Aangemaakte reacties
-
heel mooie wagen zo te zien. Succes met de verkoop :salut:
in antwoord op: Porsche 911 SC 1980 te koop.feit is dat je hier niks of bijna niks mag veranderen aan je wagen. Zelfs al is het een hele verbetering t.o.v. het originele.
Zie maar naar de rem-update’s :wtf:in antwoord op: periodieke oldtimer keuringklopt idd, die had helemaal GEEN poot om op te staan, want hij had idd geen gelijkvormigheidsattest.
Maar iedereen weet dat de bril-kevers en de Ovaaltjes geen schijfremmen hadden vooraan. Toch zeker de keuringscentra’s.
Uilen zijn het nu ook weer niet allemaal daarin antwoord op: periodieke oldtimer keuringMet de keuringscentra en oldtimers heb ik ondertussen genoeg ervaring (kever van ’58 en T2a van 68 gehad)
De kever werd gekeurd met regelbare vooras en schrijfremkit vooraan. Ondertussen is dit ook niet meer mogelijk. Opmerking van de stationschef toen (5 jaar geleden) was: we weten dat het eigenlijk niet mag, maar we weten ook dat het 200% veiliger is en beter remt dus mag hij door :wtf: )
Deze had ook de originele pijlpinkers opzij en dat was ook geen enkel probleem. Enkel in ‘t verkeer een ramp want niemand kende dat nog en verwachtte dat ik mijn achterlicht als knipperlicht gebruikte :coolness:Bij mijn volgende verkies ik toch ook de normale dagelijkse nr-plaat en de jaarlijkse keuring. Geen gefoefel meer, geen gezeik. Gewoon met alles in regel.
in antwoord op: periodieke oldtimer keuringdat wist ik niet, ik dacht als je een gewone nummerplaat aanvraag, hij als dagelijkse ingeschreven werd en dus ook volle bak BIV en rijtaks betaald en jaarlijkse keuring.
Ik vond dit al een beetje vreemd want had een 911 van 1984 ingegeven op belastingportaal vlaanderen en kreeg enkel de forfaitaire belasting
Dus als ik het goed begrijp kun je op je 911 van pakweg 30 jaar een normale nummerplaat aanvragen en toch “oldtimer” BIV en rijtaks-tarieven betalen???
in antwoord op: periodieke oldtimer keuringBel eens naar de nr op de sticker hé.
Ik heb ook eens gegoogeld en vind wel een Facebookpagina waar dan weer totaal niks op staat.
Volgens mij is het iemand die zichzelf een (fictieve) Porsche Specialist noemt en die sticker op zijn eigen wagen aanbracht.
Beetje a la gepersionaliseerde nummerplaat :mrgreen:in antwoord op: Vraagje voor de (oude) Antwerpenaren op het forumenige voordeel zal de BIV en de rijtaks nog zijn zeker? :think:
in antwoord op: periodieke oldtimer keuringqua rijden ga je hier zeker veel plezier aan beleven. Ik had een Boxster S van 2007 en dat ding plakte letterlijk op de weg :salut:
in antwoord op: Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009mooie wagen, maar nog geen spijt dat je de 996 4S inruilde???
in antwoord op: Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009Voor zij die er deze week zelf niet bij konden zijn, hier zijn al enkele filmpjes te vinden
https://www.youtube.com/watch?v=sHC_SyWcxE4
in antwoord op: Online Porsche filmpjesZo te zien propere werken. Ben ook wel eens curieus naar het prijskaartje :think:
Veel succesvolle km’s gewenst in ieder geval. Deze kan er weer tegen voor een tijdje :up:patsers of niet, zalig filmpje en idd heel professioneel in mekaar gestoken. écht genieten en dromen vind ik dit.
Zeker omdat ikzelf van Antwerpen ben en het decor dus goed herken :respect2:in antwoord op: Online Porsche filmpjesjammer dat je geen gepersionaliseerde plaat mag hebben op een oldtimer. Die moeten altijd met O zijn (volgens het keuringsstation Luchtbal Antwerpen)
in antwoord op: Terug goed nieuws – nummerplatenOf verzekeringskwestie???
in antwoord op: 4 porsches gestolen uit veilinghuis NL