Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 737)
    • Zeer sterk gebracht.
      Prachtige foto.
      Avondlicht.
      (Filter?)

        http://www.handelsprijzen.nl/advertentie/young-oldtimer/porsche/928-s4-automatic/1297439/porsche-928-s4-automatic-s4-strosek.html

        Afgezien van de “blauwe” kleur vind ik ‘m erg mooi. Is die nu minder waard omwile van de ombouw of juist meer?

        1297439-1.jpg

        Attachments:
        • 1297439-2.jpg

          Muntontwaarding, zeer juist.

          Voor een staat met veel schulden de eenvoudigste manier om de schuld te verminderen. Voor de burger de meest onrechtvaardige belasting.

          *porsche =belegging?

            (Zie aan de motorfoto dat je het niet hebt over de zilveren 1974 Targa, van een NL forumlid en die bully aanbeveelt, maar die heeft ook al een zwarte beugel. Blijkbaar ziet bully er dus geen graten in.)

            Kunnen beide niet origineel zijn? Hier een zilveren koetswerk 1974 met zwarte beugel en een gele of groene met zilveren beugel:
            http://www.autoevolution.com/image/porsche-911-targa-930-1974/20192.html#sjmp

            Zwarte beugel past trouwens goed bij donkere ruiten.

              Fantastisch verhaal:
              http://csi-auto.nl/carshopping/0256/index.html

              L&B Cars noemen nu:
              http://www.classiccarreplicas.eu
              maar hun P speedster zit bij:
              http://www.motorious.nl/speedster.html
              Er past standaard een 4 cylinder VW (boxer of andere) motor in of een *porsche 4 cilinder (914, 912E, …?). Ze hebben kuipzetels met hoofdsteun en een lage of verhoogde kap, heb je er nu al een geprobeerd, Mushroom?

              Attachments:
              • Motorious_356_Speedster.jpg

                spannend

                ik voel een spannend vervolgverhaal opdoemen ;)

                  (kwijl) :lekker:

                    Jean-Pierre,

                    De kleur is ongelooflijk prachtig.

                    Prijs?
                    Splinternieuwe LPG installatie van € 3580,-; OK daar gaat meteen minstens 1/2 van af, schrijve 1.800€.
                    Taxatierapport van okt 2012 € 16.800,-
                    16.800-1.800=15.000€?
                    Of maak ik hier een redeneringsfout? :think:

                    Als ie ook nog net 25 jaar oud is op het ogenblik van inschrijving en ik zoek nog een *porsche …
                    Mijn budget verwacht ik trouwens pas einde mei te weten, maar verwacht toch maar 15.000€ inbegrepen eerste groot onderhoud en wat kleine kosten uit te geven. Of minder.

                      Wes,
                      De LPG installatie verkopen, de wagen of beide? De prijs van de wagen gaat dan nog lager. (Kuch.)
                      Anderzijds kost die LPG installatie maar een 200€ jaarlijks als old timer, dus je rijdt zeer goedkoop vanaf 2-300 km. Denk niet dat de LPG-taks naar omhoog zou gaan. Ieder jaar verdwijnen er LPG-wagens, dus een hogere belasting zou m.i. de laatste wegjagen.
                      En als je de LPG echt beu bent, bouw je die toch uit. Dat kan toch niet veel kosten?

                        Die nuttige doorklik zal nu wel gekend zijn. :popcorn:
                        Maar het nut van het chassisnr. was me idd ontgaan, overgekeken. :wtf:
                        Interessant, maar enkel eens je zover bent dat je onderhandelt over de prijs.

                        De BIV krijg je te spreken op werkdagen tot 12u en tussen 13 en 16u als je optie 5 kiest.

                          Eens gebeld met het gratis nummer 1700 van de autobelastingen (eenmalige BIV en jaarlijkse) en die sturen me door naar de BIV (uitreiking nummerplaten) op
                          tel. 02 277 30 50
                          voor het bepalen van de administratieve CO2-waarde.

                            Inderdaad. Een wet treedt pas in voege wanneer de uitvoeringsbesluiten getekend en gepubliceerd zijn in het staatsblad.

                            Als ik het goed begrijp, zal je op reis kunnen in heel Europa met een oldtimer en zal die 2 keer niets kosten, BIV en jaarlijkse belasting. En je mag een aanhangwagen trekken?

                            De BIV is nu al een regionale bevoegdheid, door Vlaanderen uitgeoefend. Dus de verlaagde BIV voor auto’s ouder dan 25 jaar blijft.

                            Vanaf 1 januari 2011 staat de Vlaamse overheid – Agentschap Vlaamse Belastingdienst in voor de inning van de verkeersbelastingen in Vlaanderen.

                            De jaarlijkse verkeersbelasting, de belasting op de inverkeerstelling, de aanvullende verkeersbelasting en het eurovignet worden vanaf dan in het Vlaamse Gewest niet langer geïnd door de federale overheidsdienst (FOD) Financiën.

                            “Voor de belastingplichtigen, die in het Waalse Gewest of het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest wonen, verandert er niets. Zij kunnen nog steeds terecht bij een ontvangkantoor van de FOD Financiën.”

                            Berekening BIV en verkeersbelasting:
                            https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top

                              Bedoel je dat deze 911 uit 1974 van een NL Pforummer zeer goed nabehandeld is? Toch niet dat de onverzinkte koetswerken beter bewaren dan de later verzinkte (1976)?

                                Volgens corne123 op Pforum wel.

                                http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=37241

                                  Zover ik kan oordelen zijn ze allemaal redelijk goedkoop, Wes-RS. Zelfs alle Mercedes SL, die gemiddeld duurder zijn dan P (typisch op internet dan toch).
                                  Nieuwe mensen die met scherpe prijzen zichzelf in de markt willen zetten? Kent iemand op dit forum hen? Ze zitten bij Leiden, minder dan 2 uur van Antwerpen.

                                15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 737)