Aangemaakte reacties
-
Ik heb per mail 27.500 € verkregen.
Leder herdoen is geen probleem, in Drongen voor 2 k € is dat te doen.
Probleem is alle plastieke rommel.Reden om NIET tee doen.
Interieur zal zeker niet meer kraak vrij zijn als alles open en dicht is gemaakt, en ben allergisch aan bijgeluiden !!!
En als je de kost erbij telt, komen er terug veel standaard op het toneel, standaard in betere combi.Dus laten staan….. :salut:
in antwoord op: Wat vinden jullie van deze 996 ??Klinkt heel romantisch :respect2:
Knap en lijkt me nog leefbaar mits voorzichtig te zijn ….. :respekt:
in antwoord op: Stijlvol aanpassen het kan ook[quote=”S2″ post=147312]Ik vond hem heel mooi … tot ik het interieur zag :) Ik ben echt geen liefhebber van de Porsche rode interieur, geef mij maar Savannah, donkerblauw of zwart.[/quote]
Heb ook dubbel gevoel bij dat interieur, en ja wat na 1 jaar of 2 jaar ……
Wederverkoop zal ook wel minder goed zijn denk ik ?
in antwoord op: Wat vinden jullie van deze 996 ??[quote=”porsche4ever” post=147301]Vanaf 1 januari 2014 wordt de BIV enkel nog op basis
van de milieukenmerken van het voertuig berekend, net zoals voor nieuwe wagens.[/quote]Dwz voor een 996 320 pk met CO2 285 gr en Euro 3 dat het een kostenplaatje wordt dan:
Biv 10.402 €
Jaarlijkse belasting blijft gelijk met 1485 €Er gaan veel van die dingen in brand gestoken worden denk ik??
Of is mijn interpretatie mis?
in antwoord op: BIV 2014 ?[quote=”Funny” post=147100]Niets verkocht ,houden dat 50-jarig spel en :driver: :driver: . ;)
Ik moet er deze namiddag zijn en zal eens polsen wat er loos is ?[/quote]Annulatie?
in antwoord op: 991 50 th anniversary[quote=”DST” post=147219]Indien de wagen origineel is, zal Dieteren redelijk makkellijk gelijkvormigheidsattest afgeven
Wel tijdig een afspraak maken zodat je nog voor 31/12/2013 hem kan inschrijvenLet wel: De 18″ waren in 1994 niet beschikbaar op een 993, maximale maat af fabriek was toen 17″
Indien de 18″ originele Porsche velgen zijn, welke beschikbaar waren op de latere 993jes zal men waarschijnlijk geen problemen maken.
Indien het een ander merk is, best even checken bij het vastleggeen afspraak, eventueel tijdelijk een setje originele velgen er onderleggen
Succes.[/quote]Sorry buiten het Topic.
Verandering BIV? IK ben aan het kijken voor 996, dus het wordt DRINGEND ??in antwoord op: Ervaringen met Gelijkvormigheidsattest?[quote=”de zwarte pijl” post=147000]ik zou bang zijn om met zo’n perfecte restauratie te rijden :respekt: :first:[/quote]
+100
:respekt: :respekt:in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Gisteren met 996 Tipronic gereden en :applaus: :up:
Volgende P wordt zeker “auto”.Heeft wel gelopen, maar zal wel pak snelweg zijn……voor de nieuwprijs moet dat er tegen kunnen ???
in antwoord op: Porsche 997 te koop…jawadde…Welkom en veel :driver: plezier.
in antwoord op: Nieuw lid van deze familieWelkom, knappe P. Veel succes! :driver:
in antwoord op: Even voorstellenIk bevestig antwoorden boven. Aankoopkeuring laten uitvoeren bij Porsche Center (180 €).
Ik heb zelf een low millage 2.5 uit Duistland gehaald (34 k km), enkel grote beurt laten uitvoeren en naderhand
reeds hard mee gereden zonder enig probleem (enkel lambda sonde).
Heb nu 50 k km.
Er gaat wat geluk mee gepaard :?:in antwoord op: porsche boxster kopenIk rij in Knokke met mijn Boxster en zoek een discrete parking! :relaxman: :respekt: :engeltje:
in antwoord op: Zoute Grandprix 2013Knap, zo’n oudje heeft toch een pak charme :respekt:
in antwoord op: The Zoute Rally 2013