Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Foto’s altijd welkom!! ;)

        Allemaal bedankt voor de reacties en jullie talrijke opkomst!!

        Men collega’s kunnen de complimenten ook enorm appreciëren.

        Grts,

        Jef

          [quote=”ericbullet” post=208847]Yellow, uw kalme houding siert u.
          Een onderdeel niet willen herstellen in garantie dat eigenlijk niet stuk is.
          We spreken hier over een verkeerde diagnose gesteld door een officieel Porsche Centrum, ik zou hen wel op de hoogte stellen.
          Iedereen maakt fouten maar hier heb ik toch mijn twijfels, dit is meer een nalatigheid, eentje van 1100 euro.
          Ik heb mijn nu 2 maanden oude Cayman daar aangekocht en ik geef toe, mijn vertrouwen heeft hier toch een serieuze deuk gekregen.[/quote]

          Beste Eric,

          ik dacht dat U zeer tevreden was over uw Cayman en ons ontvangst en de service van mijn collega.
          Heb trouwens nog met U gesproken daags na de levering.

          Graag zou ik U willen uitnodigen om mijn laatste reactie te lezen. Wij laten geen klanten in de steek, en schuiven niet zomaar garanties van ons af.

          Hopelijk zien we elkaar snel op een volgend event/afspraak.

            [quote=”ericbullet” post=208847]Yellow, uw kalme houding siert u.
            Een onderdeel niet willen herstellen in garantie dat eigenlijk niet stuk is.
            We spreken hier over een verkeerde diagnose gesteld door een officieel Porsche Centrum, ik zou hen wel op de hoogte stellen.
            Iedereen maakt fouten maar hier heb ik toch mijn twijfels, dit is meer een nalatigheid, eentje van 1100 euro.
            Ik heb mijn nu 2 maanden oude Cayman daar aangekocht en ik geef toe, mijn vertrouwen heeft hier toch een serieuze deuk gekregen.[/quote]

            Beste Eric,

            ik dacht dat U zeer tevreden was over uw Cayman en ons ontvangst en de service van mijn collega.
            Heb trouwens nog met U gesproken daags na de levering.

            Graag zou ik U willen uitnodigen om mijn laatste reactie te lezen. Wij laten geen klanten in de steek, en schuiven niet zomaar garanties van ons af.

            Hopelijk zien we elkaar snel op een volgend event/afspraak.

              Zullen aanwezig zijn.

                Zullen aanwezig zijn.

                  [quote=”bccars” post=208897]@Yellow Sub : Ben blij dat het (waarschijnlijk) opgelost is!
                  De “andere partij” komt hier inderdaad niet goed uit het verhaal, waarvan akte.
                  Een paar scenarios spelen:
                  -1- onkunde
                  of zelf -2- bewuste misleiding
                  Beide geven weinig vertrouwen.

                  Idealiter zou “de andere partij” hier nog weerwoord krijgen. Uiteindelijk zijn ze hier wel actief op het forum dus …[/quote]

                  Hey Bart,

                  ik heb het hier intern nagevraagd.

                  Inderdaad is hier een kleine lek ontdekt in het aircosysteem en ook gemeld aan de klant. Aircogas gaat er niet zomaar af.

                  Dus dit probleem zal voorlopig opgelost zijn door terug opnieuw te vullen. Maar zoals Eric al aangaf, van zodra er een lek in is, kan dit terug komen. Binnen een week, een maand of een jaar, maar het gas zal zijn weg wel vinden.

                  Vooraleer er slechte woorden worden geschreven op het forum kunnen ze beter eerst wachten met de zekerheid dat alles wel effectief is opgelost!!!

                  TEVENS hebben wij de klant aangeboden om een GOODWILL dossier aan te vragen bij Porsche AG. Hiervoor hebben wij Yellow Submarine uitgenodigd om langs te komen om deze aanvraag officieel te maken aan de hand van foto’s van zijn aircosysteem. Echter hebben wij tot hier toe geen respons gehad.

                    [quote=”bccars” post=208897]@Yellow Sub : Ben blij dat het (waarschijnlijk) opgelost is!
                    De “andere partij” komt hier inderdaad niet goed uit het verhaal, waarvan akte.
                    Een paar scenarios spelen:
                    -1- onkunde
                    of zelf -2- bewuste misleiding
                    Beide geven weinig vertrouwen.

                    Idealiter zou “de andere partij” hier nog weerwoord krijgen. Uiteindelijk zijn ze hier wel actief op het forum dus …[/quote]

                    Hey Bart,

                    ik heb het hier intern nagevraagd.

                    Inderdaad is hier een kleine lek ontdekt in het aircosysteem en ook gemeld aan de klant. Aircogas gaat er niet zomaar af.

                    Dus dit probleem zal voorlopig opgelost zijn door terug opnieuw te vullen. Maar zoals Eric al aangaf, van zodra er een lek in is, kan dit terug komen. Binnen een week, een maand of een jaar, maar het gas zal zijn weg wel vinden.

                    Vooraleer er slechte woorden worden geschreven op het forum kunnen ze beter eerst wachten met de zekerheid dat alles wel effectief is opgelost!!!

                    TEVENS hebben wij de klant aangeboden om een GOODWILL dossier aan te vragen bij Porsche AG. Hiervoor hebben wij Yellow Submarine uitgenodigd om langs te komen om deze aanvraag officieel te maken aan de hand van foto’s van zijn aircosysteem. Echter hebben wij tot hier toe geen respons gehad.

                      Thx Crossbytje!!

                        Thx Crossbytje!!

                          [quote=”ericbullet” post=208387]Yellow,wat bedoelde de servicedame met “ze hebben het allemaal”[/quote]

                          Zij bedoelde hier mee dat de openingen in de bumper van de boxster/cayman en 911 vooraan groot zijn. Waardoor de kans bestaat dat hier kleine steentjes invliegen en schade kunnen maken.

                          Dit wordt niet met een gaas afgesloten voor luchtstoming, en vooral de LOOKS.

                          Hierdoor zijn ze gevoelig op slechte wegen. Maar dit is niet zo dat elke Porsche rijder hier last van ondervindt. Dit is puur een kwestie van pech

                            [quote=”ericbullet” post=208387]Yellow,wat bedoelde de servicedame met “ze hebben het allemaal”[/quote]

                            Zij bedoelde hier mee dat de openingen in de bumper van de boxster/cayman en 911 vooraan groot zijn. Waardoor de kans bestaat dat hier kleine steentjes invliegen en schade kunnen maken.

                            Dit wordt niet met een gaas afgesloten voor luchtstoming, en vooral de LOOKS.

                            Hierdoor zijn ze gevoelig op slechte wegen. Maar dit is niet zo dat elke Porsche rijder hier last van ondervindt. Dit is puur een kwestie van pech

                              [b][i]onnodige quote gewist.
                              bij rechtstreeks antwoord gelieve niet te quoten[/i][/b]

                              Hey Harley G, tuurlijk kan je onder de 100€ terecht. Behalve de All-in diner met champagne en de sterren diners niet.

                              check: Aan tafel met Porsche Mechelen

                                [b][i]onnodige quote gewist.
                                bij rechtstreeks antwoord gelieve niet te quoten[/i][/b]

                                Hey Harley G, tuurlijk kan je onder de 100€ terecht. Behalve de All-in diner met champagne en de sterren diners niet.

                                check: Aan tafel met Porsche Mechelen

                                  image-2.jpg

                                  image-3.jpg

                                  image-4.jpg

                                  image-5.jpg

                                  image-6.jpg

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)