Aangemaakte reacties
-
normaal gezien moet je de veren laten plaatsen in een bandencentrale of garage en die geven je dan een plaatsingsattest dat je nodig hebt voor de keuring.
Bij de veren moeten ook papieren zitten die je voor de keuring nodig hebt. Heb je die niet, dan kun je die altijd via een dealer aanvragen bij de officiële invoerder in België.
Dan moet je na de plaatsing naar de keuring gaan, maar best eerst telefonisch afspraak maken, want het kan zijn dat het met uitlijning is.Tot zo ver de officiële weg.
Ikzelf ben naar de keuring geweest toen mijn groene kaart in de bus viel. Ik had wel een plaatsingsattest, maar de papieren van de vering zelf waren nog onderweg van bij de invoerder omdat ik die ook niet bij de set had bij aankoop.
Ik heb dus een gokje gewaagd en gewonnen.
Niemand heeft iets gevraagd omtrent mijn vering, waarschijnlijk denken ze dat een Porsche altijd laag ligt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen problemen had om de keuring door te komen, dus had genoeg bodemvrijheid over.
Zijn de veren zwart, dan zal het ook niet zo opvallen. De mijne waren zelfs nog blauw.
Wanneer ik in december weer naar de keuring moet, heb ik de nodige papieren ondertussen wel netjes allemaal in mijn mapje zitten.in antwoord op: verlagingssetik zou hem wel met twee dezelfde stoelen bestellen :coolness: :o
in antwoord op: Boxster SpyderMijn boxster ligt lager met Eibach veren. Hardheid bijna dezelfde als met de originele veren.
Hele verbetering qua look,
Wel meer opletten bij drempels uiteraard.in antwoord op: verlagingssetsuper sound, heb ook zo eentje op mijn boxster S zitten. :up:
in antwoord op: ‘N Carnewalleke gedaanWie interesse heeft: ik overweeg om mijn boxster S van 2006 , 3.2 280pk ook te koop te zetten voor een vierzitter Porsche (kleine is 4 jaar en kan nu helaas niet meerijden)
116000 km, met GPS, 19″ velgen, enz enz enz.
Vraagprijs 22000 maar kan altijd besproken worden.in antwoord op: Boxster 2006 taksenyouyou: je berekening klopt niet. dit is voor een nieuwe boxster die je de eerste maal inschrijft.
Bij mij hadden ze op de DIV dezelfde fout gemaakt met als gevolg dat ik bijna 7000 euro moest betalen voor mijn boxster S van 2006 in te schrijven.
Gelukkig rechtzetting waardoor het “slechts” een 2000 euros waren :wtf:in antwoord op: Boxster 2006 taksenJa Harley, ik dacht ook eerder, maar heb het eens getest met mijn GoPro op de kont geplakt en is pas bij 130
Mss omdat het een S is, Geen idee :wtf:in antwoord op: achterspoilerBij mijn boxster komt deze pas op 130km/uur omhoog en rond de 80km/uur weer omlaag
in antwoord op: achterspoileroei Philip? De man die mij dit forum heeft leren kennen :wtf:
in antwoord op: GT3 is terug met zijn facelift !!!neen YouYou
VW is ons al meer dan tien jaar aan ‘t verlekkeren met een retromodel genre T1 split.
Zo als ze met de beetle en de mini gedaan hebben.
Maar tot op heden is er nog altijd niks concreets uit de bus gekomen. Alleen maar prototypes en spypics :what:in antwoord op: Velgen voor Transporter T5ik vind ze er in ieder geval wel mooi op staan :salut:
in antwoord op: ‘extra’ lichten vooraan op 911mooie Porsche. Veel plezier er mee :happydance:
in antwoord op: Mijn eerste…997 C2dikke proficiat met de aankoop :drink:
in antwoord op: Mijn aanwinst!!Bedankt Wim :first: :respekt: :respekt: :respekt:
in antwoord op: De Chinezen komen. Deze keer is het echt.Bestaat er eigenlijk al een topic met punten waarop je moet letten als je naar een luchtgekoelde 911 gaat kijken?
Voor leken zoals mezelf zou dit een hulp kunnen zijn, want je vind tegenwoordig meer “los americanos” op de markt dan europese wagensin antwoord op: De Chinezen komen. Deze keer is het echt.