging en remmen waren goed, de omgeving is daarvoor ideaal met afwisselend bochtige kasseiwegen en heuvelachtige rechte macadam. Ook aan de tweede 914 is wat werk aan beide deuren en nog wat prutsen, deze week ga ik dus eerst wat verder kijken vooraleer ik (g)een bod doe.

                              Er is een lange draad 10W60 op het PF NL.

                                Moeilijk moment.
                                :cry:
                                Een gele! Farbe B3=sonnengelb?

                                  :lol: Nu ja dat gaat wel lukken na een kever 1303 en een Porsche 914 te hebben gerestaureerd.

                                  :sleep:
                                  Dindingding.
                                  :wtf:
                                  914?
                                  Toevallig geen foto’s?

                                  :respect2: 924S en 914, prachtig.

                                15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 737)