Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 198)
    • Ben ik nog de gekende “upgrade” naar 3.2 of nog liever 3.6 motor vergeten.

      Of

      Ik kon mij wel een 911 aanschaffen, maar ori fuchs waren me dan toch iets te duur.

      0

        CabrioWim,

        Wij stellen onszelf ook steeds die vraag.
        Denk maar aan de vele 924 gebakkies die reeds 5 jaar te koop staan (944 look, 968 achterkant, carrera gt look …). :shock:
        zijn er dan echt geen mooie 924tigs meer over (echt onvindbaar)??? Het 7de jaar te koop als part donor, voor een ander gebakkie project. Die zetels staan toch mooier in een kever, niet?

        http://www.2dehands.be/porsche-924-6320 … s&start=21

        Ook mooie 944’tigs en 928 worden/zijn zeldzaam, men vergeve de vele ombouw café racers. :cry: :cry:
        http://www.2dehands.be/porsche-944-targ … s&start=21 (neen dit is niet toevallig) :twisted: :twisted:

        Een model die meestal geen inspiratiebron voor ombouw blijkt te zijn :arrow: de 968, why??? (of toch? cs naar turboS)

        De gekende 2.7tjes (enz) in 964 optiek, carrera rs embleem en een vliegtuigspoiler (café racers van het welvarender type) of 2.4tjes in accordeonbumper optiek (eigenaars beklagen deze aanpassingen nu toch???)

        http://www.2dehands.be/porsche-911-2-2- … s&start=21

        Waarom moeten 993’tigs altijd een turbo bumper hebben? (en dan nog liefst een replica)

        Of een boxster 986 met 997 schermen en gt3 rs bumpers. 997’tigs die de “nieuwste” optiek krijgen. Leert niemand dan uit oude fouten?

        “Moeder de vrouw vond een rode 911 mooier, heb ik mijn witte dan maar laten spuiten :x oops: .

        [size=150:1607lzk9]Leve de terugbouwprojecten!!![/size]

        0

          Aan Larsy en alle andere geïnteresseerden, topic van 2de TACB-meet is open.

            al contact opgenomen met fg porsche?

            mvg
            Jack-in-te-box

            0

              En wat staat er U te doen Philip911? (Dit is een forum)

              Waar hebt U deze vermogenstest laten doen? (Vermogen aan de wielen terug gebracht naar motorvermogen zoals opgegeven in de fabriek?)
              Wat bedoelt U juist met lekage op de cilinders (olie via de kleppen? = koprevisie)?

              mvg
              Jack-in-the-box

              0

                Hallo,

                Onze 3.2 targa 1989 had optioneel van de fabriek een katalysator gemonteerd (930/25 Europese motor) met bijhorende motronic (optie 155) enz.
                Echter werd deze wagen uitgerust met een LB1 Kit (FVD 110 01) en een Free Flow kit (170 211 328 489) (uitlaat).

                Kostprijs in 2005 bij Van Beuren: 2000 euro voor de LB1 Kit en 2500 euro voor de Free Flow kit.

                mvg
                Jack-in-the-box

                0

                  Uitvoering met Katalysator (vanaf 1987 als optie leverbaar) had minder vermogen. Echter kunnen deze wagens met een kleine ingreep op meer dan de oorspronkelijke 231 pk gebracht worden.
                  succes met de zoektocht

                  mvg
                  Jack-in-the-box

                  0

                    Met een frisco stokje de lipjes wegduwen, de kopjes er dan uittrekken (naar boven toe).
                    Vervolgens kan het nuttig zijn een kwart slag te draaien (zo komt het buisje in de gewenste positie) en volledig verwijderen.

                    Of van onderuit de lipjes wegduwen (mist wat demonteer werk) kan nog handiger zijn.

                    Veel succes
                    Jack-in-the-box
                    (Tip: als je nieuwe wil plaatsen, bestel eerst de nieuwe deze zullen bovenstaande uitleg veel duidelijker maken. Dan kun je zelf zien wat die lipjes en buisjes zijn.)

                    edit:
                    hier nog een foto

                    0

                      Tip: informeer jezelf eerst erg goed! (chassisnummer, optienummers, motornummers, kleurnummers … originele onderdelen of niet)
                      maw goede start gemaakt door ff vragen op het pforum

                      http://www.elferhelfer.de/index.htm
                      http://www.idee.demon.nl/
                      Hier maak je zeker al een goed begin. (meer sites zullen wel volgen door andere forum gebruikers)

                      Een boek dat zeker aan te raden is: ‘De originele Porsche 911’ van Morgan, P.
                      Aan de hand van dit boek kun je voor jezelf makkelijk bepalen welke old-school (2.0, 2.2, 2.4 of 2.7rs) (had ik reeds verstaan uit je post) negenelf je wil, S, T, E of L.

                      S: super of sport
                      T: touring
                      L: lux
                      E: einspreitzung
                      RS carrera: racing sport of ren sport carrera

                      Op het einde van elk hoofdstuk staat telkens een (redelijk) complete lijst met alle nummers die je bij aankoop zeker moet controleren. Auto’s met matching numbers, originele kleur (mss zelfs lak), originele wagens/onderdelen behouden beter hun waarde (zoals carbio wim reeds zei) …

                      Verder zijn kun je voor de eigenlijke aankoop een uitgekozen auto laten keuren in (officiele) porsche centra (50 euro), zo koop je zeker geen kat in een zak (50 euro is niet zoveel in vergelijking met de kosten die je anders eventueel zou moeten maken).

                      Informeer je goed, ga naar verschillende wagens kijken, neem iemand mee die al wat meer ervaring heeft.
                      Op je zoektocht zul je vaak teleurgesteld zijn, wagens die op het web aangeboden worden als perfect kunnen soms in erbarmelijke toestand verkeren, blijf echter doorzetten! Jouw droomelf staat daar ergens tussen het enorme aanbod aan porsches.

                      mvg
                      Jack-in-the-box

                      btw welkom!!!

                      0

                        [quote=”Setakira”:1sglnx1c]Ik heb bra’s toch liever (licht) transparant hoor ipv dit SM masker :P

                        Bestaat dat niet in iets lichters?

                        Is altijd wel even verschieten als ik zoiets zie :mrgreen: [/quote]

                        Vooral opletten seta dat de negennegendrie geen kletsen krijgt op zijn/haar dik kontje :wink:

                        0

                          Ori porsche en even oud als de auto.

                          mvg
                          Jack-in-the-box

                          0

                            16″ telefoonvelgen (944 turbo) staat erg mooi onder een 3.2!

                            scc met de resto
                            Jack-in-the-box

                            0

                              Wij zijn erg tevreden over die van ons!
                              Makkelijk te bevestigen.
                              Vliegen zijn makkelijker af te wassen van de bra.
                              En geen schade, ook niet bij vochtiger weer.
                              Op meeting is het zeker aan te raden, want de brede banden van je voorganger durven makkelijk steentjes katapulteren.

                              Maw zeker een aanrader!

                              mvg
                              Jack-in-the-box

                              0

                                past op kevers mits herboren van trommels (ook wel in de handel verkrijgbaar) of zie linkje

                                http://www.vwbuggy.nl/944schijfremmen.htm

                                0

                                  [quote=”AC”:3glirngn]O, mijn excuses hiervoor ik zal hem meteen vervangen als ik u hiermee een plezier kan doen… :shock: [/quote]

                                  Vervangen is niet nodig, herstellen is namelijk mogelijk …

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 198)