Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,010)
  • Ive

      mijn persoonlijke mening? laat die bodykit voor wat die is en investeer in een exclusieve velg en eventueel subtiele verlaging. Zou de cayenne veel meer klasse toebrengen dan zo’n “tuning” body kit. :think:
      Maar respect voor ieders mening uiteraard en iedereen doet met zijn auto wat hij zelf wil hé :respect2:

      Ive

        [quote=”youyou” post=231433]
        hoe is deze er dan doorgeraakt? :D[/quote]

        Deze heeft luchtvering waar je sowieso niet mee door de keuring kan. Kan elk jaar de hele boel er onder uit smijten om dan originele veerpoten terug te steken voor de keuring :salut:
        Been there, done that :happy:

        Ive

          [quote=”deepee” post=231247]waarom zou iemand z’n auto zo verwaarlozen ?

          [/quote]

          Wie weet wat hij IN de garage heeft staan :popcorn:

          Ive

            ik heb lang getwijfeld tussen een 911 sc van jaren ’80 en de boxsterS van 2006.
            Het uiteindelijk voor de boxster gekozen wegens het cabrio-rijden.
            Ik ben blij dat ik nu niet als profiteur bekeken wordt en netjes rijtaks en inschrijving betaal :wtf:

            (bedoeld op voorgaande post)

            Ive

              Balkske geld enkel voor vaste carroseriedelen en ophangingsdelen, niet voor spoilers en zijschorten.
              Dat is wat ze bij mij op de keuring eens zeiden terwijl ze met hun houten balkske helemaal rondom mijn auto gingen.
              Bumers hingen te laag, maar bodemplaat en chassis hing hoog genoeg.
              Resultaat: er door terwijl ik met de bumpers niet over 9 cm raakte.

              Raar maar waar. is ook al wel enkele jaren geleden, maar één ding blijft een feit. Elk keuringsstarion hanteert andere regels, en dan hangt het er nog van af wie je voor je staan hebt ook.

              Ive

                De kans is klein. Dat was alvast bij mij toch zo het geval en mijn veren zijn blauw.
                Nu enkel nog een kleine spacer achteraan en de look is perféct :coolness:
                Deze kan er voor de keuring best wel weer van tussen

                Het is alvast een hele verbetering, en ik had het al gezegd dat de hardheid nauwelijks wijzigde hé :first:

                Ive

                  Die bout kun je mss nog laten oplazen, maar die velg :bounce:

                  Ive

                    leuk initiatief, maar niveau hoog houden??? Hoort een boxster daar dan wel tussen? :wtf:

                    Ive

                      Ik denk dat als je een 930 turbo met zo’n km’ stand aan een héél interessante prijs kunt kopen, je niet moet wakker liggen van de kosten om hem rijklaar te maken.
                      Ik bedoel daarmee dat het zowizo zelfs zonder te rijden een interessante belegging is.

                      Ive

                        Super 4S targa 84 :wtf: :oops: pfff, :oops:

                        Ive

                          normaal gezien staan er op de veren serienummers. Zitten ze niet meer in de verpakking? Anders heb je de nummers op de doos staan.
                          De papieren kun je normaal gezien bij de officiële invoerder aanvragen.
                          Ik weet niet waarvan je afkomstig bent, maar ‘t keuringsstation in Hoboken is een aanrader. Daar zijn ze redelijk soepel.

                          Ive

                            Die rooie diesel heeft al wél LED achterlichten hé :wtf:

                            Ive

                              Als het geen Porsche mag zijn, geef mij dan maar een Audi R8 of Audi RS6.
                              Maar met mij budget kan er nog net een Audi RS3 af :happydance:

                              Ive

                                @JV: super uitleg, maar ikzelf heb nooit last gehad van lekkende schokdempers en heb jaren met verlagingsveren rond gereden. Ook nooit last gehad van slechtere wegligging.
                                Wel merkbaar verschil vastgesteld tussen een schroefkit en een gewone verenset.
                                Nu met de boxster helemaal al geen last, want doe er maar een 6700km per jaar mee, dus geen dagelijks gebruik.
                                Wel heb ik een paar jaar een luchtveringsset op mijn audi a6 gehad en dat zou ik ten stelligste afraden en nooit meer nemen.
                                Mooie look, handig, maar superslecht voor de wagen. Op vier jaar tijd twee keer cardanassen kunnen vervangen vermits die extreem getorst worden wanneer de auto plat op zijn bek lag. Daarbij komt nog dat dat voor de keuring absoluut Not Done was.

                                Ive

                                  idd Deepee, was ik nog vergeten te vermelden. Uitlijnen na verlaging ZEKER doen. Niet zo zeer voor de keuring, maar wel voor je eigen veiligheid en banden.

                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,010)