Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
      • Nu mijn 996TT verkocht is sinds een 3-tal weken, betrap ik mezelf erop dat ik weer spontaan naar andere Porsches aan het kijken ben.

        Op mijn tocht kwam ik deze tegen:

        http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m682419266-porsche-911-3-3-turbo.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

        Is deze wagen hier gekend of reeds besproken?

        0

          Zo te zien en te lezen gaat dit flink oplopen met de kosten , hopelijk heb je een flinke marge ingepland.
          Wat zijn de plannen met de motor?volledige revisie of ……????

          0

            Voor je beslist , zeker eens met een 996TT gaan rijden.
            Wedden dat je de 996 4s en de 997 laat staan.
            Heb immers met dezelfde vraag geworsteld enkel kwam bij mij de 996 4s niet in aanmerking wegens ‘te loom’.
            997 heeft niet de scherpte en agressiviteit van een 996tt+de motors van de 997 zijn niet echt ‘bulletproof’.
            Maar ja , jij beslist.
            Er staan nogthans enkele mooie 996tt te koop voor rond de 40000 euro .
            Dit is toch de prijsklasse waarin je op zoek bent , niet? :drink:

            0

              Ach , bij mij had het evengoed een 997 s of een GT3 kunnen zijn , maar een gt3 is het niet geworden wegens iets te hardcore en tijdens de proefrit met een 997 s zat ik steeds te denken aan de proefrit met de 996 TT dus was mijn keuze een beetje voor de hand liggend…….. :lol: :lol: :lol:

              Bent je op zoek naar een andere Porsche , doe dan vooral geen proefrit met een 996TT want je bent zo verkocht. :twisted: :twisted: :twisted:

              0

                Sinds vorige maand ben ik ook 996TT rijder geworden en heb er nog geen moment spijt van gehad.
                Is een beest van een wagen en de power , daar moet je je verstand bij houden anders gebeuren er ongelukken……..
                Tiptronic heeft zo zijn voordelen , je kan er enorm rustig mee touren , en voor een snelle inhaalbeweging kan je steeds de flipschakelaars op het stuur gebruiken terwijl hij gewoon in de d-stand blijft staan , je hebt dan een 8 sec. de tijd om de gekozen versnelling werkelijk te gaan gebruiken of hij springt gewoon terug in de d-stand waardoor hij gaat opschakelen naar een lager toerental.
                In de m-stand rijdt hij bijna zoals een handbak waarbij je op en afschakeld dmv de knoppen op het stuur.

                Het enige waar je voor moet opletten bij een 996TT zijn de camera’s van vadertje staat,kan zeer kostelijk worden…… :evil:

                0

                  cabrio wim schrijft:

                  Waar is het tweede pinnetje/staafje dan. :roll:
                  En is raar dat motor dan een klik geeft, terwijl er geen aansturing is.

                  Sorry voor mijn rare beredenering. :wink:

                  Wel,jouw benadering is helemaal niet raar,integendeel…….
                  Het heeft mij ertoe aangezet het schakelaartje nog eens te bekijken en raad eens……
                  Heb het metalen staafje verwijderd (na jouw opmerking zag ik er inderdaad het nut niet van in) en de schakelaar terug op zijn plaats gezet en nu werkt het wel,stond er zelf even naar te kijken :shock:

                  0

                    Probleem gevonden,was de schakelaar zelf.
                    Als je de knop van de schakelaar afhaalt en je draait hem om dan zou je normaal 2 metalen staafjes moeten zien zitten,bij zit er nog maar eentje in.
                    Dus morgen vlug even een nieuw schakelaartje bestellen en probleem opgelost.

                    0

                      Je mag mij toevoegen aan het lijstje :lol:

                      Jack Bauer — 996TT — ’02 — Antwerpen

                      0

                        Yummie,lovely car

                        Me like….. :wink: :wink: :wink:

                        0

                          Een Porsche dient niet om te stallen maar om te rijden!!!!! :wink: :wink: :wink:

                          0

                            [quote=”jokke”:1tjmq10z][quote=”jack bauer”:1tjmq10z]Wij zullen er ook zijn ,in de namiddag.

                            gr Serge[/quote]

                            Met de 993 of is hij ondertussen verkocht :?: [/quote]

                            Ja , ik kom ermee want hij is nog steeds op zoek naar een nieuwe eigenaar :lol: :lol: :lol:

                            0

                              [quote=”jokke”:2dxcp3zy]Weersvoorspelling voor vrijdag ziet er goed uit.Het zou droog blijven met af en toe zon. :) [/quote]

                              Dat zou perfect zijn , dan kan de Philip eens voluit gaan . :P P P

                              0

                                Wij zullen er ook zijn ,in de namiddag.

                                gr Serge

                                0

                                  Denk dat uw kennis er 1 jaartje naast zit.
                                  Pas vanaf 2001 en de 2.7l uitvoering zijn de Boxsters een stuk betrouwbaarder geworden tov de 2.5l modellen.
                                  Maar opgelet , deze blijven ook niet gespaard van de gekende olielekken ivm de keerring(borage) krukas.
                                  Voor de rest lijkt een Boxster mij een zeer betrouwbare wagen indien keurige onderhoudshistoriek voorhanden is. 8)

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)