
Aangemaakte reacties
-
Bedankt!
in antwoord op: Spoorverbreders of andere velgen op 9111000 maal bedankt voor jullie antwoorden en richtlijnen. Ik ga er alvast iets mee doen en zal een foto’tje posten van het resultaat!
in antwoord op: Spoorverbreders of andere velgen op 911Liefst originele, maar die vind je niet zo makkelijk denk ik?
in antwoord op: Spoorverbreders of andere velgen op 911Ik heb nu 15 duimers. Bedankt voor de tips. Ik ga voor de 16″ 7 voor en 9 achter. Zal wel voor mooier zijn zoals op jullie foto’s.
(nog tips, buiten bovenstaande link, om ze aan te kopen?)
bedankt!!
Bin antwoord op: Spoorverbreders of andere velgen op 911Bedankt voor je antwoord. Ik ben van regio Zottegem OVl
in antwoord op: 993 bwj95 vs 96 vs 97Bedankt, maar liggen de versnellingen anders bij een g50? Want ik zie soms dat de achteruit links ligt en soms rechts
in antwoord op: Verschil tussen G50 bak en gewoneBedankt
Budget speelt “geen”, ik zou jullie ingezouten mening willen los van aankoopprijsin antwoord op: 964 vs 993Hallo Drip,
Bedankt voor je feedback. Klopt, het is idd beter dat je de laatste 10j historiek hebt dan de eerste 10 jaar.
Ze staat heel strak, proper, spreekt 2 talen Japanse en Nederland maar heb er nog niet meer gereden :roll: wel an eens ingezeten :happydance:in antwoord op: Is een Japanese import daarom slechter?Bedankt voor jullie input. En idd ik zal het voorstel doen om hem eerst even te laten inspecteren door een onafhankelijke Porsch garage. Maar ik heb ook gezien dat ze dit bij Porsche zelf ook doen zo een aankoopkeuring of zou dit enkel in Nederland zijn?
in antwoord op: Please help bij aankoop 964neen, de foutmelding zou te maken hebben met de Tiptronic. eigenaar zegt vuile sensoren.
in antwoord op: Please help bij aankoop 964[quote=”Goof” post=274639]Om op enkele van je vragen te antwoorden:
– Foutmelding: geen idee. Airco: kan mogelijks opgelost worden met gas bijvullen, maar dat laat je misschien best nakijken.
– Turbokit is niet speciaal een meerwaarde. Je moet er zeker van zijn dat dit kwalitatief is uitgevoerd (let ook zeker op of het niet-aansluiten van het koffer hier niets mee te maken heeft..). Vaak wordt dit ook gedaan na schade op de originele panelen, maar natuurlijk niet altijd.
– Koffer: als dit enkel het slotje was, waarom is dit dan niet aangepast door de huidige eigenaar? Verder is er vooraan maar 1 slot: in het midden van het koffer. Daarmee pas je de fitting niet aan. Alleszins toont het aan dat de kofferklep er eens af is geweest en niet meer goed terug gemonteerd is in mijn ogen.
– Achterzitjes lijken mij ook te duiden op Japan of US import? In dat geval zou ik zeker ook goed naar de historiek kijken.
– Prijs: Tja, hangt een beetje van de staat af, de afkomst en hoezeer je de turbolook apprecieert. Alleszins vind ik dit een vrij stevige prijs voor een automaat. Mijn manuele C2 (’90, 240k km’s, Belgische wagen en in topstaat) staat te koop voor 46k momenteel, om je een idee te geven.[/quote]Hi Goof,
Bedankt voor je antwoord.
wat betreft de oorsprong, is het dd een japanse 964 ingevoerd in 2006 en geen historiek daarvoor.
PS de belgische manuele van 46k ben ik nog niet tegengekomen :)thx
in antwoord op: Please help bij aankoop 964bedankt :)
in antwoord op: Please help bij aankoop 964