Aangemaakte reacties
-
Porsche is voor mij iets speciaal,het is meer als een wagen,het is meer dan een onderhoud op een voertuig wat je van A naar B brengt. Voor mij is dit een beetje een kind achterlaten bij iemand….en dit laat je het liefste achter bij iemand waar je een goed gevoel mee hebt. Ik veronderstel dan ook dat degene die hier voor werken,aan werken en mee werken dezelfde passie delen of tenminste een stukje deze gedachtengang hebben. Als zo iemand je op deze manier behandeld vind ik dit niet enkel enorm spijtig,maar zelfs een stukje triest. Ik krijg dan onmiddellijk het ”zijn er dan geen liefhebbers meer”” gevoel?
Degene die m’n eerste onderhoud deed voerde alles goed uit en was correct,maar hij ”luisterde” niet naar z’n klant. Ik gaf hem de pap in de mond! Kijk de wagen volledig na,maak een lijst op van dingen die vervangen dienen te worden of dingen die hun beste tijd hebben gehad. Kijk….mijn wagen is in orde,maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er aan een wagen van 1991 nergens niets beter kan! Gevolg,ik heb zelf moeten vaststellen dat er 2 stofhoezen scheurtjes vertonen en deze worden dan ook vervangen samen met het onderhoud.
Misschien ben ik gewoon een extreem moeilijke klant…dat kan natuurlijk ook
in antwoord op: Onderhoud Vl-Brabant / OverijseZal ik het hele relaas een beetje beknopt uitleggen
Juni 2011 kocht ik mijn wagen van een mede forummer,zoals de meeste wel weten hier
Super wagen,steeds op tijd onderhoud gehad,totaal geen opmerkingen aan de vorige eigenaar z’n adresNu ben ik eens wat gaan graven in de geschiedenis van de wagen en zie ik dat er op 158.000km een heel groot onderhoud is gebeurd en dat er toen veel dingen zijn vervangen. Afgestempeld door Autotech Ninove
Ik vind verder in het boekje een ”prijsraming” van een serieus bedrag (we spreken over 5 cijfers voor de komma)
Graag had ik dan ook geweten wat er hier exact vervangen is geweest. Dus toen ik de auto kocht belde ik naar Autotech zelf met deze melding. ZEER vriendelijke man vertelde me dat het niet goed uitkwam aangezien hij met een verhuis zat van z’n zaak,dat de vorige eigenaar altijd zeer goed zorg heeft gedragen voor z’n wagen en dat ik dus een mooi exemplaar had gekocht. Ik bedankte hem hiervoor dan ook en had alle begrip voor z’n verhuis. Ik melde dat ik wel een keertje terug zou bellen.
Ok,dit is er niet echt van gekomen,geef ik gerust toe.Afgelopen week besloot ik om een soort van ”bigg search” te starten naar de historiek van de wagen,en toen ik alles erbij nam schoot me dit weer te binnen. Alle stukken ingescanned en een mailtje naar autotech gedaan.
De morgen erna (zeer snelle reactietijd op een mail) mocht ik een antwoord ontvangen:
Om veiligheidsredenen geven wij geen papieren vrij,blablabla
Ik vreesde dat er ergens verkeerde communicatie was aangezien ik duidelijk over de nodige ”stukken” beschikte om een factuur terug op te vragen. Dus besloot ik van gewoon even op een persoonlijkere manier te praten en belde ik de beste man.Aangezien ik 2j terug een aangename stem hoorde aan de andere kant zou dit zeker geen probleem geven…
O boy what was i thinking….Ik zei wie ik was en dat ik een mailtje had gestuurd,
”Ja dat weet ik en ik heb u geantwoord”.
Mijnheer zoals u kan zien in bijlage beschik ik reeds over de vorige eigenaar zijn gegevens,hebt u het odhb afgestempeld dus ik had graag het factuur gehad wat hier tegen over staat,ik werk zelf in de autosector en ken de wet op de privacy.Ja das 2,5j geleden,en gij kunt zeggen wat ge wilt,ik ken u niet!
Euh…als u wil stuur ik u copy van m’n paspoort,inschrijvingspapier van de wagen,alles wat u maar wil zodat u inderdaad weet dat ik wel degelijk de eigenaar ben.
”Daar hou ik mij niet mee bezig,het is al te veel dat ge mij hier voor belt!
Ik heb 1200 klanten,als die mij allemaal bellen voor zoiets,dan ben ik gans de dag niks anders aan het doen!
Trouwens,van de moment dat ik mijn boekhouder bel duwt die op zen klok en elke minuut word gefactureerd! Op het einde van het kwartaal krijg ik de rekening! Daar steek ik geld aan in! Ik ben geen officiële dealer waar ze met 10 zitten,en zelfs daar zouden ze dit niet doenIk melde de beste man dat dit geen manier is van klanten aan te pakken
Klanten? Gij zijt helemaal gene klant! Ik heb u in die 2,5j nog eens niet gezien!
