Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Hallo,

      Ik vrees ervoor als je de wagen wilt gebruiken zonder O-plaat met alle beperkingen van dien.
      Heb ooit een ingevoerde originele 911 laten homologeren bij de invoerder D’Ieteren in Brussel. Dat ging redelijk vlot…. geen geld terug echter als hij om één of andere reden niet kan gehomologeerd worden….vroeger wel…..wachttijd….enkele weken.
      Of naar de keuring voor homologatie…..vergeet het ……. sorry dat ik zo cru ben…. :| |
      Mvg Horace

      0

        Waar zijn de foto’s ? Ik heb mijn bril niet op :wink:
        Mvg Horace

        0

          Niet overdijven hé…. :wink: :wink: 195 € all in (plaatsen, uitbalanceren, BTW, werk…)voor mijn voorste Perelli’s Zero op mijn Elfje…
          Oostkampse Bandencentrale….misschien wat ver voor sommigen…..
          Mvg Horace :) ) )

          0

            Hallo,

            Heb onlangs een Dansk RVS einddemper en Dansk sportbuis, ter vervanging van de tussendemper, geplaatst op mijn Elfje uit 1987.
            Niets spectaculairs qua “sound” maar toch een mooi diep gegrol vanuit de “buik”….ben tevreden met het resultaat. Kostprijs plaatsen inbegrepen ongeveer 1000 euro.
            Mvg Horace

            0

              misschien even bellen ….. :idea:
              Mvg Horace

              0

                FG Porsche Zaffelare
                Mvg Hirace

                0

                  Heb hetzelfde fenomeen gehad met mijn 968. Telkens ik uit de garage reed een knarsend geluid van de banden bij het “overdraaien” van mijn stuur.
                  Precies de symptomen zoals jij ze beschrijft. Nadat ik een ritje gedaan had en de wagen terug in de garage manouvreerde…niets meer te horen….inderdaad de banden waren toen warm gereden….denk dat Cabrio Wim de juiste analyse maakt…misschien even proberen en op letten nadien…
                  Mvg Horace

                  0

                    Hallo,

                    Twee zogezegde Porsche specialisten, en dat zullen ze wel zijn, hebben mij, om een lang verhaal kort te maken, vanalles en nog wat wijsgemaakt en op de mouw gespeld…tot een voorstel van revisie toe, ergens tussen 5000 en 7500 euro…terwijl er helemaal niets aan de hand was met mijn motor…..sommigen zijn zelfs blijkbaar niet in staat om kleppen te regelen zoals dat hoort…maar goed…….via het forum hier en via Cabrio Wim ben ook ik bij Robbie uit Hulst (binnen het bedrijf van Leuven) in contact gekomen.
                    Niet meteen de goedkoopste en ook niet de duurste wat uurloon betreft, maar iemand met visie die weldoordacht en overwogen te werk gaat en er niet met zijn klak naar gooit en tenminste niet voort gaat op gissingen…
                    Robbie heeft een goede analyse gemaakt van “de problemen” aangaande mijn motor en heeft dit voor het luttele bedrag van een paar honderd € opgelost, maar dan ook echt opgelost ! Mijn motortje draait nu als een Zwitsers uurwerk…. een plezier om te horen…..opgelost problemen….dankjewel Robbie !!!
                    Mvg Horacesilver

                    0

                      Hallo,
                      Klopt inderdaad, wagens ingeschreven na 1986 dus vanaf 1 januari 1987 kunnen in Nederkand nooit geen oldtimer worden omwille van de kilometerheffing die ze in Nederland gaan invoeren vanaf 2012. Dus 2012 min 25 = 1987.
                      Ik denk dat de waarde van wagens ingeschreven na 1986 dus vanaf 1987 zullen dalen in waarde in Nederland. Het zou wel eens kunnen dat ze die wagens, die volgens de huidige normen meer vervuilen, serieus aanpakken wat de kilometerheffing betreft. Er zal dus ook rekening gehouden worden met het vermogen in de toekomst….
                      Voorbeeld; een 964 zou wel eens 20 cent per kilometer of meer kunnen gaan kosten. Dus als je een ritje doet, je gaat naar een meeting, enz….200 km à 20 cent…..dat kan tellen zou minister Muyters zeggen…..
                      Voorlopig nog toekomstmuziek maar toch….het zal je maar overkomen…..
                      In Nederland is er momenteel nog discussie maar invoeren zullen ze het wel doen…de kilometerheffing.
                      Mvg

                      0

                        Vanleuven uit Hulst Nederland (net over de grens). Kijk eens bij Cabrio Wim die hier zeer actief is op het forum, er staat een link naar het bedrijf van zijn zoon. Ik herhaal, een echte aanrader !
                        Mvg

                        0

                          Hallo,

                          Ben zelf van West-Vlaanderen en er zijn ongetwijfeld goede plaatslagers in de regio. Na heel wat “carrosserie” ervaring opgedaan te hebben met mijn eigen wagen zou ik u aanraden om u in vertrouwen te wenden naar het bedrijf van de zoon van Cabrio Wim, Timo…zeer bekwaam vakman. Misschien niet onmiddellijk in de buurt maar zoals de Fransen het zo mooi uitdrukken; “Ca vaut le voyage”.
                          Mvg

                          0

                            Staat al maanden te koop…. :?: :?:

                            0

                              Dag iedereen,

                              Graag maak ik de volgende opmerking ;
                              270 km per uur rijden tussen andere weggebruikers is onverantwoord en dan nog op een tweevaksbaan….doe dat op het circuit.
                              Al even berekend welke afstand en tijd je nodig hebt om van 270 naar 100 af te remmen ?
                              Men weet mij te vertellen dat wanneer je tegen zeer hoge snelheden een ongeval hebt de verzekering je aansprakelijk kan stellen …..ook op autowegen waar de snelheid onbeperkt is….zoals in Duitsland.
                              Dit filmpje doet zeker geen goed aan het imago van de Porsche rijders…..
                              Dit neemt niet weg dat ik ook al gezondigd heb, weliswaar niet aan 270 km/u maar toch….ik ga even in de spiegel kijken en twee keer nadenken voor ik me nog eens laat gaan….

                              0

                                Heb je wagen zien staan vorig jaar bij Robbie uit Hulst. Nu kun je tenminste met een gerust hart de baan op.
                                Ook ik heb niets dan lof over voor Robbie. Fijne technieker, fijne man ! Succes met je S2 (schoon model)

                                0

                                  Hetzelfde euvel is mij ook overkomen, zelfde symptonen…..zie Cabrio Wim…schakelaar (hoop ik)

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)