Ik melde hem dat dit bij deze ook ZEKER NIET zou gaan gebeurenNogmaals melde ik hem dat ik gerust tot daar wou gaan met alle stukken,dat ik niet ”vervelend” wou doen,dat mijn bedoelingen zuiver waren en dat ik gewoon de historiek van m’n wagen wou gaan zoeken
”Alleen de vorige eigenaar kan dit hier komen opvragen en dan zal ik er voor zorgen als hij mij dat betaald”*
Toen ik melde dat dit in principe ook geen probleem zou vormen was het ineens wel weer een probleem en wou hij het eigenlijk gewoon niet doen.Ik ben er zeker van dat ik nog dingen oversla,maar dit was mijn gesprek met deze mijnheer van Autotech
Had ik het opgenomen,ze hadden het bij verschillende trainingen kunnen gebruiken inzake klantenbehandeling en cursussen communicatieAls je in de autosector werkt,in dienstverband of als zelfstandige,dan weet je dat je TEN DIENSTE staat van mensen. Indien je dit niet graag doet,niet in je aard ligt…DOE HET DAN NIET! Maar dit is ECHT geen manier om met mensen om te gaan!
in antwoord op: Onderhoud Vl-Brabant / Overijse[quote=”Porsche911lover” post=156918][quote=”Ibiz@ke” post=156655]Wel toevallig heb ik die kerel van Autotech deze week aan de lijn gehad.
Zelf in de autosector werkend kan ik u zeggen dat ik in lange tijd zo ne gestampte onbeschofte boer niet meer aan de telefoon heb gehad.[/quote]Haha de baas van auto-tech is “gene gewone” da s waar, hij is zeker geen smilende verkoper van herenhemden, maar mijn bakske is daar hersteld en ik kan u garanderen dat er weinig als hem in t vak zitten. Ik kan m enkel maar aanraden.[/quote]
Degene die mij een beetje kennen zullen beamen dat ik ook niet de man ben die iemand in herenhemd verwacht
Wat verwacht ik?
-Vriendelijk,eerlijk,respect en prijs kwaliteit. maw…de verwachting van de ”doorsnee” klant.
Das gewoon ne onbeschofte vent,over and out!Porsche Dekens in Hasselt!
Afspraak staat vast eerste weekend februari
” Ik kom hem u halen en breng hem u terug…ze zijn hier aan de straat aant werken en de wagens zien er dan niet uit”Dat is wat anders als ”Mijne boekhouder rekent mij aan van de minuut dak bel” steek u facturen van vroeger in u hol autotech ninove. Klinkt als ne echte ”liefhebber” aan telefoon die gast. :ass: :loser:
in antwoord op: Onderhoud Vl-Brabant / Overijsedees is ZO mooi! *luv *porsche
in antwoord op: wie ben ikdeze volg ik! :respekt: :first:
in antwoord op: 964 RefreshtorationGister eindelijk eens tijd gemaakt om m’n onderdelen te installeren
Originele Porsche dichtingen voor de achterlichten
Pain in the ass om te installeren,maar het is gelukt!Vervolgens blower motor er uit
hopla carbon bypass er in
seht richtig aus!
in antwoord op: 964 carrera 4 AmethystWel toevallig heb ik die kerel van Autotech deze week aan de lijn gehad.
Zelf in de autosector werkend kan ik u zeggen dat ik in lange tijd zo ne gestampte onbeschofte boer niet meer aan de telefoon heb gehad.in antwoord op: Onderhoud Vl-Brabant / Overijsemoest de 964 platen hebben stond ik er!
Hopelijk een grote opkomst!Wegdromen op een zondag morgen :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:
in antwoord op: Online Porsche picswaarom niet?
Goude letters mmmmmmmmm!!!!!!in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicahoe heb ik dees kunnen missen :bounce:
Enorm veel respect voor het werk!
Ik heb een soortgelijk projectje gedaan met een golf 1
Ook voll kaal en alles opnieuw en tegoei! Achteraf gezien had ik t beter met een 2de Porsche gedaan,maar hey…je bent jong eh :first:Slate grey is een super mooie kleur!!!! Ik zou niet twijfelen
Past beter bij de oudjes,dat blauw is zo ”modern”Wat me wel opviel (heb alle paginas doorgenomen)
-Singer werkt met composiet en carbon
-Uw fush wielen,die randen,zijn dit RVS randen die er opgezet zijn?
indien ja,let op…steenslag in de rand=elke keer een putjeALS je ooit wat van singer moet hebben,laat het even weten,ik denk wel dat ik je zou kunnen helpen.
Ook inzake inportVeel succes verder! Ik ben fan en volg!
:popcorn:in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicaspreken we dan over de brouwerij in wilderen?
Als ik je kan helpen inzake een stukje rijden in die buurt mag je me altijd een pm geven :salut:
Count me in!in antwoord op: Rondrit Limburggood job! :first:
in antwoord op: Mijne 964 beetje upgraden!